Osób online 921

Nie ma Ligi Mistrzów, nie ma Mac Allistera?


Według doniesień medialnych pomocnik Brighton Alexis Mac Allister jest jednym z głównych celów transferowych Liverpoolu w nadchodzącym oknie transferowym. Do transferu może jednak nie dojść, jeżeli Liverpoolowi nie uda się zakwalifikować do przyszłorocznej edycji Ligi Mistrzów. 

Według doniesień The Athletic celem Argentyńczyka jest bowiem przejście do drużyny, która gra w Lidze Mistrzów. Mac Allister z pewnością nie będzie w lecie narzekał na brak zainteresowania ze strony czołowych europejskich klubów, po tym jak w tym sezonie pokazał się ze świetnej strony w barwach Brighton. 

Obecnie Liverpool plasuje się na piątym miejscu w ligowej tabeli, tracąc do trzeciego Newcastle i czwartego Manchesteru United 1 punkt. Obie drużyny mają jednak jeden rozegrany mecz mniej. Sprawia to, że występ the Reds w kolejnej edycji Ligi Mistrzów stoi pod znakiem zapytania. 

W niedawnym wywiadzie menadżer Liverpoolu Jürgen Klopp stwierdził, że ewentualny brak gry w Lidze Mistrzów nie wpłynie na transfery klubu. 

- Nadal jesteśmy Liverpoolem, co oznacza, że jest atrakcyjni dla wielu zawodników - stwierdził Niemiec. 

W kontekście przejścia do Liverpoolu mówi się również o innym pomocniku Brighton - Moisesie Caicedo. Poza tym na liście życzeń klubu znajdują się również Mason Mount z Chelsea czy Ryan Gravenberch z Bayernu Monachium. 

Doceniasz naszą pracę? Postaw nam kawę! Postaw kawę LFC.pl!

Komentarze (49)

Ewagim 16.05.2023 11:59 #
Gdyby to był Liverpool sprzed ery Kloppa czy Arsenal z ostatnich lat to rzeczywiście można było by mieć wątpliwości. A tak to po prostu wypadek przy pracy. I uważam, że mimo słabszego sezonu nadal będziemy obok City największym faworytem do mistrzostwa w przyszłym sezonie. Więc nie sądzę, że jeśli ktoś kto ma olej w głowie serio będzie patrzył na LM szczególnie w naszym wypadku.
roberthum 16.05.2023 12:10 #
Jeśli znacząco nie wzmocnimy zwłaszcza drugiej linii to możemy zapomnieć o jakimkolwiek wyścigu po mistrzostwo. Będziemy tylko biernym obserwatorem, sami bijąc się o top4.

Co do samej LM to już na pewno kwestia indywidualna każdego zawodnika. Dla niektórych wizja gry w Liverpoolu może byc na tyle kusząca, że będą w stanie zaakceptować ewentualny sezon (lub więcej) bez LM, a dla innego może nie być większego znaczenia czy będzie to Liverpool czy Arsenal i wybrać taką drużynę któa gwarantuje im lepszy poziom sportowy w danym momencie
Ewagim 16.05.2023 12:24 #
@Roberthum ja zakładam, że się wzmocnimy. Ale jak tego nie zrobimy to owszem będzie do dupy.
imacooci 16.05.2023 12:28 #
@Roberthum czyli i tak liverpool jest lepszy sportowo nawet obecnie niż Arsenal czy United, zresztą podobno Alisterem się interesuje oprócz nas głównie Chelsea, ciężko uwierzyć że wybierze Newcastle zamiast Liverpoolu nawet jeśli oni będą grać w LM a my nie.
roberthum 16.05.2023 12:54 #
Nie, na daną chwilę lepszy sportowo jest Arsenal. Zwłaszcza, że oni awans do LM maja zapewniony, a my ciągle musimy patrzeć się na innych. Nasi rywale w walce o top 4 muszą pogubić punkty w 2 z 3 spotkań jakie zostały do końca sezonu. Poza tym chodzi tez o perspektywy, my lecimy poziomem sportowym w dół i jesli nie będziemy w stanie przedstawić odpowiedniego planu naprawczego to zarowno Arsenal idący dalej swoją ściężką jak i Newcastle mające nieograniczone zasoby finansowe wyprzedzą nas o kilka długości
Flymf 16.05.2023 12:01 #
W takim razie, dla dobra klubu, lepiej zeby Liverpool się nie zakwalifikował
CzerwonyBartek 16.05.2023 12:35 #
Pół żartem pół serio, zgadzam się. Żaden to maestro. Kolejny piłkarz od wszystkiego i od niczego.. z tym, że nasz żelazny Gini nie kosztował 70 mln, Milner był za darmo etc.
Imo dużo lepiej wziąć Mounta który być może będzie tańszy a jest o wiele lepiej sprawdzony na najwyższym poziomie. Mac to członek pierwszej 11ki Argentyny ale czy faktycznie jakiś kluczowy. Śmiem twierdzić, że to Enzo odmienił ich obliczę.
MG75 17.05.2023 07:36 #
No i jak ten Enzo gra w Chelsea w perspektywie połowy sezonu?
Mand 16.05.2023 12:04 #
Kluczowy jest tu fragment: "Mac Allister z pewnością nie będzie w lecie narzekał na brak zainteresowania ze strony czołowych europejskich klubów"

