AVL
Aston Villa
Premier League
13.05.2024
21:00
LIV
Liverpool
 
Osób online 1152

Beznadzieja na St. Mary's


Liverpool beznadziejnie zaprezentował się w wyjazdowym spotkaniu na St. Mary's Stadium. Mimo lepszej postawy w drugiej połowie graczy the Reds to nie udało się przełamać defensywy Southampton. Bramkę dla gospodarzy w drugiej minucie spotkania zdobył były gracz Liverpoolu, Danny Ings. Anglik wykorzystał błąd Alexandra-Arnolda i pięknie przelobował Alissona.

Fatalny błąd Liverpoolu w ustawieniu przy rzucie wolnym drużyny gospodarzy pozwolił gospodarzom objąć prowadzenie. Alexander-Arnold nie trafił w piłkę i pozwolił Ingsowi na przelobowanie Alissona. Liverpool stracił bramkę już w drugiej minucie meczu i musiał odrabiać straty.

Przez kolejne minuty Liverpoolu usiłował konstruować akcję podbramkowe, ale na próbach często się to kończyło. Groźniejsze sytuacje do 25. minuty zdołali sobie częściej wypracowywać gracze Świętych.

Niefrasobliwość the Reds dała się we znaki Kloppowi, który co rusz ekspresyjnie reagował na nieudane zagrania w pierwszej połowie jego podopiecznych.

W 40. minucie fantastyczną do zdobycia bramki miał Tella. Gracz Southampton wymanewrował obroną Liverpoolu i uderzył w kierunku długiego rogu bramki Alissona, lecz zabrakło centymetrów, aby piłka znalazła drogę do bramki.

Najlepsza akcja Liverpoolu była w samej końcówce pierwszej połowy. Po dośrodkowaniu Mane do piłki pierwszy dopadł Salah, który uderzył futbolówkę głową tuż nad poprzeczką bramki Forstera.

Liverpool po przerwie ruszył do ataku i mocno zepchnął graczy Ralpha Hassenhuttla we własne pole karne, ale zabrakło ostatniego podania, czy dobregp wykończenia akcji.

Na pierwszy celny strzał na bramkę Forstera czekaliśmy do 75. minuty, do uderzenia po ziemi Sadio Mane, który nie sprawił dużych trudności w obronie bramkarzowi Świętych. 

Defensywa Southampton sprawiała wrażenie, że jest w jakimś transie. Jan Bednarek i spółka potrafili za każdym razem zablokować, czasem nawet wślizgiem groźne uderzenie, czy zagranie Liverpoolczyków w polu lub przed polem karnym.

W 83. minucie meczu Alisson nie zdążył uprzedzić Valery'ego i młody zawodnik gospodarzy zdołał strzelić na pustą bramkę między nogami Brazylijczyka. Jednak na szczęście Liverpoolu uderzenie było za słabe i obrońcy the Reds zdołali wybić piłkę.

Liverpool próbował się wedrzeć w końcówce spotkania pod bramkę gospodarzy i wturlać piłkę do siatki, która przyniosłaby choćby jeden punkt w rywalizacji ze Świętymi i koniec końców próby te na niewiele się zdały. Ekipa z Anfield kiepsko rozpoczęła nowy rok. 

Składy

Liverpool: Alisson - Alexander-Arnold (77' Milner), Henderson, Fabinho, Robertson - Oxlade-Chamberlain (67' Shaqiri), Thiago, Wijnaldum - Salah, Firmino, Mané

Southampton: Forster - Walker-Peters, Bednarek, Stephens, Bertrand - Djenepo (31' Tella), Ward-Prowse, Diallo, Armstrong - Ings (77' N'Lundulu), Walcott (82' Valery)

Doceniasz naszą pracę? Postaw nam kawę! Postaw kawę LFC.pl!

Komentarze (258)

ynwa04 04.01.2021 21:50 #
Jak na razie gramy w 10 na 11, bo Gini gdzieś zniknął
Knucu 04.01.2021 21:51 #
Gini i Ox
poprzerwie2 04.01.2021 21:52 #
TAA z Salahem również
użytkownik zablokowany 04.01.2021 21:52 #
Gini holuje pilke i odgrywa. Widac bylo go szczegolnie w ostatnich minutach. Pytanie co robi tam Ox? Bo oprocz partaczenia to nie robi nic.
aroLFC 04.01.2021 21:53 #
Giniego bym nie obwiniał. Potrafi znaleźć się w odpowiednim miejscu zbierając drugie piłki. Ale to co gra Ox i Trent to należy zostawić bez komentarza...
cezarkop 04.01.2021 21:55 #
Partaczyć też trzeba umieć
radoLFC 04.01.2021 21:51 #
Zespół słabo funkcjonuje, a Trent jest cieniem samego siebie. Jest co robić w przerwie, jest nadzieja.
poprzerwie2 04.01.2021 21:51 #
Jak nie zdejmie Salaha i Trenta to będzie to sabotaż.
Ja nie wiem co się z nami dzieje, co się stało z ta drużyna, kiedys mogliśmy biegać, walczyć, gryźć trawę. Nawet jak nie wygrywaliśmy to oklaskiwało się chłopaków, obecnie to wrak tamtej drużyny, przestraszeni, bez chęci i porywu, Klopp zrób coś bo mistrzostwo zaczyna odjeżdżać
użytkownik zablokowany 04.01.2021 21:53 #
Racja. Salah i Trent tragedia. Ox to samo. Ale wlasnie. Kogo za Salaha? Kogo za Trenta? Taki troche wybor miedzy mlotem a kowadlem.
radoLFC 04.01.2021 21:54 #
Salaha bym zostawił, tym bardziej że nareszcie szukają się z Mane.
everlast 04.01.2021 21:59 #
No jak Salah nic nie gra,to chyba żona dzis pozwoliła pic :D Przeciez jak on ma cos pokazac jak po jego stronie nic sie nie dzieje,bo wszystko idzie przez Andiego. Trent gra piach to i Salah odciety,ale i tak dzis bardzo mocno pracuje.
poprzerwie2 04.01.2021 22:01 #
LJC

