WHU
West Ham United
Premier League
27.04.2024
13:30
LIV
Liverpool
 
Osób online 849

Van Dijk może nie zagrać już w tym sezonie


Fani Liverpoolu woleliby tego w ogóle nie usłyszeć, ale po uszkodzeniu więzadła krzyżowego przedniego w derbach z Evertonem, istnieje czarny scenariusz, który zakłada, że Virgil van Dijk nie wystąpi już w obecnym sezonie.

Póki co poza ogłoszeniem konieczności operacji Holendra, klub nie określił, kiedy można spodziewać się powrotu do gry lidera czerwonej defensywy.

Liverpool unika jasnej deklaracji, jakoby dla Van Dijka byłby to już koniec sezonu, jednak wobec kilkumiesięcznej przerwy w grze reprezentanta Oranje należy również założyć taki scenariusz.

Obrońca nabawił się urazu w sobotnich derbach w wyniku bezpardonowego ataku bramkarza Evertonu - Jordana Pickforda.

Van Dijk tuż po meczu został zabrany do szpitala na pierwsze badania, a dzisiejsza konsultacja ze specjalistą w tej dziedzinie medycyny sportowej potwierdziła najgorsze obawy wszystkich w Liverpoolu.

The Reds mają nadzieję, że wyjątkowa sprawność fizyczna i siła mentalna van Dijka pozwolą mu w szybkim procesie regeneracji.

Van Dijk rozegrał każdą minutę w ostatnich 74 meczach Liverpoolu w Premier League, co jest jasnym komunikatem, jak ważnym jest elementem w układance Kloppa.

Wobec letniej sprzedaży Dejana Lovrena oznacza to, że w klubie jest obecnie dwóch nominalnych i doświadczonych stoperów w osobie Joëla Matipa i Joe Gomeza. Alternatywą jest także Fabinho, który kilka razy występował już w środku obrony Liverpoolu.

Andy Hunter

Doceniasz naszą pracę? Postaw nam kawę! Postaw kawę LFC.pl!

Komentarze (50)

Ralf088 18.10.2020 20:17 #
Czasu nie cofniemy, trzeba przyzwyczaić się do myśli że nie ma z nami Virgila, i grać nadal. Ale niektórzy z was to naprawdę nie powinni w ogóle niczego komentować, pisanie że nagle gramy o walkę o Top 4? Ludzie, nadal walczymy o mistrzostwo, bez Holendra fakt będzie mega trudno, ale z gorszymi obrońcami dochodziliśmy o wielkich sukcesów. Będzie dobrze! YNWA!
caharin7 18.10.2020 21:01 #
Nic dodać, nic ująć. Przestać płakać
lfc257 18.10.2020 21:03 #
jasne, ale Virgil to lider bloku defensywnego i chyba nasz najważniejszy piłkarz w ogóle. nasza obrona ostatnio miała sporo problemów a bez Holendra to zapowiada się niezbyt ciekawa perspektywa. oby tylko Alisson nie łapał już kontuzji, jest topowym bramkarzem więc znaczną część błędów naszej obrony będzie w stanie naprawić. Adrian niestety nie
apaczmsz1976 18.10.2020 20:19 #
Brak mi słów....:(
Może Fabinho to pociągnie ....
użytkownik zablokowany 18.10.2020 20:23 #
Jeśli to więzadła to Virgil nie wróci już nigdy do dyspozycji przed kontuzją. Virgil ma potężne warunki fizyczne. On ma ponad 190 wzrostu i blisko 100 kg wagi. Kolana z defektem będą miały co dźwigać. Wszystko będzie zależało od warunków fizycznych. Większość piłkarzy po zerwaniu więzadeł nie są już tak zdrowymi końmi jak przed kontuzją.

To samo co z OXem po kontuzji jest blokada psychiczna i problemy z kolanami.

Virgil ma warunki fizyczne bliższe koszykarzom NBA. To niemalże przekreślenie niesamowitej kariery na najwyższym poziomie.
Idealnym przykładem tutaj jest Derrick Rose, kot przed kontuzją, później zjazd w dół, częste kontuzje, inne systemy treningowe oraz psychika. Nie trzeba daleko szukać by wymieniać więcej takich przypadków.

