EVE
Everton
Premier League
24.04.2024
21:00
LIV
Liverpool
 
Osób online 1353

Sakho odrzucił oferty wypożyczeń


Wszystko wskazuje na to, że Mamadou Sakho pozostanie w Liverpoolu pomimo faktu, iż Jürgen Klopp dał mu jasno do zrozumienia, że w tym sezonie nie pojawi się na murawie.

Reprezentant Francji odrzucił najnowszą z propozycji, która dotyczyła przejścia na wypożyczenie do Beşiktaşu. Wcześniej odmówił już dwóm innym klubom: Stoke City i WBA.

Sakho jest odsunięty od zespołu i trenuje indywidualnie od momentu, kiedy uznano, że swoim zachowaniem podważa autorytet menadżera. Dodatkowo mówi się o szeregu zakulisowych incydentów takich jak np. rzekome spóźnienie się na wylot drużyny na tourne do USA.

Stoper nie zgodził się na wypożyczenie do Stoke City, pomimo sporego zainteresowania jego usługami ze strony Marka Hughesa. Menadżer Stoke po porażce 0:1 z Evertonem przyznał jednak, że do transakcji nie dojdzie.

West Brom byliby gotowi zapłacić 20 mln funtów za transfer defensora, którego Liverpool sprowadził z PSG za kwotę 18 mln funtów. Sam zainteresowany jednoznacznie wskazał jednak, że w jego ambicjach nie leży granie na The Hawthorns.

Odmowy kolejnych ze składanych przed nim propozycji stawiają Sakho w trudnym położeniu. Preferowanym przez Kloppa duetem w środku defensywy jest para Lovren - Matip, których wspierać ma Ragnar Klavan, sprowadzony tego lata z Augsburga.

Lucas Leiva, który pomimo dużego zainteresowania tureckich klubów raczej pozostanie w Liverpoolu, także był już wystawiany na pozycji środkowego obrońcy. Do dyspozycji menadżera niedługo będzie także młody i perspektywiczny Joe Gomez, wracający do sprawności po długiej przerwie od futbolu spowodowanej kontuzjami.

Oznacza to, że według takiej hierarchii Sakho będzie dopiero szóstym wyborem na pozycji środkowego obrońcy. Jeżeli myśli o powrocie do reprezentacji Francji, to logicznym rozwiązaniem dla niego byłoby znalezienie sobie nowego klubu przed końcem okienka transferowego.

Klopp uważa, że Sakho wciąż może odbudować swoją pozycję na Anfield, ale tylko pod warunkiem, że uda się na wypożyczenie oraz w trakcie jego trwania pokaże chęć do ciężkiej pracy i odbuduje swoją kondycję oraz formę.

Szereg klubów z Premier League monitoruje sytuację Francuza. Sakho dostał jasny sygnał, że korzystniej i rozsądniej byłoby dla niego zaakceptować którąś z przedłożonych ofert.

Dominic King

Doceniasz naszą pracę? Postaw nam kawę! Postaw kawę LFC.pl!

Komentarze (39)