Zgadza się, oni wiedzą że nie ma kim ich zastąpić i mogą sobie kopać jak chcą a i tak nie zejdą, zresztą z Newcastle można było zobaczyć ze Salah jest nietykalny, jedyna nadzieja to to że się nad nami zlitują i ogarną temat w drugiej połowie
hoster 04.01.2021 21:52 #
Tragiczna gra i pomysł z Hendersonem na śo poroniony. Ale co tam nowy obrońca niepotrzebny.
Blanco29 04.01.2021 21:58 #
Akurat gdyby nie Henderson to dostawalibysmy wiecej
redartur76 04.01.2021 21:52 #
Cóż. Trzeba to jakoś przełknąć.
ynwa19 04.01.2021 21:52 #
KATASTROFALNY "występ" poniżej wszelkiej krytyki!!!
Zielaslfc 04.01.2021 21:53 #
Thiago to zbytnio kreatywnie nie wygląda. Podawać do boków na kilkadziesiąt metrów to równie dobrze potrafią Fabinho, Henderson i Trent.
My tu liczyliśmy chyba na kreatywnego gościa, który będzie obsługiwał chłopaków z przodu :)
radoLFC 04.01.2021 21:56 #
Salaha bym zostawił, tym bardziej że nareszcie szukają się z Mane.
aroLFC 04.01.2021 21:57 #
Czy Ty potrafisz oglądać mecze? Widzisz gdzie ustawiony jest Thiago? On nigdy nie był "10", więc nie wiem jak ma obsługiwać trójkę z przodu. Pomijając, że to "wspaniałe trio" psuje każda okazję
radoLFC 04.01.2021 22:00 #
Ten komentarz to nie tu, coś mi się pomyliło.
cezarkop 04.01.2021 21:53 #
Najlepsza drużyna świata oprócz posiadania piłki, setek podań bez celu i nieumiejętności strzelania z dystansu nie ma nic do zaoferowania. Przykre to ale prawdziwe.
użytkownik zablokowany 04.01.2021 21:55 #
Przesypiamy okres naszej passy i staniemy sie znowu przecietniakiem. Brak transferow i umacniania kadry skutkuje tym ze za irytujacego Salaha mamy do wyboru przewaznie jedynie Origiego bo Shakira ciagle na ojomie...
użytkownik zablokowany 04.01.2021 21:55 #
Przesypiamy okres naszej passy i staniemy sie znowu przecietniakiem. Brak transferow i umacniania kadry skutkuje tym ze za irytujacego Salaha mamy do wyboru przewaznie jedynie Origiego bo Shakira ciagle na ojomie...
cezarkop 04.01.2021 21:59 #
Ale o tym wiadomo od dawna
Sezonowiecinho 04.01.2021 21:53 #
Jeżeli naszym jedynym pomysłem w tym meczu są wrzutki na Salaha to czarno widzę ten mecz.

Nie wiem czy jest jakiś pozyty tej pierwszej połowy, chyba jedynie taki, że nie było żadnej kontuzji.
paarweci 04.01.2021 21:53 #
Bardzo słaby TAA i cały nasz środek pola.. mamy teoretycznie najbardziej kreatywny środek jaki moglibyśmy tylko wystawić, a nie potrafimy się utrzymać przy piłce..
Na plus Mane i Salah. Gratulacje Danny, zawsze Cię lubiłem, ale druga połowa będzie nasza.
aroLFC 04.01.2021 22:00 #
Na plus Mane i Salah? Jedni z najlepszych zawodników na świecie, a nawet nie potrafią celnie uderzyć w prostych sytuacjach...
paarweci 04.01.2021 22:06 #
To może nie są tacy najlepsi?
A tak całkiem serio, wszystko co dobre nam się dziś przydarzyło, a było tego mało, to tylko indywidualne zrywy Mane lub Salaha.
Oczekujmy od nich wiele, ale nie gnojmy ich, bo sami za dużo nie zrobią.
aroLFC 04.01.2021 22:16 #
Właśnie powinniśmy od nich oczekiwać więcej. Znajdują się w Top10 na świecie, nie wspominając o uwzględnieniu samych poszczególnych pozycji.
firo9 04.01.2021 21:53 #
Chciałem napisać o naszej fatalnej grze, ale pewnie zanim skończę ten komentarz to wszystko zostanie już powiedziane. Ode mnie jedynie: kibicem się jest a nie bywa. Nie idzie jak cholera, ale zacznie. Wierzę w nich. Pamiętam jak sam wracałem po kontuzji i nie mogłem strzelić ani jednej bramki na treningu, ani jednej. Nawet mając 10x sam na sam. To frustruje niesamowicie. Bez względu na wynik sezon się dzisiaj nie kończy, ale liczę dziś chociaż na punkt. YNWA
poprzerwie2 04.01.2021 21:56 #
Na punkt? Człowieku jesteśmy Lfc, tylko zwycięstwo!
Maja wyjść na druga polowe i rozje*ac system
caharin7 04.01.2021 22:07 #
Dokładnie, trzeba zrobić to co ostatnio robiło MU, tracili bramkę a później strzelali 2 lub 3 bramki. Muszą wejść w 2 połowie na maksa, tu nie ma co kalkulować tylko trzeba grać. Zrobić zmiany już a nie czekać do ostatniej minuty
Pabloitto 04.01.2021 21:53 #
W ofensywie nic ciekawego nie pokazaliśmy, Święci za wiele nie wykreowali, ale na nas starczyło. Nudny i śpiący mecz.
RedKoks 04.01.2021 21:53 #
Tak zaburzonego balansu jeszcze nie było, dramat.
ivers 04.01.2021 21:53 #
Przyszedł mały kryzys i tyle.W poprzednim sezonie mimo słabej gry punkty były wyszarpywane,w tym nie.Zobaczymy co się stanie w drugiej połowie.Może chłopaki zaskoczą.
Zalewsky 04.01.2021 21:53 #
Tego meczu nie mamy prawa wygrać. Kubeł zimnej wody w przerwie, bo tu nawet o kreacji sytuacji podbramkowych nie możemy mówić.
użytkownik zablokowany 04.01.2021 21:56 #
Prawo mamy. Zawsze sie ma.
Magerlfc 04.01.2021 21:53 #
Ox to gra z nami? Ten chłopak nic już nie da zespołowi... Gini jest dobry do zabezpieczenia a nie do kreowania... Dołek jest. Styczeń jest, miesiąc męczarni przed nami...
peterkovic 04.01.2021 21:54 #
Co z Trentem? Wiele złych i dziwnych zagrań w pierwszej połowie.
smbdy3 04.01.2021 21:54 #
Strzały celne: 0.... znowu :(
Ares 04.01.2021 21:54 #
Trent i Ox - dwóch parodystów na prawej stronie. Trio z przodu odcięte od podań. Nie prowadzimy gry. Fatalnie to wygląda, dla mnie to już nie dołek formy, a kryzys. Staliśmy się przewidywalni, wszyscy już wiedzą, jak gra Liverpool i jak go zneutralizować. A po przerwie Klopp zaskoczy i...wpuści na plac Milnera
cider 04.01.2021 21:59 #
Milnera za TAA to pewnie w obronie gorzej wyglądać nie będzie.
Liverbird1979 04.01.2021 21:56 #
O ch..u złoty!!!! Co tam się kopie? Ale padlina.
Kijoraptor 04.01.2021 21:57 #
Trent tragedia, Ox nie gra, trio odcięte od podań, Alison najwięcej kontaktów z piłką. Tak nie wygramy tego meczu :/
19SG90 04.01.2021 21:57 #
Jest chuj.owo ale stabilnie.
19SG90 04.01.2021 21:57 #
Jest chuj.owo ale stabilnie.
caharin7 04.01.2021 21:57 #
Walczyć do końca, nie poddawać się
VII 04.01.2021 21:59 #
Nie wiem co jest gorsze. To że nie potrafimy oddać celnego strzału, czy te durne lagi do przodu grane w bezmyślny sposób. 1:0 to i tak nie jest źle, bo przez te frajerskie akcje w obronie mogłoby być już 3:0.
poprzerwie2 04.01.2021 22:03 #
Bez kitu, te lagi to jest dramat, Ali kopie przed siebie również bez sensu, coś się stało i to nie jest chwilowa sytuacja
radoLFC 04.01.2021 22:03 #
Aż tak źle nie było, ale może być lepiej i tego się trzymajmy
Gorol 04.01.2021 21:59 #
Katastrofa TTA nie ma chłopa,to samo ox,Jorrgus zmiany w połowie bo mecz będzie w plecy
Zalewsky 04.01.2021 21:59 #
Klopp niech wpuszcza Neco, bo TAA dzisiaj za bardzo elektryczny.
Kijoraptor 04.01.2021 22:03 #
A mi się wydaje, że odłączony od prądu. Przebitki, straty, za późne podania, złe wrzutki, jakby nie miał oglądu sytuacji na boisku.
BigAnfield 04.01.2021 22:00 #
W sytuacjach, w których trzeba strzelać, to podają, gdy trzeba podać to wchodzą w drybling. Bardzo zle decyzje. Mam wrażenie że od kilku meczów gramy tak, jak grały zespoły przeciwko nam w zeszłym sezonie, czyli liczyć na najmniejszy wymiar kary. Jurgen odblokuj ich, bo to nie jest Liverpool tylko zlepek piłkarzy. Albo są skłóceni między sobą albo widzą co się dzieje z obroną i próbują odreagować.
mimiklfc 04.01.2021 22:00 #
Gramy słabo ale sędziowie tez swoje dokładają... przeciwnik zakłada gilotynę na szyję Salaha i nic nie ma... bramkarz z piłką w rękach spada na salaha i jest faul Salaha... parodia... obrońca Świętych wybija piłkę na rożny... nie ma rożnego... wszystkie decyzje na korzyść Świętych... Już od jakiegoś czasu widzę że sędziowie grają przeciwko LFC. Przykładem była bramka WBA na 1:1 kiedy napastnik wsparł się na plecach Fabsa
ynwa04 04.01.2021 22:03 #
Sędziowianie przeciwko Liverpoolowi to już niestety w tym sezonie norma
ynwa19 04.01.2021 22:01 #
Sarkastycznie:przy stanie 1:0 wejdzie Shaq......w 92 minucie!