Nie będziemy się na pewno licytować, Brighton postawił na swoim w sprawie Caicedo, tu też będą ciągnąć ile się da.
SEBynwa 16.05.2023 12:08 #
Brać jak najszybciej, bo z Thiago znowu zmarnujemy kolejny sezon.

Ciekawostka odnośnie tego, dlaczego Thiago Alacantara nie pasuje do naszego zespołu.

W tym sezonie przegraliśmy łącznie we wszystkich rozgrywkach 13 spotkań, w których aż w 8 spotkaniach przegranych w wyjściowych składzie wychodziliśmy z Thiago Alcantara. Pozostałe 5 przegranych spotkań, to mecze, w których Hiszpan był wyłączony z gry przez kontuzję, przez co jego pozycje musiliśmy łatać półśrodkami w postaci Milnera czy Bajcetica (ogromny talent rzucony na głęboką wodę), którzy na dzień dzisiejszy nie nadają się do gry w pierwszym składzie.

Przypominam, że ten facet został sprowadzony do klubu aby być konserwą do otwierania blaszanych autobusów. Rzeczywistość okazała się bolesna w tym sezonie na 28 spotkań Thiago Alcantara zanotował tylko jedną asystę.

Główna pozycja na której w tym sezonie występuje Thiago Alcantara to prawy środkowy pomocnik co ma również odzwierciedlenie na grę TAA, który zdecydowanie lepiej wygląda w meczach, gdy po jego stronie biega inny pomocnik.
roberthum 16.05.2023 12:17 #
"aby być konserwą do otwierania..." zaiste ciekawy twór- chyba otwieraczem do konserw