MrFocus 31.08.2016 14:49 #
Jeśli sytuacja jest taka jak podają media to Sakho powinien opuścić ten klub na zasadzie transferu, a nie wyporzyczenia. Szkoda :(.
Szpieg 31.08.2016 14:53 #
Podwójne standardy, jak Suarez coś odwalał to zawodnicy nosili koszulki w ramach protestu, a klub go bronił zaciekle :) Ale on to nadczłowiek ,a Sakho pewnie jest nikim.
Hulus 31.08.2016 14:55 #
@Szpieg
Suarez gryzł przeciwników, Sakho "gryzie" swoich.
Biegu 31.08.2016 14:55 #
Wszyscy moi ulubieni zawodnicy odchodzą. Najpierw Allen, teraz Sakho... kto będzie następny? Coutinho?!
AirCanada 31.08.2016 14:59 #
Sytuacja coraz ciekawsza ... Jeśli Klopp będzie chciał utrzymać szacunek i poważanie w szatni, to Sakho sobie co najwyżej teraz pogra w zespole U-23. Nawet jakbyśmy mieli kontuzje w linii obrony, czy problemy z kartkami, to grać będzie Lucas, bądź inne eksperymenty. Wszystko to jest dla mnie mocno popierd*****.
Szpieg 31.08.2016 15:04 #
Ale skąd Ty wiesz co robi Sakho ? Z gazet ? Wolne żarty Hulus proszę Cię... :)
Szpieg 31.08.2016 15:06 #
Ciekawe co na to Szostie, że Markovic i Sakho są na wylocie z klubu i nie są w planach Kloppa... Ciekawi mnie jego zdanie bo był bardzo pewny, że gdybyśmy mieli innego trenera niż Rodgers to byliby ważnymi ogniwami.
YNWAmate 31.08.2016 15:11 #
Może to wszystko pop***ne, ale Klopp najwidoczniej chce wprowadzić tutaj porządek. Chce ogarnąć te rozpieszczone przez dziesiątki i setki tysięcy funtów tygodniowo opłacane dzieci! W BVB wydaje mi się, że nie miał i nie miałby takich problemów jak tutaj. Tam trochę inaczej podchodzą do pracy. Miej zarabiają, ale też mają większy szacunek do zawodu. A w tej rozpuszczonej przez pieniądze lidze piłkarze mogą strzelać fochy, nie wstawiać się na rehabilitację, pouczać trenera... Niech się biorą do roboty i zapier***ją, bo te ogromne pieniądze w dupach im poprzewracały.
lfc13 31.08.2016 15:25 #
Oczywiście szczegółów nie znamy i nie wiemy co sie dzieje na lini Klopp-Sakho ale tak czy inaczej trzymam stronę naszego menago. Musi pokazać kto jest szefem a kto mrówką. Sakho musi sie nauczyć co to jest szacunek dla przełożonego to raz a dwa dla osoby starszej od siebie, bo z tego co było widać na filmiku ze Stanów z Altacraz to ma braki w tym aspekcie.
To tyle z mojej strony.
Sherwood97 31.08.2016 15:26 #
Swój na swego trafił. Mam wrażenie,że Klopp i Sakho mają podobne charakterki :D Nie ma logiki,żeby z góry pozbawić kogoś gry z powodów innych niż umiejętności,może się pogodzą i wszystko wróci do normy :)
Hulus 31.08.2016 15:42 #
@Szpieg
Tak. Z gazet. Kilku dziennikarzy drukuje to, co wypuszcza im klub. Przekaz jest jasny: Sakho podpadł kilka razy. Klopp wymaga od niego profesjonalizmu. Był wściekły za amatorkę z wpadką dopingową. Udało się go z tego wyciągnąć to zaczął odwalać cyrki w USA. Dostał wyraźny sygnał, że Klopp jest niezadowolony, kiedy odesłano go do Melwood. Najwyraźniej było coś jeszcze później skoro zdecydowano o wypożyczeniu go z klubu. Ten zespół nie miał charakteru przed Kloppem, w czasie finału LE pokazał, że to dalej słaba grupa. Klopp niczego nie zbuduje jak jeszcze jego autorytet jest podważany przez takiego śmieszka. Tu chodzi o coś więcej niż bezmyślne "przecież Sakho jest lepszy od Lovrena". Klopp buduje swoją drużynę i musi tam mieć ludzi, których chce. Jeśli zachowanie i profesjonalizm Sakho budzą wątpliwości to jedyną drogą do wejścia znowu do składu jest zmiana nastawienia Francuza. Teraz Klopp nie może odpuścić, bo musi dać przykład innym, że nie ma żartów.
Sherwood97 31.08.2016 15:46 #
Wszyscy na tej stronie udają ekspertów. Nic nie wiecie i możecie się tylko domyślać.
scorpionlfc5 31.08.2016 16:05 #
Wreszcie jakaś dobra informacja.
maz78 31.08.2016 16:17 #
1.Ciekawa sprawa jest ,ze Sakho prosi o zawieszenie mimo ,ze srodek ktory wykryto w jego organizmie nie figuruje na liscie zakazanych. 2.Alcatraz-zart w stylu jak myslisz ile tu bys wytrzymal,troche ostro. 3.Final LE dziwny spokuj JK. Nic nie wiemy,sprawa jest bardzo pokrecona.Szkoda byloby stracic Mamadou ,wiec wierze ze obaj panowie sie dogadaja.
Jedi13 31.08.2016 16:33 #
@Sherwood97