Dobra powiem krótko:kurwa mać!(sorry za wulgaryzm) grać.

Zapierdzielać,strzelać,wygrać 2:1

Do boju The Reds-:)
użytkownik zablokowany 04.01.2021 22:01 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
kubjar 04.01.2021 22:02 #
TrAgegiA ten koleś od jakiegoś czasu, nie wiem czy od nagród w d... się poprzewracało czy coś innego, mam nadzieję na przebudzenie młodego (oby nie za późno)/
sebix129 04.01.2021 22:02 #
Nie oszukujmy się nie da się walczyć o trofea grając Hendersonem i Fabinho na obronie oraz takim środkiem ... i nie mam nic do nich to świetni piłkarze ale jak to mówią górnik nie może piec chleba miejsce Hendersona i Fabsa jest na środku a nie na obronie a my jak nie dostaniemy nowego obrońcy to możemy pomarzyć o walce o tytuł. A najgorsze że w przyszłą niedzielę United mogą przerwać naszą piękną passę meczów bez porażki na Anfield :/
MaximusLFC 04.01.2021 22:03 #
Jak my oddajemy 6 celnych strzałów w 230min to jak my chcemy wygrywać mecze?
ManiacomLFC 04.01.2021 22:03 #
Jones za Oxa i niech się Thiago z Ginim zamienią bo Alcantara nam się marnuje na "6"
Wojtas126b 04.01.2021 22:03 #
Dla mnie bez apelacyjnej do zmiany salah ox i taa za nich Milner Shaq i neco williams
Ares 04.01.2021 22:04 #
Jeszcze jedna istotna uwaga - kolejny mecz źle wyglądamy fizycznie i nie wiem, czy nie tu należy dopatrywać się naszej nędznej gry z WBA, Newcastle czy dzisiaj ze Świętymi. A na ławce mistrz zmian i rotacji w składzie. Ciekawe, czy dzisiaj będzie postęp i Origi wejdzie nie w 89 a w 85 minucie...
poprzerwie2 04.01.2021 22:04 #
Dobra, rozj*bac system w drugiej połowie.
Po zwycięstwo, musimy!
MG75 04.01.2021 22:05 #
Nie mamy możliwości rozegrania akcji od tyłu, gdy Hendo probuje dogrywac nie jest asekurowany, bo nie ma obrońców. Thiago niedokładny. Chyba za bardzo ma hurra, takim składem mozna wyjść na ShU, WBA ale nie na silny Southampton
poprzerwie2 04.01.2021 22:06 #
Oooo i bez zmian, Klopp chyba myśli ze jest Ok ku*wa
użytkownik zablokowany 04.01.2021 22:07 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
ynwa04 04.01.2021 22:11 #
Jakim cudem tam nie było karnego ?!?!?
VII 04.01.2021 22:14 #
Takim że to jest Liverpool. Gdyby United grało ze Świętymi to sędzia podjąłby decyzję bez patrzenia w powtórkę. Przyzwyczajmy się do tego bo teraz decyzje sędziów będą działały tylko w jedną stronę.
caharin7 04.01.2021 22:12 #
Karny powinien być czy nie. Bo ja już głupieje
użytkownik zablokowany 04.01.2021 22:13 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
użytkownik zablokowany 04.01.2021 22:12 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
VII 04.01.2021 22:15 #
Bo gra Liverpool, a nie United. Odpowiedź krótka i prosta.
użytkownik zablokowany 04.01.2021 22:19 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Sezonowiecinho 04.01.2021 22:15 #
Jaaaaaak ?????? Jedne rzeczy sprawdzamy pod mikroskopem, a inne nie w pierwszej. Ja nie rozumiem co to za dyscyplina sportu bo piłka nożna to już nie jest
BigAnfield 04.01.2021 22:17 #
Ja nawet nie liczyłem na tego karnego. Nie mam słów do tego Varu. Jakby ta piłka leciała w okno i była zatrzymana ręką przez obrońcę to też by nam karnego nie przyznali. Najbardziej wku.......ce jest, że nie takie karne dla United były gwizdanie nawet po faulu w ataku.
poprzerwie2 04.01.2021 22:17 #
Dobra i teraz przejść na 3-5-2
użytkownik zablokowany 04.01.2021 22:28 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Sobi 04.01.2021 22:20 #
Jestem aż zdziwiony jak bardzo jesteśmy jebani przez sędziów w tym sezonie
poprzerwie2 04.01.2021 22:20 #
Znowu karnego nie ma ku*wa, to jakiś żart
caharin7 04.01.2021 22:20 #
Jak Pogba był faulowany z AV to był karny, jak Mane to nie, dla mnie karny
ynwa04 04.01.2021 22:21 #
Co za ślepoty siedzą na tym varze?
cider 04.01.2021 22:24 #
60 minuta gry i ani jednego celnego strzału na bramkę.
caharin7 04.01.2021 22:25 #
Panowie wbijcie tą 1 bramkę nosem, kolanem, głową ku.... sem nieważne a później 2 i 3
gampa 04.01.2021 22:28 #
Boli fakt że wrzutki kompletnie nic nie dają i znowu jest tak że siedzimy na nich całą połowę nabijamy posiadanie anic z tego nie wynika jak nie ma celnych strzałów ... Gramy do konca🙂
użytkownik zablokowany 04.01.2021 22:29 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
caharin7 04.01.2021 22:31 #
Oglądając nasze mecze ostatnio nie da się po prostu nie pić. Po prostu nie da
adamne 04.01.2021 22:33 #
Thiago ma żółtą i 3 faule potem, ciekawe czy dogra do końca.
MG75 04.01.2021 22:34 #
Wyglądamy tak jak do niedawna Arsenal. Posiadanie piłki, podania, wrzutki ale żadnego zagrożenia.
cider 04.01.2021 22:35 #
Pierwszy celny strzał to jeszcze ze dwa tylko do siatki
gampa 04.01.2021 22:35 #
Tylko ze my jesteśmy czytelni od jakiś 4 spotkań a wracając do tego meczu macie wrażenie że chcemy wejść z piłką do bramki zamiast strzelać jak choćby salah
caharin7 04.01.2021 22:36 #
75 min i celny strzał łał, Szał jest. Teraz bramkę strzelić proszę
caharin7 04.01.2021 22:40 #
Milner dziś urodziny, może brameczke walniesz
caharin7 04.01.2021 22:42 #
Walcot fauluje Milera, a nie wróć, to nie ten mecz i nie ta druzyna
gampa 04.01.2021 22:42 #
Zastanawia mnie w jakiej formie musi być Minamino skoro notorycznie nie dostaje szansy o Origim już nie wspomnę szkoda że nie korzystamy z faktu że Forster nie grał 3 lata . Bednarka możemy kupić na środek obrony młody ograny 😁
BigAnfield 04.01.2021 22:43 #
Wycięcie Millera po zagraniu piłki.
NO FAUL.
Żółta a nawet i czerwo po takim wejściu.
Negrys 04.01.2021 22:47 #
nie przesadzaj, z kartkami, po prostu faul, najzwyklejszy faul, którego ślepi sedziowie nie widzieli
ynwa04 04.01.2021 22:44 #
Alisson chce żebyśmy dostali zawału?
ynwa04 04.01.2021 22:44 #
Alisson chce żebyśmy dostali zawału?
cider 04.01.2021 22:45 #
W 93 minucie pewno wejdzie Origi, żeby zawalczyć o punkt.
użytkownik zablokowany 04.01.2021 22:47 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
BigAnfield 04.01.2021 22:48 #
Zapasy na Mane i nie ma faulu. No to jawny spisek. Jebane FA
Kijoraptor 04.01.2021 22:50 #
JE....Ć Marinera !!! Skandal nie sędziąwanie.
Radbug 04.01.2021 22:51 #
rezerwowy ku*wa bramkarz, a my oddajemy 1 celny strzał w meczu. Dramat!

To nie z obroną mamy problemy. To atak daje dupy niemal co mecz.

Niby człowiek wiedział (po kontuzji VVD) że ten sezon będzie gówniany, ale się jednak trochę łudził...
użytkownik zablokowany 04.01.2021 22:52 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Kijoraptor 04.01.2021 22:57 #
Co murował ?? My nie mogliśmy przejść połowy boiska, tylko lagi do przodu. Zero strzału z drużyną, która presowała cały mecz. Mane dzisiaj zjebał po całości, ile on miał okazji by strzelić, podać ??
Nie powiem, że gość z gwizdkiem dzisiaj był ślepy na cokolwiek pod bramką South.
jocker2013 04.01.2021 22:59 #
"przeciwnik muruje" chyba inny mecz oglądaliśmy w 86 minucie ten murujacy przeciwnik zakładał nam pressing 6 piłkarzami na naszej połowie.
Radbug 04.01.2021 23:03 #
Sory, ale nie raz, nie dwa nasi mieli piłkę w polu karnym świetych, wystarczyło strzelic, a nie na siłę próbowac wcisnąć jeszcze jedno podanie, gdzieś na 11 metr gdzie stał sobie Salah/Firmino i 5 obrońców obok nich...
użytkownik zablokowany 04.01.2021 22:52 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
19SG90 04.01.2021 22:58 #
Jak dla mnie koło Giniego postawiłbym też plusik
VII 04.01.2021 22:53 #
Panowie nie ma na co liczyć w dzisiejszym meczu. Jeśli jest walenie piłkami na pałę. Jeśli nasi gracze naliczają tyle strat i nawet nie mają pomysłu na to jak się ustawić w polu karnym rywala, to wynik końcowy nie ma prawa być pozytywny. Jeszcze ta obrona Częstochowy w wykonaniu 10 Najmanów w czerwonych koszulkach na własnym przedpolu karnym.... Ehh trudno. Od początku sezonu jest ciągły wiatr w oczy. Mam takie wrażenie że my pokutujemy w tym momencie za ten fart w poprzednim sezonie, tak jak za Stambuł. Na ten moment nie ma co się oglądać na rywala i tabelę, bo to do niczego nie prowadzi. Trzeba po prostu odzyskać radość z piłki.

