LIV
Liverpool
Premier League
05.05.2024
17:30
TOT
Tottenham Hotspur
 
Osób online 1112

Przedłużenie umowy z Carlsbergiem


Liverpool Football Club i Carlsberg uczcili dzisiaj 21-lecie współpracy ogłaszając przedłużenie umowy sponsorskiej o trzy lata. Liverpool będzie współpracować z Carlsbergiem co najmniej do końca sezonu 2015/2016.

Przez 17 lat Carlsberg był sponsorem koszulkowym the Reds, aż do 2010 roku, kiedy został oficjalnym partnerem piwowarskim klubu z Anfield. Szacuje się, że przez te 21 sezonów na Anfield podano około 5,7 mln półlitrowych kufli piwa – to więcej, niż pomieściłby basen o rozmiarach olimpijskich (2,5 mln litrów).

Mike Thompson, dyrektor ds. marketingu w Carlsbergu powiedział: – Nasza współpraca z Liverpoolem zaczęła się w 1992 roku. Był to pierwszy kontakt Carlsberga z angielskim futbolem, a związek ten znacznie się wzmocnił.

– Od ponad dwudziestu lat mamy przyjemność współpracować z klubem o ponad 120-letniej tradycji, z jednymi z najbardziej licznych kibiców w piłce nożnej, zarówno w kraju, jak i na świecie.

Ocenia się, że Liverpool ma na świecie około 588 milionów kibiców, których klub regularnie przyciąga. Ostatnio Liverpool uruchomił konta na Twitterze w 15 nowych językach, dzięki czemu dociera teraz do ponad 75 różnych krajów. Do tego dochodzi również strona liverpoolfc.com, która notuje 7 milionów odwiedzin na miesiąc, stacja LFC TV UK, która przyciąga 600 tys. widzów na tydzień, oraz LFC TV International, która nadaje do 100 mln gospodarstw na całym świecie.

Billy Hogan, dyrektor handlowy Liverpoolu dodał: – Jesteśmy zachwyceni przedłużeniem umowy z Carlsbergiem, jednym z największych browarów na świecie.

– Razem przeszliśmy niezwykłą drogę, najdłuższą w historii spośród wszystkich topowych klubów.

– Jesteśmy niezmiernie dumni z długości naszej współpracy i zażyłych relacji pomiędzy obiema wielkimi markami. Cieszymy się z kolejnych lat, jakie spędzimy z Carlsbergiem, będziemy też podejmować ekscytujące działania w stosunku do naszych fanów na całym świecie.

Doceniasz naszą pracę? Postaw nam kawę! Postaw kawę LFC.pl!

Komentarze (11)

Urzed 12.07.2013 22:00 #
Wraca Alonso do składu i Carlsberg na koszulki i uznaję okienko za udane.
Marcel 12.07.2013 22:44 #
I dla każdego kibica po piweczku xd
Pawlak72 12.07.2013 22:46 #
Tradycję trzeba podtrzymać ;)
Jack92 12.07.2013 23:15 #
Zawsze kupuje Carlsberga
ossmar 13.07.2013 00:04 #
Ponoć PERŁA też jest niezła.
Wkacper 13.07.2013 00:11 #
Sponsor wiadomo, trzeba wspierać ale powiem tak, rewelacyjne to to nie jest :)
lfc13 13.07.2013 00:59 #
Biorąc pod uwagę tylko mecze BPL wychodzi, że na jedno spotkanie sprzedawane jest ponad 15 tys kufli piwa.
Niezły wynik jak na 2 godziny handlu.
lfc1964tl 13.07.2013 09:46 #
A ja bym zamienił ten browar na inny, bo od kiedy są sponsorem to mistrzostwa na Anfield nie było.
Byk5 13.07.2013 10:32 #
Calsberg robił najlepsze koszulki dla LFC
Rafal518 13.07.2013 13:06 #
# Byk5

Carlsberg nigdy nie robił koszulek dla LFC.
0siwy 13.07.2013 13:49 #
ossmar
Jest zajebista ..a carlsberg jest sredni ponieważ piwo robione masowo i tyle , choć ich wspieram pijąc Piasta :D

Pozostałe aktualności

Luis Díaz graczem meczu z Młotami  (0)
29.04.2024 01:20, AirCanada, własne
Skrót meczu  (0)
29.04.2024 00:28, Piotrek, liverpoolfc.com
Shearer: Mo może czuć się pokrzywdzony  (6)
28.04.2024 19:22, B9K, Liverpool Echo
Quansah po meczu z West Hamem  (0)
28.04.2024 15:48, Wiktoria18, liverpoolfc.com
Media po spotkaniu z West Hamem  (0)
28.04.2024 15:13, Fsobczynski, thisisanfield.com
Redknapp: Czas Salaha w klubie dobiega końca  (9)
28.04.2024 10:40, Ad9am_, Sky Sports
Salah odmawia wywiadu i zaskakuje w mediach  (46)
27.04.2024 20:44, BarryAllen, Liverpool Echo