No, ale ogólnie zgadzam się. Thiago to niewątpliwie piłkarz o wielkich umiejętnościach indywidualnych, ale kompletnie nie pasujący do naszego stylu. Przez co jest u nas zwyczajnie nijaki i nie ma istotnego wplywu na naszą grę. Jurgen nie ma pomysłu jak właściwie go wykorzystać na murawie, a sam Hiszpan też snuje się po murawie bez wyraźnej wizji i pomysłu na grę. Na pewno każdy znacznie więcej po nim oczekiwał
CzerwonyBartek 16.05.2023 12:28 #
Zgadzam się. Thiago jest chyba najbardziej przehajpowanym piłkarzem ery Kloppa. Brak asyst idealnie obrazuje jego geniusz. Prawy obrońca po nieznacznym przesunięciu do przodu i w środek potrafi w 2 miesiąc nadgonić deficyt asyst w porównaniu z poprzednimi sezonami oraz strzelać piękne golę a Pan Thiago zamiast tego doskonale... markuje podania i wykonuje efektowne sztuczki techniczne na rozgrzewkach. Świetny piłkarz ale generalnie nie wiadomo do końca od czego i po co.
NIXRVSZ 16.05.2023 12:30 #
Thiago to nie jest klasyczny #10 tylko szóstka przystosowana do siedzenia na rywalu. On nie jest od ostatnich podań przed bramką tylko 2./3. od końca. Jeśli chciało ci się wysrać taką analizę, a nawet nie wiesz za co odpowiada ten zawodnik w drużynie to lepiej skasuj ten komentarz i nie rób wstydu rodzinie.
W Bundeslidze różni zawodnicy robią liczby: przez Nabych Keitów, Timo Wernerów, Kaiów Havertzów i jeszcze jakichś Choupo-Motingów i Angelino. Premier League łączona z grą w Lidze Mistrzów to w sumie inna dyscyplina, na większej intesywności i z mniejszą granicą błędu co szczególnie widać właśnie gdy Thiago nie jest w formie i gra 2/3 słabsze mecze z rzędu co i tak miało może miejsce z 2 razy w ciągu jego pobytu w Liverpoolu.
Niektórzy tutaj sprzedają Salaha po dwóch meczach bez gola, a potem przyznają mu złotą piłkę za hattricka z Watfordem lub Bournemouth.
Mimo tych wszystkich kontuzji nadal będę stał za Thiago, bo gdy reszta pomocy gra przynajmniej 6/10 to wszystkie piłki wybite poza pole karne przeciwnika kończą pod nogami właśnie Hiszpana lub Fabinho. Henderson nie gwarantuje utrzymania przy futbolówce nawet na zespoły z Championship w Pucharze Anglii dlatego potrzebujemy nowych biegaczy, a nie kastrowania drużyny z inteligencji boiskowej kiedy jest w stanie grać swój najlepszy futbol.
RedKoks 16.05.2023 12:54 #
I co Ci po tej jego super inteligencji, pięknych podkręconych no look passów na 5m w bok, które tylko spowalniają akcję... To właśnie biegaczami w stylu Hendo czy Wijnaldum robiliśmy pod 100pkt w lidze, a wrzucając do składu hiszpana czy Elliotta posypała się destrukcja i nasza gra. To nie jest typ piłkarza na styl gry który preferujemy.