Ps. Już nawet Klopp z uśmieszkiem, czyli przechodzi w stan wyj**ki. Nie ma co płakać nad tym stanem, tylko trzeba się uzbroić w cierpliwość.
MaximusLFC 04.01.2021 22:57 #
Tutaj nawet światełka w tunelu nie widać. Z meczu na mecz gramy coraz gorzej. Z taką grą to o top4 możemy pomarzyć, a co dopiero o tytule.
użytkownik zablokowany 04.01.2021 22:58 #
Tragedia. Gra na pałę.
VII 04.01.2021 23:05 #
Jeśli myślisz że City czy United będą już do końca sezonu szli jak burza bez kontuzji, trudnych momentów i zniżek formy to się mylisz. Każdy będzie musiał przejść taki moment gdzie zwyczajnie nie idzie. Nam w tamtym roku wszystko szło genialnie. W tym roku wszystko idzie bardzo ciężko i praktycznie mamy najgorszą sytuację kadrową ze wszystkich 20 drużyn. Trzeba iść do przodu i tyle. Straciliśmy lidera, więc może to w jakiś sposób spuści ciśnienie z naszych i da do myślenia Jurgenowi oraz Zarządowi.
Sobi 04.01.2021 22:54 #
Szczerze to bardziej sprawiedliwie sędziowanie w tym meczu zapewniłby klaun rzucający monetą
MG75 04.01.2021 22:57 #
To nie przez sędziego przegraliśmy.
Jedi13 04.01.2021 22:57 #
Zgadzam się w 100%. Ogólnie Mane dzisiaj nie był ani razu faulowany (przynajmniej wg sędziego), ręka w polu karnym ewidentna o bestialskim wejściu w nogi Milnera nie chcę nawet wspominać.
18LBoY92 04.01.2021 22:55 #
Salah 3 mecz z rzędu zamienił się w duszka sabotażystę :D
Kijoraptor 04.01.2021 23:01 #
Daj po jego stronie Robertsona zamiast Arnolda to będzie miał tyle piłek przy nodze co Sadio. Co Mo mógł zdziałać, jak Arnold kompletnie dzisiaj przeszedł obok meczu co było widać po jego reakcji na trybunach.
użytkownik zablokowany 04.01.2021 23:02 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
ynwa04 04.01.2021 22:56 #
Przynajmniej druga połowa daje jakieś powody do optymizmu.
MG75 04.01.2021 22:56 #
Bezradność. Waliliśmy glowa w mur.
To nie sędziowie nam zabrali 3 pkt.
Redzik90 04.01.2021 22:56 #
Klopp domagający się 5 zmian, robi 2 na ratowanie wyniku - w tym wpuszczając 35 letniego Milnera. F*ck logic. ^^
18LBoY92 04.01.2021 23:01 #
Milner powinien wejść na prawą obronę bo TAA to jest cieniem samego siebie
Szynszyl 04.01.2021 22:56 #
Dramat i wstyd !!!
redartur76 04.01.2021 22:56 #
Gra naszych to swoje ale k**wa sędzia swoje musiał dorzucić.
P1LSH1 04.01.2021 22:57 #
Chyba nigdy mnie tak sędzie nie wkur..
ynwa19 04.01.2021 22:57 #
Żal,smutek,gorycz-:(
Gorol 04.01.2021 22:58 #
Świzdu gwizdu i 3 punkty poszły w pizdu!!!!!, chłopaki boją się strzałów z daleka
cezarkop 04.01.2021 22:58 #
Żeby ocenić takie gówno w naszym wykonaniu to trzeba mieć bogaty zasób słów,ja niestety takiego nie posiadam. I jeszcze prośba do administracji strony, niech nie robią jaj i nie umieszczają sondy o wyborze najlepszego zawodnika .
poprzerwie2 04.01.2021 22:58 #
Hehe i to samo wykonanie ostatniego rożnego, tam widze już nawet myślenie wysiadło bo wniosków po WBA żadnych.
Zaraz będziemy słuchać jak to chłopcy są źli, jak to podrażnione ambicje, ale dopóki są sytuacje to się nie ma co martwić strata punktów
Wojtas126b 04.01.2021 22:58 #
Salah to jest dramat czemu nie minamino za niego czemu nie origi nawet czemu ja rozumiem że gość strzelił dla nas tyle goli ale to co on ostatnio gra i daje drużynie to jest dramat
użytkownik zablokowany 04.01.2021 23:00 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Kijoraptor 04.01.2021 23:02 #
Bo nie ma sytuacji tylu co Mane, zamiast tego ma Arnolda, który kolejny mecz jest kaleką na prawej stronie i nie ma kompletnie z jego strony zagrożenia.
Wojtas126b 04.01.2021 23:03 #
Trzyma go i trzyma a nic nie daje no panie klopp
Wojtas126b 04.01.2021 23:08 #
Ale nawet nie chodzi o Arnolda indywidualne akcje salaha sa tak irytujące jego pomysły w polu 16 kombinowanie w obronie nic dno zero odbiorów zero wyjść dramat salah
Kijoraptor 04.01.2021 22:58 #
Kiedy ci nie idzie, nawet gość z gwizdkiem kłody rzuca pod nogi. To był dramat i tragikomedia sędziowania. W całej kolejce nie było tylu kontrowersji co dzisiaj. Var nad niczym się nie pochylił.
Zielaslfc 04.01.2021 22:58 #
Thiago Alcantara nie jest lekarstwem na grę z autobusami. Przyszedł kolejny gość do podawania piłek do boku.
Redzik90 04.01.2021 22:59 #
Zacznij oglądać bierki, skoro nie wiesz na czym polega gra na pozycji, na której był ustawiony Thiago.