Mam nadzieję że specjaliści od przygotowania fizycznego zrobią coś z tym problemem. Może zjazd masy mięśniowej i wagi pomoże w tej sytuacji.

Tutaj każdy wyskok do główki i walka w powietrzu będzie wiązała się z 50/50, pękną znowu lub nie.
ynwa92 18.10.2020 20:23 #
Jeżeli można wgl dopatrywac się jakichkolwiek plusow w tej sytuacji to moze wreszcie zarzad zda sb sprawe ze Van Dijk nie jest ze stali i trzeba będzie wreszcie kupic kogos kto najpierw go zastapi podczas rehabilitacji a potem stworzy z nim prawdziwy duet nie do przejścia
madman99 18.10.2020 20:24 #
kazdy rozsadnie myslacy czlowiek wiedzial ze gra 3 obroncami z ktorych 1 jest od kilku miesiecy bez formy, 2 jest czestym bywalcem gabinetow lekarskich, w kadrze musi sie zle skonczyc, ale chyba nawet taki pesymista jak ja nie zakladal takiej katastrofy. Nie oszukujmy sie teraz jestesmy na skraju przepasci, gra co 3 dni, za chwile wypadnie albo Matip albo Gomez na kilka tygodni (co oznacza kilkanascie meczy) i bedziemy podziwiac poscigi El Flaco za napastnikami albo bledy nieopierzonych Rhysa Williamsa czy Koumetio. W tym sezonie czeka nas jeszcze wiele emocji niestety sporo z nich bedzie negatywnych, i nie oszukujmy sie ciezko bedzie cos wygrac.
AirCanada 18.10.2020 20:25 #
Matip, Gomez, Fabinho, Rhys Williams, Hendo .... jakoś do stycznia damy radę. Nie ma innej opcji. Musimy w styczniu coś zakupić. Jakoś to okiełznamy!
Tomir 18.10.2020 20:27 #
To co zrobił Pickford to kryminał... Aż wierzyć mi się nie chce, że Van Dijk może pauzować tyle czasu, co nie zmienia faktu, że wierzę w Naszych. Może to czas i impuls by w zimowym okienku kupić TOP-owego ŚO?
ynwa92 18.10.2020 20:27 #
Ten sezon będzie wygladal tak jak jeszcze pare lat temu to wszystko wyglądało tzn. malo meczy na zero z tylo i liczyc będziemy na to ze z przodu uda sie strzelic przynajmniej jedna bramke wiecej niz przeciwnik
BobbyFirminoYNWA 18.10.2020 20:36 #
Virgil YNWA!! Jak wrócą kibice na stadiony i będą derby na Anfield to Pickford ma przejebane!.
cezarkop 18.10.2020 20:42 #
Nawet zakładając czarny scenariusz że Virgil już nie zagra w tym sezonie,to i tak mamy o co grać i z kim a poza tym po tym sezonie jest następny. Czekaliśmy 30 lat na tytuł to możemy poczekać jeden sezon dłużej.
lfc257 18.10.2020 20:45 #
w zaistniałej sytuacji parę stoperów muszą stanowić Matip i Fabihno. oby tylko Kameruńczyk wytrwał w zdrowiu jak najdłużej. najbardziej niepokojące jest to jak taka poważna kontuzja wpłynie na Virgila. po powrocie może już nigdy nie wrócić na swój poziom
użytkownik zablokowany 18.10.2020 21:23 #
Ostatnio prezentowal sie kiepsko wiec oby nie wrocil do tego poziomu. Ja mu zycze powrotu do poziomu z lat 2017-2019, a ponoc co cie nie zabije to cie wzmocni. Virgil wroci silniejszy - to twardy chlop.
Rado8LFC 18.10.2020 20:51 #
Myślicie że jest szansa że Jurgen odda tym razem swój medal za wygranie PL VVD bo jeśli wróci pod koniec sezonu to może nie mieć wymaganej ilości meczów. Będzie dobrze YNWA !!!
Radbug 18.10.2020 21:04 #
To był jego 5 występ w PL w tym sezonie, ale i tak nie ma to znaczenia, bo medali za 6 miejsce to w Anglii nie rozdają...
użytkownik zablokowany 18.10.2020 21:21 #
Mamy sklad na zdobycie PL i LM. Kazdy gra w krate. Damy rade, ma kto grac w srodku obrony. Wydaje mi sie ze bez VVD zawodnicy beda bardziej sie skupiali na grze bo wiedza ze nie bedzie juz tak latwo. Zawsze gdy jest ciezko to prawdziwy zespol umie spiac poslady i zagrac dobrze. Juz ja to wiem po meczu z Barcelona - mielismy slabo zagrac w ofensywie bez Firo i Salaha q zagralismy swietnie, bo zadania przejal ktos inny, w defensywie mielismy cos wpuscic i nie wpuscilismy. Bez VVD zycie sie nie konczy. Gomez zacznie lepej grac, Matip gdy bd zdrowy to bedzie topowym obronca ligi, a Fab juz pokazal ze potrafi. Cofnac defensywe zeby szybciej aie organizowac i lecimy po tytuly.
madman99 18.10.2020 20:53 #
w zeszlym sezonie wszystko szlo po naszej mysli, bez powaznych kontuzji, mnostwo szczescia w wielu sytuacjach podbramkowych, wygrane 1 bramką w koncowkach, decyzje var na nasza korzysc, wpadalo wszystko nawet po rykoszetach, czy farfoclach bramkarzy, ogolnie los nam sprzyjal, w tym sezonie oddajemy powoli wszytsko co dostalismy od losu, ostatnie 2 mecze bolesnie to pokazaly, niestety suma szczescia zawsze musi wyjsc na 0...
ynwa19 18.10.2020 21:05 #
Spokojnie Czerwoni Bracia przecież zawsze jest jeszcze....Milli-;)
A na poważnie:Jürgen ma przed sobą teraz wielkie wyzwanie.Dopóki zdrowi będą dwaj panowie J to oni będą grać na ŚO.W razie niedyspozycji któregoś z nich jest Fab ale przede wszystkim to II linia będzie miała za zadanie nie dopuszczać rywali w okolice naszej bramki.
Nie martwcie się!
Ogarniemy temat i powalczymy o tytuł mistrza Anglii.