Można nie być zawodnikiem od ostatnich podań, ale żeby ścigać się pod względem asyst z Alissonem i oglądać plecy Matipa czy Dijka w tej klasyfikacji, to coś tu jest nie teges ;)
NIXRVSZ 17.05.2023 00:10 #
Przypominam, że Thiago to miał być dodatek do świetnie wybieganej drużyny, a nie zbawienie zajechanego bydła pociągowego. Gdzie są ci wybiegani zawodnicy? Henderson z Milnerem mogą sobie kule podawać, a Fabinho, który nigdy nie był demonem prędkości teraz przez większą część sezonu już nawet za akcjami gdzie ma 5m przewagi nad rywalami nie nadąża do spadającej piłki i jedynie ratuje się faulami.
Bądźmy obiektywni. Nie ma też co się rozlewać nad tym co się już stało.
Trzeba czekać i sprawdzić co zgotuje nam nasz zarząd w letnim oknie i jak zamierzają to naprawić ten syf, który powstał w środku pola przez ich skąpstwo na klasowych zawodników.
roberthum 17.05.2023 08:25 #
Thiago miał być otwieraczem konserw głęboko cofniętych rywali. Miał otwierać droge do bramki naszym napastnikom nieszablonowymi zagraniami, czyli w zamyśle miał dawac te asysty.
pawel188 16.05.2023 12:13 #
co? co to za tytuł? wymówka na wszystko? zdaje się, że to już było grane przy Bellingham... może skoro gramy ostatnio tak dobrze to nie potrzebujemy już żadnych transferów?
lfc257 16.05.2023 12:18 #
Oho , zaczyna się... Bellingham to za drogi, Mac Allister chce do LM... Skończy się na Tielemansie ...
pawel188 16.05.2023 14:25 #
po tym co wyprawiał wczoraj to już chyba lepszy junior (akurat nie kontuzjowany) z akademi
użytkownik zablokowany 16.05.2023 12:18 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
CzerwonyBartek 16.05.2023 12:22 #
Macuś jest za cienki w uszach, żeby takiemu klubowi jak Liverpool odmawiać z powodu wypadku przy pracy jakim może być brak LM w przyszłym sezonie. Jeśli to prawda, wujek Toddy na pewno sowicie go wynagrodzi i wsadzi do pularyska na 10 lat xD akurat w miejsce Mounta który imo jest lepszym piłkarzem.
lfc257 16.05.2023 12:37 #
Przecież brak LM to pretekst dla FSG. Nie powiedzą - Brighton chciało 70 mln a my uważamy, że to za dużo... Tylko powiedzą - no chcieliśmy go kupić tylko nie gramy w LM a Argentyńczyk chciał transferu do klubu który będzie tam grał...
Kijoraptor 16.05.2023 12:29 #
Każdy potencjalny cel transferowy może tak powiedzieć, bez ligi mistrzów do was nie idę. Czyli co ? Tylko cztery kluby mają szanse na pozyskanie tego pana ? Jeśli artykuł mówi prawdę i sam MacAlister tak uważa to już go tu nie chce.
Clashman 16.05.2023 12:52 #
Po pierwsze, nie wiadomo czy artykuł jest prawdziwy, bo być może jest to gra agenta, mająca na celu "obudzenie" klubów z aktualnego Top4 i tym samym wybadanie możliwych opcji. Po drugie, może to być, również zwykły clickbait ze strony mediów, które o tym donoszą. Po trzecie, jeśli dla Mac Allistera faktycznie problemem jest to, że klub, który regularnie gra w Lidze Mistrzów, ma sezon przerwy spowodowany ewolucją kadry, to nie wiem czy w ogóle jest sens z kimś takim rozmawiać. To nie są ponure czasy początku poprzedniej dekady, gdzie Liverpool musiał się prosić zawodników. Teraz to Liverpool jest znów miejscem, o które powinni zabiegać sami zawodnicy, tak jak np. Bellingham. Jeśli ktoś nie wykazuje chęci do gry na Anfield, to łaski Liverpoolowi nie robi. Bardziej robi na złość samemu sobie, bo może to być decyzja, której będzie żałował w przyszłości. Liverpool sobie poradzi :)
zureklfc 16.05.2023 12:59 #
Nie ma co zwracać uwagi na te wszystkie teksty. Generalnie uważam, że Liverpool po swojemu zrobi "ciche" transfery. Tak było w przypadku Fabinho np. Może być gadanie o Mac Allister, a skończy się na kimś całkiem innym.
Loku64 16.05.2023 13:11 #
Może tak być. Tylko jak już niemal każde sensowne nazwisko na rynku było z nami łączone, to cięzko będzie znaleść kogoś co sie nie pojawił w plotkach :D
użytkownik zablokowany 16.05.2023 13:33 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
roberthum 16.05.2023 13:35 #
o chyba oczywiste, że większość plotek nie ma pokrycia z rzeczywistością. W końcu w ostatnich 2 miesiącach byliśmy łączeni z około 20 pomocnikami
cezarkop 16.05.2023 13:27 #
Gdzieś już wyczytałem info że dzięki temu że Trent zmienił pozycję na środek, to zaoszczędzimy 100 milionów .
hoster 16.05.2023 13:38 #
Też słyszę cały czas jak Parace wali w klawiaturę z bananem na twarzy.