użytkownik zablokowany 04.01.2021 22:59 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
ynwa04 04.01.2021 23:02 #
Jakby sędzia dyktował dla nas karne, które się należały, to na pewno byłoby więcej strzałów celnych
Kijoraptor 04.01.2021 23:04 #
Sędzia sprawił, że nie było minimum trzech fauli przy polu karnym, po których mógł paść CELNY strzał, o który tak zabiegasz.
użytkownik zablokowany 04.01.2021 22:59 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
RedFan1892 04.01.2021 23:13 #
Cinek
Zapamiętam to ciekawe czy coś będziesz pisać po następnym meczu. Prawdziwy kibic jest na dobre i złe
użytkownik zablokowany 04.01.2021 23:19 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Emcin2309 04.01.2021 23:24 #
Wyjdź człowieku z tej strony pls
redartur76 05.01.2021 00:16 #
Ot I idzie poznać prawdziwego kibica :p
RedFan1892 04.01.2021 22:59 #
To co zaprezentowaliśmy w meczu to nie byliśmy my. Strasznie mi z tego powodu przykro, ale każdy zespół dopadnie spadek formy. Czekam więc na poprawę i czekam na was chłopaki jakich znam. YNWA!!!
Ares 04.01.2021 23:00 #
Zwolennik 5 zmian, dziś aż 2 zmiany. Więcej mi się nie chce pisać, brak słów...
BigAnfield 04.01.2021 23:00 #
Kto ich uczy wykonywać różnego po doliczonym czasie? Kto pytam bo nie ogarniam? Ostatnia szansa, a oni znów jak z WBA na krótko. Dramat panowie. Jedyny pozytyw że siedliśmy na nich w drugiej połowie, ale co z tego jak nic nie wpada. Dziś mógłby Jose powiedzieć że The best team lost.
Na awans z Villą się nie nastawiam. Jurgen odpuści ten mecz. Mam tylko nadzieję że na United będą trzeszczeć kości, bo nie dopuszczam myśli że to oni mogli by zdobyć Anfield.
Jedi13 04.01.2021 23:00 #
Ogólnie w tym sezonie decyzje sędziowskie są nam nieprzychylne. Mecz w naszym wykonaniu nie najgorszy. W niektórych sytuacjach aż się prosiło uderzyć, nasi podawali do boku albo uskuteczniali wrzutki. To wyjście z bramki Alissona podsumowuje naszą aktualną formę.
Tomir 04.01.2021 23:00 #
Nie wiem co się dzieje... Nie chciałem, ale muszę się napić dzisiaj. Liczę na wygraną z ManU - tylko to poprawi humor i może pozwoli wrócić na właściwe tory. Sezon jest jeszcze długi, inni też potracą punkty. YNWA Koledzy!
cezarkop 04.01.2021 23:01 #
Głupawe uśmieszki Kloppa to najlepsze podsumowanie naszej gry.
Mancza 04.01.2021 23:01 #
Kolejny mecz gdzie praktycznie nie oddajemy celnego strzału... Zemściły się na nas remisy z fulham, wba i newcastle. Zero pomysłu w pomocy na rozegranie akcji.
19SG90 04.01.2021 23:02 #
United ciągnięte jest za uszy po mistrzostwo. Nie bronie chłopaków bo zagrali bardzo kiepsko ale, że nie został dziś odgwizdany żaden karny to jakiś cyrk.
cezarkop 04.01.2021 23:05 #
Cyrk to jest taki że jak nam nie idzie to większość zwala winę na sędziego, głupie tłumaczenie tej padaczki jaką gramy.
Wojtas126b 04.01.2021 23:02 #
Moim zdaniem trafione zmiany klopp jeśli chodzi o 2 połowę bo zaczęło się coś dziać więcej ale salah na boisku to krew mi oczy zalewa no nie mogę czemu klopp nie decyduje go zdjąć i odwazyc się wstawić minamino albo orgi albo nawet dac shaqa z niego i dac Williamsa na obronę a Milner dac do srodka no nie mogę
MKrzysiek 04.01.2021 23:02 #
Piszę to z przykrością ale niestety w pełni zasłużona porażka z Southampton, które może i nie było lepsze od nas bo miało mniej sytuacji podbramkowych ale było najzwyczajniej w świecie od nas skuteczne (a pod koniec meczu mogli strzelić bramkę na 2:0). Za grę nie ma kogo pochwalić no może poza poza 1 Sadio Mane, który się starał i walczył ale sam w pojedynkę meczu wygrać nie mógł. Patrząc się natomiast całościowo na naszą kadrę widać wyraźnie, że brakuje nam rasowego łowcy goli (Origi mówię to z przykrością ale jest zupełnie bez formy natomiast Diego Jota w tak ważnym momencie sezonu pech chciał, że jest kontuzjowany ;/)
Pippen 04.01.2021 23:03 #
I rację miał Souness mówiąc że mamy stabilną formę szkoda że taka słabą. W sierpniu była uciecha że w grudniu i styczniu mamy łatwy rozkład jazdy a tu rozkład mamy ale formy.
Tenon 04.01.2021 23:03 #
Wszyscy grają słabo od 3 spotkań ale Arnold to bije rekordy niecelnych podań i błędów, on musi posiedzieć ze 2 mecze. MC w poprzednim sezonie przegrywaf bo nie mieli obonny i Fernandino grał na stoperze. Jak nie kupimy ŚO to nici z obrony. Ale i tak wieże YNWAL
Sezonowiecinho 04.01.2021 23:04 #
Wielkie brawa dla Southampton zagrali świetny mecz !!!