Come on LFC!-:)
BigAnfield 18.10.2020 21:15 #
Chyba wszyscy sie spodziewalismy najgorszego, ale kazdy sie łudził, ze może tylko kilka tygodni. Nic to...... Zycie toczy sie dalej. Czasu nie cofniemy. Trzeba będzie sobie radzic bez niego. Jestem tylko ciekaw reakcji FA na to zajscie. Czy ten pajac dostanie jakąś kare? Fajnie ktos napisal, ze powinie pauzowac tyle ile bedzie trwala kontuzja Virgila. To by bylo odrobine poprawne, bo nie bede pisal ze sprawiedliwe.
Scofield1111 18.10.2020 21:22 #
Dużo zdrowia dla VVD i wierze, że wróci szybko jak chociażby Milik, który też szybko podobny uraz o dziwo wyleczył. To jest koń, a konie szybko dochodzą do siebie ;)
VII 18.10.2020 21:46 #
GrzegorzLFC 06.08.2020 20:38
„potrzebujemy transferow, ale prawda jest taka ze mielismy ogromne szczescie, w przypadku kontuzji Mane/VvD/Robertsona nasza druzyna leży bo nie ma konkretnych zmienników, jak na razie żaden z nich nie byl kontuzjowany przez dłuzszy czas, ale to sie kiedys musi skonczyc.”

VII 06.08.2020 23:50
„…nie wyobrażam sobie jakie skutki miałaby utrata Mane lub VVD na okres kilkumiesięczny. Ale możemy odwzorować sobie skutki takiego kataklizmu choćby po sytuacji Manchesteru City w tym sezonie, kiedy to stracili na dłuższy czas Stones'a i De Bruyne. U nas wystarczyło tylko że na kilka meczów zabrakło Alissona i wylądowaliśmy w dupie […] Wszak może się jeszcze okazać że Firmino pomylił swoje nominalne pozycje i tak naprawdę jest urodzonym ŚO. […] PiotrS mam zaufanie do trenera i zarządu chociażby na podstawie tego co do tej pory osiągnęli. Niemniej niepokoi mnie że w kwestii zmienników od dwóch lat wkładamy sobie kij w szprychy i nie zapowiada się żeby coś uległo zmianie w tej kwestii.”