Ja jestem ekspertem ...
roberthum 31.08.2016 16:38 #
Maz78, przeciez środek figurował na liście środków zakazanych i dlatego został zawieszony. Dopiero rozprawa i linia obrony Sakho i jego przedstawiciela wskazywała, że niesłusznie ten środek jest zakazany, bo nie nie jest to doping. No i komisja przychyliła sie do tej decyzji. Środek już nie figuruje na liście substancji zajazanych, więc nie bylo powodów dla któych należało przedłużyć zawiszenie Francuza
Jetzu 31.08.2016 17:16 #
Polecam przeczytać sobie artykuły z okresu przejścia Sakho do Liverpoolu - Klopp nie jest pierwszym, który ma problemy z zachowaniem Francuza. Blanc i Ancelotti też mieli zastrzeżenia.
maz78 31.08.2016 17:17 #
roberthum-cytuje fragment:Liverpool dotąd odmówił oficjalnego komentarza w sprawie Sakho, ale Marc Vouillamoz, medyk komisji antydopingowej został zacytowany przez L’Equipe: Niektóre substancje powodują automatyczne zawieszenie, inne nie. W tym wypadku gracz chciał zostać zawieszony tymczasowo z własnej woli, a UEFA przychyliła się do wniosku.Zawieszenie Sakho oficjalnie zakończyło się w dniu 28 maja.Final odbyl sie 10dni wczesniej.
Artur09lfcYNWA 31.08.2016 19:10 #
@Sherwood97
Dobra opinia z tymi chrakterkami :D
Nie od dzisiaj wiadomo, że w drużynie jest wiele charakterów, także trudnych, ale chyba nie to powinno decydować, o tym kto gra. Czy jeśli będziemy wygrywać to ktoś będzie się zastanawiał czy jeden zawodnik jest ułożony mentalnie, a drugi ładnie mówiąc niegrzeczny (czasami stąpający po cienkiej linii) . Chociaż futbol już znał takie przypadki, że jakiś trener skreśla zawodnika, bez względu na jego grę. Jednak mam nadzieję na pozytywny koniec tej sprawy i powrót Mamy do składu. Oczywiście jeśli wywalczy je sobie dobrą dyspozycją na treningach.
Szpieg 31.08.2016 20:13 #
Skąd masz te rewelacje by psuł atmosferę w szatni ? Klopp to nie szatnia tylko jeden człowiek. Jedynie co wiemy to to, że ma na pieńku z trenerem natomiast jeśli chodzi o pozostałych grajków nie było mowy o spięciach.
scorpionlfc5 31.08.2016 20:22 #
1. Beznadziejne transfery.
2. Brak wzmacniania kluczowych pozycji.
3. Gdzie jest DM?
4. Gdzie jest LB?
5. Jak gra drużyna z tyłu?
6. Chęć wywalania Sakho który jest bez dwóch zdań lepszy od całej reszty bo co? Bo się trenerowi który kozaczy nie podoba? Przecież to jest jawne szkodliwe działanie na rzecz klubu. Gra ten kto jest najlepszy a trener ma trenować i wystawiać najlepszy skład. Kloppowi to się wydaje że jest w Korei Północnej? Tacy "trenerzy" jak Roy w reprezentacji czy Deschamps (ten to już kompletny idiota który na mistrzostwa nie zabrał połowy kadry bo się poobrażał i sam chciał być gwiazdą) powinni być na zbity pysk wywalani z roboty i odbierane prawo wykonywania zawodu. Czy im się wydaje że trenowanie kadry czy klubu to jest ich prywatna działalność której są właścicielami? Ktoś tu się z czymś na głowę zamienił.