Całkowicie zdominowali środek, czego dowodem było ciągłe wycofywanie piłki przez naszych graczy do Fabinho i Hendersona.

My zagraliśmy beznadzieje zawody, zarówno idnywidualnie, jak i zespołowo, o dziwo to nie obrona, ale impotencja w ataku jest dla nas ostatnio największym problemem.

Najgorsi jednak byli znowu SĘDZIOWIE. Jak to możliwe że tam nie było karnego ? Jakim sposobem nikt nie dostrzegł faulu na Milnerze. Pewne sytuacje rozstrzygane są za pomocą mikroskopu po kilkuminutowych analizach, a inne nie są w ogóle sprawdzen.
VAR miał uczynić piłkę bardziej sprawiedliwą, a w Anglii uczynił ją jeszcze mniej sprawiedliwą. Niestety VAR w tej formie jaką mamy w Premier League jest totalną porażką, nieporozumieniem, brakuje mi słów, żeby wyrazić frustrację, nie powinno być tak, że po tak beznadziejnym meczu z naszej strony, bardziej zirytował mnie VAR.

Obyśmy odbili się jak najszybciej od dna.
Deadlock1 04.01.2021 23:04 #
Wpadliśmy w kryzys, który niestety może nam bardzo utrudnić obronę tytułu. Na gwałt potrzebujemy przełamania.