madman99 31.08.2020 15:19
„…kompletnie nie rozumiem dlaczego nie kupujemy środkowego obrońcę […]wyobrażacie sobie co się stanie jak VVD złapie kontuzje?! możemy w kilka tygodni potracić punkty których już nie odrobimy i przegrać sezon. Klopp dał wyraźny sygnał w meczu z Arsenalem że potrzebuje ŚO i teraz właściciele muszą wyjąc węża z kieszeni wyłożyć kasę.”

boczeklfc 03.09.2020 10:01
„Sztab ma plan jeszcze Fabinho przesunąć do obrony gdy będzie tego wymagać sytuacja. Kołderka coraz krótsza a oczekiwania są spore. Lovren sprzedany Gomez i matip też często wypadają, skończy się fart z brakiem wielu kontuzji i będziemy mieć głębię składu.”

Polecam również artykuł sprzed miesiąca: https://www.lfc.pl/76746/Czy_mistrzostwo_Liverpoolu_wynika_z_braku_urazów?
everlast 18.10.2020 22:16 #
No i co chcesz tym uzyskac? Jeszcze sie nic nie stalo, wczorajszy mecz powinnismy wygrac. Wez to sobie skopiuj i wklej najwczesniej za 10 spotkan a nie teraz. W zeszlym sezonie to samo wypisywales a jakos wygralismy. Nie mow hop przed koncem dnia.
VII 18.10.2020 23:16 #
Nie mam zamiaru tym czegokolwiek uzyskiwać, a zwyczajnie chcę oddać sprawiedliwość tym którzy byli na tej stronie szykanowani za to że mimo fali sukcesów wskazywali na pięty achillesowe naszego zespołu. O ile dobrze pamiętam nazwałeś mnie jakiś czas temu "naczelnym marudą tej strony". Tak więc pragnę przypomnieć stanowiska tych wszystkich osób i wskazać że nasze obawy nie były bezpodstawne. Jeśli nie ma Alissona i Van Dijka, to jak widzisz te kolejne 10 spotkań w naszym wykonaniu skoro dostajemy w beret od takiej Aston Villi aż 7. Co do zeszłego sezonu to tutaj zadziałała kwestia szczęścia w braku urazów wśród naszych kluczowych zawodników oraz plaga kontuzji wśród filarów Manchesteru City. I tak jak mówiłem sytuacja City z zeszłego sezonu powinna nas nauczyć że zawsze warto mieć tego dodatkowego jakościowego zmiennika, szczególnie kiedy jest mowa o łamliwości pozostałych 2 zawodników z tejże pozycji oraz grze na wszystkich frontach.

Pamiętasz jak pisałem żeby szykować pampersy na styczeń/luty bo niektórzy z nas mogą przeżyć szok? Możliwe że pomyliłem się o te 2-3 miesiące, bo do grudniowego okna transferowego dzięki genialnej dyspozycji i pewności interwencji Adriana oraz paralityczności i tak łamliwego Gomeza nasz zespół będzie mógł bić rekordy w straconych bramkach z dupy.
VII 18.10.2020 23:26 #
Przepraszam, oczywiście chodziło tutaj o styczniowe okno transferowe*
everlast 18.10.2020 23:28 #
tak jak napisalem zachowaj sobie to na za 10 spotkan. Jeszcze nie zdazylismy zagrac meczu bez VVD a juz chcesz oddawania sprawiedlowisci. . Powtarzasz non stop to samo. Kazdy juz czytal z 20x, ze mamy za malo obroncow.. Wez napisz do Kloppa, ze to przewidziales. Moze wtedy nie trzeba bedzie czytac co mecz,ze mowiles ze mamy za malo obroncow. I tak uwazam, ze jestes maruda, bo ile razy mozna czytac to samo. a podsumowujac to rzeczywiscie zdobylismy mistrza dzieki szczesciu. No brawo.
VII 19.10.2020 00:35 #
W tamtym sezonie graliśmy w lidze praktycznie niezmiennymi filarami, i jeśli oglądałeś te mecze z uwagą to myślę że jesteś w stanie wyobrazić sobie co by było gdyby na większą część sezonu wyleciał nam Mane i VVD czy Alisson i Robterson lub TAA. Mieliśmy ogromnego farta ponieważ doskonale wiemy jak wyglądała sytuacja że zmiennikami. Jeśli prowadzisz mistrzowska drużynę i w jednym momencie tracisz najważniejszych graczy w swojej talii, to jakie są twoje szanse w walce o najwyższe cele?