AngryRedGoose 16.05.2023 13:42 #
To nasz Jamie Carragher powiedział i meczyki zrobiły z tego clickbaitowy nagłówek o eksplozji formy TAA i lekarstwie na naszą ułomność w pomocy.
ynwa19 16.05.2023 13:31 #
Pytanie za milion "dularow"-czy Mac wypowiedzial sie w ten sposob czy tez panowie "redachtory" cos sobie ubzdurali?
Stwierdze filozoficznie,ze "wiem,ze nic nie wiem" i dlatego spokojnie poczekam na rozwoj sytuacji.
Arvedui 16.05.2023 15:08 #
Dziennikarz Athletica związany z Brighton tak napisał. Jednocześnie Fabrizio Romano pisze o posuwających się do przodu rozmowach Liverpoolu z Mac Allisterem. Więc w sumie nic nie wiemy.
Maniakk 16.05.2023 17:28 #
Ten dziennikarz Andy Naylor od Brighton to już się popisał przy okazji transferu Cucurelli. Ufam bardziej Fabrizio i argentyńskim dziennikarzom w tej materii.
AngryRedGoose 16.05.2023 13:41 #
Kto wybrzydza ten nie ru... ten zostaje w Brighton.
firo9 16.05.2023 13:47 #
Zaczyna się XD
MKrzysiek 16.05.2023 14:25 #
Miejmy nadzieję, że to zwykła kaczka dziennikarska bo ten chłpak już na ubiegłorocznym Mundialu i w tym sezonie pokazywał, że warto go kupić bo strzela sporo bramek a poza tym jak na pomocnika może się jeszcze rozwinąć (2 transferem moim zdaniem powinien być Mason Mount z Chelsea lub ten młody 20- letni Holender z Bayernu). Potrzebny jest też 1 klasowy środkowy obrońca bo ktoś z 2 Matip/Gomez na pewno odejdzie nie ważne kto a samym Konate i Virgilem ligi nie wygramy
Zalewsky 16.05.2023 14:42 #
Wszystko do czasu, gdy do gry nie wejdzie Barcelona. Pojawi się tylko plotka z Mundo Deportivo i Argentyńczyk wraz z jego agentem będą pchać się do Katalonii, nawet po niższych kosztach.
Zalewsky 16.05.2023 14:45 #
Osobiście preferowałbym Anglika, Conora Gallaghera.
Edum 16.05.2023 14:58 #
Ten gość to Henderson v2
użytkownik zablokowany 16.05.2023 15:02 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Magerlfc 16.05.2023 15:51 #
A może to jest news po to aby ochłodzić te wszystkie plotki? Nagle by mu się przypomniało, że chce do LM? Jeżeli skreśliłby Liverpoolu z braku LM, to nic nie stracimy przy braku jego transferu.
Lfc257, też może cośw tym być. Może to jest powolne wycofywanie się, bo My mamy budżet 40mln a musimy kupić 4 piłkarzy...
Kolumbjajo 16.05.2023 18:00 #
Jeśli tak powiedział to następny proszę
kuczq 16.05.2023 18:13 #
Zaczyna się lecenie w chu ja. A jeżeli cudem wejdziemy do LM to będzie artykuł, że Mac Allister chciał do Hiszpanii. A jeżeli przejdzie do Chelsea to będzie artykuł, że chciał zarabiać pół miliona tygodniowo itd
firo9 16.05.2023 18:46 #
Jeszcze dwóch obierzemy za cel po czym znajdziemy 100 wymówek zeby ich nie kupić i tym samym zostaniemy z tym co mamy.
Jakubelek1234 16.05.2023 18:51 #
Jeżeli jest tak chętny do grania w lm to niech idzie do jakiegoś utd ale jeżeli potem będzie płakać to nie nasz problem
Scofield1111 16.05.2023 18:57 #
Takich zawodnikow jezeli tak powiedział to my nie chcemy na pewno. Jurgen tym bardziej.
imacooci 16.05.2023 19:03 #
Kiedyś było wspominane że Alister ma w kontrakcie jakąś klauzulę która pozwala mu odejść lecz nie jest to typowa klauzula zakupu. Może ona dotyczy klubów w LM stąd takie skoki ceny z 53 mln do 70 mln.
Owen89 16.05.2023 19:04 #
Transfery Shroedingera. Niektórzy są już praktycznie naszymi zawodnikami, jednak nie do końca. A to cena za wysoka, a to brak LM, a to dwa gole Jonesa i Trent w środku odpalił ;)
MG75 16.05.2023 19:37 #
Każdy dziennikarz wrzuca swoje domysły czy spekulacje, biznes musi się kręcić.
Poczekajmy na weryfikację tych doniesień albo kolejne newsy 😉
Igtrun 16.05.2023 21:04 #
No i w pytę
użytkownik zablokowany 17.05.2023 07:32 #
Nie ma Mac Allistera jest Declan Rice uważam że jest lepszy i przedewszystkim nie jest szklany.

Pozostałe aktualności

Anfield pożegnało Matipa i Thiago - zdjęcia  (0)
20.05.2024 00:56, AirCanada, liverpoolfc.com
Van Dijk: Życie toczy się dalej  (0)
19.05.2024 21:53, Fsobczynski, thisisanfield.com
Arne Slot pożegnany w Rotterdamie  (0)
19.05.2024 21:51, Vladyslav_1906, Liverpool Echo
Galeria zdjęć z pożegnania Jürgena Kloppa  (0)
19.05.2024 21:46, Bartolino, liverpoolfc.com
Klopp: Teraz jestem jednym z was  (8)
19.05.2024 20:35, Bartolino, liverpoolfc.com
Statystyki  (0)
19.05.2024 20:31, Zalewsky, SofaScore