Ręka w polu karnym? Sędziowie j.bią nas od początku sezonu, więc to żadna nowość. Tak będzie zapewne do końca kampanii. To jednak przez własne błędy przegraliśmy ten mecz.

Zespół jest pod formą, działa tylko lewa strona. TAA gra na 1/3 swoich umiejętności, Salah na jeszcze mniej. Jest źle, ale jak powyżej, potrzebujemy przełamania by zawodnicy znów uwierzyli w siebie. Obecnie ta wiara mocno się chwieje.

W lato koniecznie trzeba kupić napastnika. Kogoś w typie Giroud, kto po prostu dołoży nogę. Taki zawodnik strzelałby u nas po 30-35 bramek w sezonie.
Zielaslfc 04.01.2021 23:04 #
Bruno Fernandes prowadzi MU po tytuł. Trzeba było go brać w zeszłym roku to dzisiaj Southampton byłoby rozgryzione już w pierwszej połowie.
madman99 04.01.2021 23:05 #
to jedz do menczysteru i go wez od tylu
Jedi13 04.01.2021 23:05 #
Tego nie wiemy, ale wiemy natomiast, że przy tej ręce z Bruno w składzie byłby odgwizdany karny xD
Scofield1111 04.01.2021 23:06 #
Proszę Cię nie powtarzaj za Rudzkim. Gdyby to muły grały dzisiaj mieliby co najmniej dwa karne
RATAJ85 04.01.2021 23:05 #
Co to ma być ?? Nie dość że padake grają to sędziowie przeciwko jeszcze .... muszę zrobić 100 pompek bo mnie rozjebe
Wojtas126b 04.01.2021 23:05 #
W dodatku uważam że firmino przez salaha nie jest sobą w rozgrywaniu podani w napadzie i WGL przez niego zle funkcjonuje prostym przykładem było to jak gral w meczu z crystal
Bengaloe 04.01.2021 23:05 #
Bramkę można stracić: po błędzie, po karnym, po swojaku, po genialnej akcji albo strzale przeciwnika, wszystko jedno. Można też nie wykorzystywać sytuacji, zdarza się. Ale na miłość boską, to jest absurdalne, jak bardzo my od paru meczów nie mamy pomysłu na stworzenie sytuacji bramkowej. piłki 'za obrońców' trafiają na ich głowy, prostopadłe po ziemi prosto do nogi obrońcy, ktoś ma szansę na skrzydle i wykreuje sobie trochę miejsca: wrzutka na pałę do nikogo. Tragicznie.

Jest kryzysik. Jeśli potrwa 2-3 mecze dłużej to żegnamy się z szansami na obronę tytułu. Nie mam wątpliwości, że będziemy grać lepiej, pytanie kiedy to się stanie. Bardzo rzadko krytykuję Jurgena, ale kurna ten środek pola na start meczu... no nie wiem, eksperyment iście sparingowy. Nie wiem, dlaczego nie wpuści na 15 minut Minamino albo Origiego? Gorsi niż Salah i Firmino w tym meczu by przecież nie byli. Czyścimy głowy i przygotowujemy się do najważniejszego meczu sezonu, bardzo dużo będzie zależało od starcia z United.

Klasycznie optymistyczny akcent na koniec: naprawdę ładne te morskie koszulki.

YNWA, do następnego!
onlyLFC1892 04.01.2021 23:06 #
Jeden błąd i po meczu... Słabo graliśmy, zdawało się, że tylko dwóch zawodników coś próbuje czyt. Mane i Robertson, Salah całkowicie niewidoczny
everlast 04.01.2021 23:09 #
bo Trent gra piach i w ogole nie mamy prawej strony
Kijoraptor 04.01.2021 23:18 #
Odpowiedź sama się nasuwa: Mane + Robertson ... Salah + ?????????????
Zalewsky 04.01.2021 23:06 #
Brawo dla Southampton i Hassenhuttla! Zasłużyli na to zwycięstwo i od miesiąca przeczuwałem, że możemy tam stracić punkty. Pierwsza połowa była tak beznadziejna, porównywalna z meczu z Birmingham (2:7). Teraz mamy niecałe dwa tygodnie na zmiany! Mecz z United będzie o 6 punktów.
ArcziSzajka 04.01.2021 23:06 #
Walić to! YNWA ponad wszystko!!!
W lidze ciekawiej się robi ale i tak końcowy rezultat będzie po naszej stronie! ❤
caharin7 04.01.2021 23:10 #
Głos rozsądku
Zalewsky 04.01.2021 23:12 #
Będziemy takie archaizmy czytać do ostatniej kolejki, w której matematyka nam to pozwoli :)
ynwa04 04.01.2021 23:07 #
Myślę, że wszystko jest przygotowane żeby dowalić united a ostatnie mecze to tylko zasłona dymna ;)
użytkownik zablokowany 04.01.2021 23:14 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
RedFan1892 05.01.2021 00:08 #
cinek92
To zacznij kibicować mułą!
radoLFC 04.01.2021 23:09 #
Po pierwszej połowie byłem zły, teraz szkoda mi chłopaków, gdzieś zabrakło skuteczności, czy farta jakiego miał dziś Southampton i ten sędzia też był słaby, muły pewnie dostałyby dwa karne, a gdzie kartka i faul na Milnerze? Czemu Andy nie strzelał? No cóż takie niefartowne porażki źle wpływają na sen, a rano będzie dopiero wtorek, fuj.
caharin7 04.01.2021 23:09 #
Ja dziś dużo nie napiszę, trzeba sobie to na spokojnie przetrawić najlepiej po śledzia. Jednak nie zwalniajmy Kloppa, nie sprzedawajmy Salaha, itd. Emocje są ogromne, człowiek żałuje wszystkich tych remisów, kontuzji, Varów itd. Pamiętajmy o jednym to jest nasz klub, nasza drużyna nasz ukochany Liverpool. YNWA
RedFan1892 05.01.2021 00:10 #
caharin7
Szacunek!! 💪
VII 04.01.2021 23:09 #
Skończcie pier***ić o tym cienkim United. To że tam jedna czy dwie jaskółki zaczną ćwierkać, nie znaczy że tak będzie już cały czas. Bójcie się bardziej o City, bo to jest drużyna która potrafi walnąć serię już do końca sezonu nie patrząc się za siebie. United leci na farcie i tyle. Przekonacie się o tym już niebawem.
użytkownik zablokowany 04.01.2021 23:13 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
VII 04.01.2021 23:41 #
United gra lepiej, do kiedy? Do następnego miesiąca? Przecież jeszcze nie tak dawno temu ich kibice chcieli zwalniać "wuefistę" i zatrudniać Allegriego. Jak widać dobre serie zdarzają się w tym sezonie nawet Arsenalowi który jeszcze chwile temu tarł tyłkiem po strefie spadkowej. Łatwo jest rozpoznać dobrze ukształtowaną drużynę ale nie po tym jak rozpoczyna, a jak kończy. Zobaczysz że United z kadrą którą w tej chwili dysponuje i chimerycznymi obrońcami będzie grało w tym sezonie o Top4. To że teraz jest super nie oznacza że za miesiąc będzie szło im tak samo.
użytkownik zablokowany 04.01.2021 23:09 #
Ja to tylko odnoszę wrażenie że nie grała dziś ta sama drużyna co przyzwyczaiła nas jajami ze stali i dojrzałością, a zagrali jacyś obsrańcy. No panowie. Żal było na to patrzeć.
Pabloitto 04.01.2021 23:10 #
W poprzednim sezonie nawet jak przegrywaliśmy czuło się, że zaraz to zmienimy, w ostatnich meczach czuć, że nawet jak wykreujemy to spierdolimy, nie ma co się poddawać, trzeba to przełamać z MU.
sebix129 04.01.2021 23:11 #
Ostatnio tak bezradny Liverpool widziałem rok temu ale to było Atletico nie spodziewałbym się że możemy być tak bezradni przeciwko Soton ... porażka totalna.