Jeszcze nie zagraliśmy meczu bez VVD... Ale nie trzeba być jakimś wielkim geniusze żeby wydedukować że jeśli graliśmy z VVD a mimo to w obronie było sito, to bez niego z Adrianem w bramce co druga akcja rywala będzie kończyła się strzałem pod naszym polem karnym. Przecież teraz wszystko co leci w światło bramki wpada do niej, a największe kloce z drużyny rywala bez trudu uwalniają się spod opieki naszych obrońców i dosłownie robią co chcą w naszym polu karnym. Nie mówiąc już o tym że straciliśmy gościa który był naszą podpora jeśli chodzi o stałe fragmenty.
VII 19.10.2020 00:39 #
Przecież przedsmak tego co nas czeka mieliśmy po 11 minucie meczu kiedy zszedł Van Dijk, a zameldował się Gomez. Już po samym Gomezie było widać niepewność i obawy.
everlast 19.10.2020 00:54 #
No zgadza sie,tylko podejrzewam, ze teraz bedziemy jednak glebiej bronic a intensywniej atakowac. Jak za poczatku Kloppa bedzie heavy metal. Wazne, zeby strzelic wiecej niz sie straci. I narazie nie ma co panikowac. Bez Van Dijka i z Szymonem i Moreno konczylismy w top4 to niby dlaczego teraz mamy nie skonczyc, majac zdecydowanie lepszy sklad.
Liverbird1979 18.10.2020 22:19 #
Panowie trochę dystansu i obiektywizmu w zaistniałej sytuacji. Jak każdego kibica LFC boli mnie ta sytuacja tym bardziej, że rozchodzi się o VVD (już nie wspomnę o wyniku meczu). Nie znaczy to jednak, że Picford zrobił to celowo. Wyszedł jak wiele razy to robił w innych meczach i zapewne nie miał zamiaru zrobić krzywdy Virgilowi gdyż to było równoznaczne z karnym i kartką czerwoną ewentualnie żółtą. Szczęścia miał furę w tym meczu. Nie mam zamiaru wieszać na nim obelg. Co innego Daivis w sytuacji z Origim, tamten faul był spowodowany frustracją i wykonany z nadmierną siłą celowo. A o Mistrza nadal walczymy i o LM. Jak można po 5 meczach w lidze dojść do wniosku, że top 4 to max. Ten sezon będzie wyrównany. Ja i tak uważam, że to my w pewnym momęcie odjedziemy reszcie. Na Virgilu się świat nie kończy. Klop to opanuje. A Virgilowi dużo zdrowia. I nie bawcie się w doktorów i psychologów. Podejżewam, że wróci szybciej niż wam się wydaje. Operacja operacją jednak tam nie było typowego zerwania a uszkodzenie.
caharin7 18.10.2020 22:23 #
Głos rozsądku
everlast 18.10.2020 22:25 #
Przy ACL nie ma wiekzego znaczenia czy zerwanie czy uszkodzenie. Chociaz coraz wiecej sie slyszy, ze probują szyć.
Liverbird1979 18.10.2020 22:34 #
Nie znam się na tym jednak widok Oxa w meczu LM i jego zwijanie z bólu mówiło samo za siebie. Mój brat 2 lata temu miał zerwane wjęzadła. Przeszedł operacje groziło mu kalectwo. Po operacji i rechabilitacji po roku zaczoł grać ponownie i do dzisiaj gra. Sam mu się dziwię że podejmuje takie ryzyko ponieważ jest to liga amatorska (A klasa). Virgil raczej będzie miał lepszą opiekę medyczną. Dlatego ja uważam, że trochę wcześniej wróci do gry.
użytkownik zablokowany 18.10.2020 22:41 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
sebix129 18.10.2020 23:17 #
GrzegorzLFC
No trochę to porównanie jest z dupy :D Sasin w pełni świadomy że łamie prawo organizował tą szopkę a taki Pickford mimo że go nie lubię to raczej mało prawdopodobne że zrobił to celowo. Sytuacja wyniknęła w feworze walki o piłkę i takich już wiele bywało w futbolu choćby złamana noga Andre Gomesa przez Sona, który też raczej celowo tego nie zrobił w dodatku Gomes wrócił do gry i grał m.in w meczu z nami i to całkiem nieźle i mam nadzieję że van Dijk również wróci jeszcze silniejszy.
Liverbird1979 18.10.2020 23:22 #