Podsumowując to za rok to tu Kloppa może nie być a nie Sakho.

A sam Sakho... Cóż. Dobrze zrobił. Podpisano z nim kontrakt i jest gotowy do gry. Jak w klubie chcą odwalać takie cyrki i popierać takiego trenera to niech głupki płacą.
Czarodziej 31.08.2016 20:29 #
@Scorpionlfc5
Wdech, wydech... Wdech, wydech...
A jak już tętno spadnie, to sprawdź, co to takiego profesjonalizm i zarządzanie zespołem ludzi. Budowę autorytetu też przy okazji możesz liznąć. Może wtedy zrozumiesz, że żeby być najlepszym, liczą się inne rzeczy niż jedynie to, czy dobrze kopniesz piłkę.
scorpionlfc5 31.08.2016 20:40 #
Wszystko co napisałem to są fakty. Nie teorie. Wdechu brać nie muszę. Po prostu będzie kolejny już 22 czy 23 sezon bez niczego a wy dalej będziecie pisać o historii i autorytetach i inne tego typu bzdury które czytam już tu od wielu wielu lat.

Ostatnio dobra piłka to była tu za Beniteza i miało to jeszcze jakoś ręce i nogi. Później zaczęły się idiotyzmy i płacenie fortun za ligowy plankton, a teraz to już nawet pieniędzy właściciele nie dają.

Wszystko jakoś człowiek może zaakceptować do momentu jak pojawia się trener sabotażysta.

Mam tu konto od wielu lat i się nie udzielam bo nie widzę sensu. Dziś takowy znalazłem.
scorpionlfc5 31.08.2016 20:48 #
"Jak ktoś podchodzi nieprofesjonalnie do swojej pracy to nieważne jak dobry by nie był, powinien zostać za to ukarany."

Tak życie nie działa. Ja wiem że wśród kibiców są przekonania o jakichś etosach rycerskich i innych bzdurach ale w realnym świecie jak ktoś jest dobry w tym co robi to się przymyka oko na to czy tamto. W reprezentacji Szwecji swego czasu grał gość co fajki jarał na treningach ale był na tyle dobry że mu na to pozwolili bo było to z korzyścią dla drużyny. Rządzi i dzieli opłacalność a nie fałszywe wartości.

Klopp to chce władzy. Tak działają mechanizmy ludzkie i nie trzeba być specjalnie ogarniętym żeby takie podstawy widzieć. Trzeba Kloppa wziąć na bok i mu wytłumaczyć że jest tu tylko pracownikiem a nie właścicielem. I to pracownikiem na stanowisku na którym jest spora rotacja. Niech się zajmie trenowaniem bo cierpliwie czekać na sukcesy to tu nikt nie będzie. To jest gałąź rozrywki.
scorpionlfc5 31.08.2016 20:52 #
"To lepiej, żebyś się nie udzielał w ogóle."

Nie Ty będziesz decydował o moim głosie. Moim zdaniem ci co ślepo wierzą w Kloppa są tego samego pokroju co fanatycy niezdolni do samodzielnego myślenia ale nie obieram im prawa do wyrażania własnej opinii.
scorpionlfc5 31.08.2016 20:55 #
"Jeśli tego nie rozumiesz, to idź szukać innego klubu"

Nie to Ty wyjdź jeśli nie rozumiesz że ktoś może mieć inne zdanie.
scorpionlfc5 31.08.2016 20:56 #
"Cierpliwość to podstawa kibicowania."