Masz całkowitą rację. Tak jak Mane poniósł konsekwencje faulu na Edersonie mimo szczerej chęci wypszedzenia bramkarza tak teraz Pikforda powinna ukarać FA. Jednak on ma taki sposób wychodzenia do piłki sam na sam. Widać to było w niejednym meczu. Poprostu się zagalopował. A co do varu no to tym razwm szczęście było po inbej stronie. W ubiegłym sezonie nam sprzyjało. Miękki karny na 3 pkt z Leicester i kilka innych sytuacji jak np z Wilkami na naszą kożyść. Tu jestem za Wengerem. Spalony jeśli jest przerwa między obrońca a napadziorem. W przeciwnych sytuacjach nie.
Edamskiser 19.10.2020 08:06 #
Nie zebym sie czepial, ale z tego co pamietam to Origiego wycial ten kuta* funes mori.
RedFan1892 19.10.2020 13:14 #
Więc może wychodzić i unikać bezkarnie, wyrządzając innym krzywdę?
czerwony1892 18.10.2020 22:55 #
Zerwane więzadła i schodził do szatni o własnych siłach, tylko lekko utykając? Nawet jeśli ta diagnoza się potwierdzi to coś czuję, że właśnie dlatego, że trafiło na niego, a nie na kogoś innego, jest w stanie dużo szybciej wrócić do zdrowia. Gość jest twardy, w ostatnich sezonach praktycznie niezniszczalny, więc będzie dobrze.
Inna sprawa jest taka, jak sobie poradzimy bez człowieka, który odkąd przyszedł na Anfield trzyma całą defensywę w ryzach i jest także ważną osobowością w szatni. Nie zazdroszczę Jurgenowi, bo czeka go w tej kwestii bardzo trudny sprawdzian.
TOMUNIEV 19.10.2020 12:02 #
Widać, że kolega nie miał nigdy takiej kontuzji. Bezpośrednio po zerwaniu więzadeł krzyżowych nie ma problemu z chodzeniem o własnych nogach. właśnie lekko się wtedy kuleje, ale spocznij w miejscu na godzinę i już nie postawisz nogi na ziemi.
zwłaszcza jak ktoś ma predyspozycje do krwawienia ;)
jeżeli chodzi o takie kontuzje to tutaj nie ma twardych. jak już zerwiesz to okres rekonwalescencji jest dużo dłuższy. najbezpieczniejszy jest właśnie przez cały sezon tak jak oxlade chamberlain.
Fresh88 18.10.2020 23:01 #
Szkoda, że teraz pozostałe kluby będą w styczniu windować ceny za swoich ŚO widząc w jakiej ciemnej jesteśmy d... Możemy mocno przepłacić.
Liverbird1979 18.10.2020 23:29 #
Liverpool nie przepłaca. Milner, Hendo, Gomez, Matip, Fabinio, Williams... Środkowych od liku;-)
adamne 18.10.2020 23:58 #
Nie ma co się poddawać, ostatecznie bez Virgila wygraliśmy mecz z będącym w gazie i liderującym lidze evertonem. Zwycięstwo zostało nam co prawda ukradzione przez sędziów ale napawa optymizmem że może życie bez Dzika też istnieje.
To będzie szalony sezon i już pierwsze kolejki tego dowodzą. Wszyscy gubią punkty (poza AV :)) a im dalej tym więcej rzeczy się może wydarzyć. Brak kibiców, zarażenia wirusem, kontuzje, pomyłki sędziowskie, kłopoty finansowe - nie tylko nas to będzie dotykać. Teraz przed nami kilka spotkań bez Virgila i Alissona które mają wielkie znaczenie - jeśli ten okres uda nam się przejść bez wielkich strat to może ten sezon nie będzie stracony. Ja wierzę że chłopaki mogą się w tej sytuacji bardziej sprężyć i skoncentrować, a właśnie ten brak koncentracji był naszym problemem od lipca. Jak powiedział Jurgen - nie będziemy bronić mistrzostwa, będziemy je atakować. YNWA!
reason 19.10.2020 07:44 #
"wygraliśmy mecz", " Zwycięstwo zostało nam co prawda ukradzione - XXXXXXXXXXXXDDDDDDDDDDDDDD o gurwa, co Ty stary bierzesz za piguły? Sfolguj bo Cię niszczą.
czerwonyy 19.10.2020 11:48 #
@reason
Co jest nieprawdziwe w tym co napisał adamne? Na boisku sportowo Liverpool wygrał 3:2 grając 12 na 11, dodatkowo jeszcze powinien grać z przewagą jednego zawodnika co znacznie zmieniłoby grę.
reason 19.10.2020 19:05 #
Co to znaczy, że wygrał sportowo? To czemu w takim razie 3 punktów nie dostał? Kto niby strzelił trzecią bramkę? Hendo, ze spalonego? W takim razie czemu nie została uznana? Co, spalone nagle nie istnieją jak są na niekorzyść klubu, któremu kibicujesz?

Czym innym jest powiedzieć "grali lepiej, panowali nad grą, mieli przewagę, więcej sytuacji", a co innego mówić "wygrali 3-2 chociaż zremisowali 2-2".
JareckiYNWA 19.10.2020 10:11 #
Ale medal za zwycięstwo ligowe weźmie bo rozegrał 5 meczy :) A tak na poważnie to Gomez i Matip muszą się teraz spiąć i pokazać swoją wartość, zwłaszcza Gomez. Do tego niech jak najszybciej wraca Alison i myśle ze damy radę.
Zalewsky 19.10.2020 13:30 #
To w końcu przednie czy tylne uszkodził więzadło?
adamne 19.10.2020 13:44 #
Reporting on the injury, David Maddock of the Mirror wrote: "Virgil van Dijk has a grade three tear of his anterior cruciate ligament".
Więc wychodzi na to że przednie krzyżowe. Stopień trzeci to całkowite zerwanie, minimum 6 miesięcy poza boiskiem więc w tym sezonie już nie wróci :/
rambolita 19.10.2020 14:09 #
Spokojnie panowie, mamy Matipa, Gomeza, Fabinho. Henderson i Milner też dadzą radę grać na obronie. Młodych obrońców też mamy. Jest dobrze
VII 19.10.2020 14:59 #
Do stycznia wytrzymać, a w styczniu wyłożyć konkretny hajs na jakiegoś rosłego i silnego obrońce z doświadczeniem. I to jest dla nas jedyne wyjście z tego gówna w tym momencie. Nie żadne Hendersony czy Milnery, ani żadna młodzież która nie potrafi się przebić do pierwszego składu a tutaj nagle ma występować w pierwszym garniturze i to np. w Lidze Mistrzów. Tak jak któryś z użytkowników napisał, przepłacimy to przepłacimy bo to jest koszt za nasze frajerowe. Ale musimy mieć gościa który weźmie na siebie ciężar całej formacji obronnej. Jeśli w styczniu nie sprowadzimy jakiegoś konkretnego obrońcy to będzie znaczyło że mamy wywalone w to czy w tym roku będzie mistrz lub jakikolwiek inny puchar, czy też go nie będzie. Mimo wszystko liczę że zarząd jednak przejrzy na oczy i wyciągnie właściwe wnioski oraz konkretne pieniądze z portfela.

Pozostałe aktualności

West Ham vs Liverpool - statystyki przedmeczowe  (0)
26.04.2024 12:12, Bajer_LFC98, liverpoolfc.com
Díaz graczem meczu z Evertonem  (1)
26.04.2024 06:47, AirCanada, własne
Nie tak miał wyglądać 'ostatni taniec'  (9)
25.04.2024 19:14, Bartolino, The Athletic
Neville punktuje skuteczność Núñeza  (4)
25.04.2024 16:41, Margro1399, liverpool Echo
Klopp: Jestem bardzo rozczarowany  (42)
25.04.2024 10:29, A_Sieruga, liverpoolfc.com