Poważnie? Co innego bym tu robił gdybym nie był cierpliwy? Przecież nie sukcesy klubu mnie na ten stronie trzymają.
scorpionlfc5 31.08.2016 20:59 #
No to jeżeli nie rozumiesz że ktoś może mieć inne zdanie niż ty to zwalczanie głupoty powinieneś zacząć od siebie.

I zadaj sobie pytanie. Kim ty jesteś żeby mi mówić co mam robić? Bo dla mnie nikim.
Mort 31.08.2016 21:00 #
@skorpionlfc5

Ad.1-4 Beznadziejne transfery?

- Mane od początku jest kluczowym graczem
- Karius - pewnie gdyby nie kontuzja od razu wskoczyl by do pierwszego skladu
- Wijnaldum - z meczu na mecz będzie coraz lepiej. Weź pod uwagę, że zaczyna grać na nowej dla siebie pozycji. Od razu nie będzie rewelacji.
- Klavan - w pierwszych meczach pokazał, że będzie wzmocnieniem i może walczyć o pierwszy skład

Do tego dochodzą transfery z klubu zawodników, którzy byli nam niepotrzebni za dobre pieniądze.

Brak DM? Skąd pomysł, że w taktyce Kloppa takowy jest potrzebny?
Brak LB? Jakkolwiek to zabrzmi to mamy Moreno, mamy Milnera, Klavan też może tu zagrać. Na ten sezon wystarczy.

Ad.5 Drużyna gra z tyłu z meczu na mecz lepiej. A będzie jeszcze lepiej jak środkowi zaczną się zgrywać. Niestety w PL nie ma słabych zespołów i trzeba liczyć się z tym, że nawet z beniaminkiem można dostać bęcki. Jesteśmy w trakcie przebudowy i myślę, że w tym sezonie realnie możemy powalczyć o awans do LM i od kolejnego sezonu zrobić wzmocnienia i grać i majstra.


Co do Sakho. Wybacz, ale dla mnie pracownik, który wielokrotnie łamie regulamin pracy jest do zwolnienia. Masz rację, podpisał kontrakt i jego zasranym obowiązkiem jest wykonywanie poleceń trenera. Za to mu płacą (nie mało), a jak chce odwalać cyrk to proszę uprzejmie, ale nie u nas. Klopp pokazał, że nie ma świętych krów w zespole i każdy ma się pilnować.
scorpionlfc5 31.08.2016 21:02 #
Ludzie cierpliwi nie są. Poleciał Roy, Kenny i Brendan to poleci i Klopp.
scorpionlfc5 31.08.2016 21:04 #
"proszę uprzejmie, ale nie u nas"

A właśnie że u nas. O tym jest ten news :)
scorpionlfc5 31.08.2016 21:07 #
"dla mnie jesteś żałosny"

Takie teksty to do swoich kolegów z bramy możesz mówić. Jeżeli nie umiesz się wysławiać z szacunkiem do ludzi to nie ma sensu prowadzić jakiejkolwiek dyskusji.
scorpionlfc5 31.08.2016 21:13 #
Mort? Wspomniał o transferach na pozycje które nie wymagały wzmocnień. Te które wymagały nie zostały wzmocnione. I na tym można zakończyć dyskusje.

Ostatnio był artykuł Redknappa. Powiedział wszystko co najważniejsze. Nie ma DMa nie ma grania.
Mort 31.08.2016 21:24 #
@scorpionlfc5

Skąd pomysl, że te pozycje w tym sezonie wymagają wzmocnienia? Skąd pomysł, że potrzebujemy DM? W taktyce Kloppa na pozycji cofniętego środkowego pomocnika gra Hendo, może grać Leiva, Stewart, Can. Na ten sezon w zupełności wystarczy.

Tak samo na LB, jest Moreno, Milner, Klavan, Gomez - też nam wystarczy na ten sezon.

Ja ufam Kloppowi i wierzę, że jeżeli uzna, że potrzbne są tam wzmocnienia to dokona odpowiednich korekt. Tyle w temacie.

Jeżeli jesteś lepszym fachowcem niż on to chętnie dowiem się z jakim światowej sławy fachowcem mamy do czynienia. W jakich klubach trenowałeś, jakie z nimi odnosiłeś sukcesy?

Co do argumentu, że jako kibic masz prawo krytykować i oceniać (bo takowy na pewno podniesiesz). Owszem masz rację możesz krytykować i oceniać, pod warunkiem, że robisz to używając argumentów, a nie bo tak Ci się wydaje.
Mort 31.08.2016 21:29 #
A i nie doczytałem. Transfery, które zrobiliśmy były na pozycje które nie wymagały wzmocnienia?

Matip i Klava na środek obrony? Serio? Odeszło nam 2 środkowych więc logiczne było, że w ich miejsce są potrzebni nowi.

Mane jest skrzydłowym i już po pierwszych meczach widać, że był nam potrzebny.

Karius jako konkurent dla Simona, a może i nawet od razu kandydat do pierwszego składu.

Wijnaldum możę grać w środku pola, jako ofensywny pomocnik. Da nam większą elastyczność.
scorpionlfc5 31.08.2016 21:30 #
Skąd pomysł, że potrzebujemy DM?

A udowodnij mi że nie potrzebujemy? Oglądasz w ogóle te mecze Liverpoolu? Bo jeśli zadajesz takie pytania to na bank nie. To pytanie dyskwalifikuje Cię.

Ja już mam dyskusji z Wami dość bo jest bezowocna. Obiecuję udzielić się natomiast w styczniu kiedy to sprzedawany będzie Sturridge bo krzywo spojrzy się na dyktatora. Strasznie dużo jest bullshitu w tym klubie w ostatnich latach i Kloppa na dodatek nie potrzeba było dokładać do dramy.
scorpionlfc5 31.08.2016 21:33 #
Na pożegnanie napiszę że popieram decyzję Sakho i mam nadzieje że sytuacja rozwiąże się po jego myśli. Tak dla zasady.
Mort 31.08.2016 21:39 #
Owszem oglądam i nie widzę powodu żeby kupować zawodnika na pozycję typowego DMa. Może to ciebie dyskwalifikuje skoro upierasz się przy transferze takiego zawodnika? Nam jest potrzebny zawodnik, który sensownie zepnie linie obrony z pomocą. A za dobrą grę defensywną odpowiada cały zespół i kupno jednego zawodnika typowo defensywnego nie zrobi wielkiej różnicy.
scorpionlfc5 01.09.2016 06:19 #
"Nam jest potrzebny zawodnik, który sensownie zepnie linie obrony z pomocą."

Heh. Rzeczywiście nie DM :)

Pozostałe aktualności

Fakty i statystyki przed derbami Merseyside  (0)
23.04.2024 11:13, Ad9am_, liverpoolfc.com
Carragher niemal pewien zatrudnienie De Zerbiego  (2)
23.04.2024 10:33, Loku64, thisisanfield.com
Rezerwy przegrywają z Sunderlandem  (0)
23.04.2024 09:58, Bajer_LFC98, liverpoolfc.com
Opinie prasy po meczu z Fulham  (0)
22.04.2024 20:39, Wiktoria18, Liverpool Echo
Liverpool raczej nie zatrudni Amorima  (116)
22.04.2024 19:02, BarryAllen, The Athletic
Gravenberch o pierwszej bramce w Premier League  (0)
22.04.2024 16:08, Margro1399, liverpoolfc.com
Skrót meczu  (0)
22.04.2024 13:09, Piotrek, liverpoolfc.com