A gdyby ktoś nie miał wystarczająco zje..... humoru to przypominam że 17.01 gramy na Anfield bez obrony bez pomocy z kulawym Firmino przeciwko United, które prawdopodobnie (oby nie) przyjedzie na Anfield jako lider :/
Wojtas126b 04.01.2021 23:15 #
Piszesz o firmino dzieki firmino i mane coś tam się działo pod bramką a salah to jest kulawy
użytkownik zablokowany 04.01.2021 23:33 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
RedFan1892 05.01.2021 00:13 #
cinek92
Wyjdź z tej strony poprosiliśmy Cię z kolegą
Wojtas126b 04.01.2021 23:12 #
Sory za moje słowa w kierunku salaha ale od jakiś 15 meczy albo 20 no nie mogę patrzeć jak on gra nawet jeśli strzela bramki dla mnie jest bezproduktywny bardziej przeszkadza na boisku niż pomaga a najgorsze jest to dla mnie ze chłopaki siedzą tacy jak Shaq jota minamino orgi ox a klopp na jego grę nic
everlast 04.01.2021 23:20 #
a co dzis zrobil Ox i Shaq? po czolach sie kopali
Wojtas126b 04.01.2021 23:23 #
Shaq jak wszedl to sie chociaz trochw ruszyło a po drugke uwazam ze shaq powinien grac na pozycji salaha a nie z nim a ox musi dostawać minuty
Wojtas126b 04.01.2021 23:24 #
Bo salah ma tyle szans od kloppa i nic dno dość nic nie daje więc uważam że trzeba dawać szanse ławce a nie cały czas salah salah salah
camelman 04.01.2021 23:14 #
Jakiś pacześniak nazwał mnie trollem, bo trafnie zdiagnozowałem sytuację. Po co Kloppowi 5 zmian, skoro 3 nie potrafi zrobić? Mina zagrał dynamicznie z CP i już go potem nie widzieliśmy. Jurgen, zero taktyki! Powtórzę i dodam: teraz już 6 meczów z badziewiakami, 18 pkt do wyjęcia, wyjętych...4. Nie będzie majstra w tym roku. Nie z taką grą. Kryzys? Tak kryzys.
Liverbird1979 04.01.2021 23:14 #
Tylko przełamanie z MU może nam pomóc i jak po sznurku seria zwycięstw. To jedyny przepis na obronę Mistrza. Jest nieciekawie... Niestety... Gra zaczyna się od nowa. Tylko przełamanie i seria może nam pomóc. Nie pierwsza i nie ostatnia zadyszka. Musimy się z tego wygrzebać żeby nie popaść w przeciętność. Brak słów... Pozostaje tylko nadzieja na lepsze jutro.
Zielaslfc 04.01.2021 23:14 #
Jest dobrze. Wynik 1:4 do przodu jest dobrym wynikiem. Szkoda tej straconej bramki, ale wiadomo każdemu zdarzają się błędy.
Cudowne obsłużenie Salaha przez Thiago. Idealna induwidualna akcja Mane. I to co potrafi najlepiej zrobić środkowy napastnik, czyli dołożyć nogę, brawo Firmino za dwie brameczki. 👌
czerwonyy 04.01.2021 23:15 #
Kolejny mecz tak naprawdę oddany bez żadnej walki. Wygląda na to, że ci ludzie mają już wywalone na wszystko, nawygrywali się ostatnio pucharów i teraz mogą sobie spacerować do końca kariery. Ja zawsze uważam, że można przegrać mecz, zwłaszcza w takiej lidze jak Premier League, ale nigdy nie można przegrać meczu na stojąco. W takich kryzysach właśnie widać komu zależy na tym klubie i to nie jest przypadek, że znowu Mane i Robertson są najlepszymi z najgorszych, czyli z całej drużyny LFC. Porównajcie sobie zaangażowanie tej dwójki do takiego Salaha i Firmino. To jest po prostu przepaść i to nie obrona jest największym problemem w tym sezonie, nie atak, bo mamy wciąż najwięcej strzelonych goli w lidze, ale właśnie ten brak zaangażowania. Zwłaszcza Firmino i Salah po ostatnich meczach nie powinni przez miesiąc wychodzić na boisko. Ciężko mi sobie wyobrazić gorszych napastników niż ta dwójka w tym momencie, a najgorsze w tym wszystkim jest to, że Minamino po najlepszym meczu w czerwonej koszulce w kolejnych meczach gra 0 minut.
Paviola 04.01.2021 23:21 #
To co? Wymieniamy Salaha i Firo na Sancho i Mbappe? :)
użytkownik zablokowany 04.01.2021 23:30 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
madman99 04.01.2021 23:16 #
nie mamy jakosciowej lawki zeby cos zmienic gdy nie idzie, albo sensownie rotowac w ataku, TAA czy Salah slaniajacy sie na nogach to wciaz lepsza opcja niz beznadziejny w tym sezonie Origi czy Minamino ktory zagral moze dobre kilkanascie minut w LFC. Świetny mecz w defensywie Soton, w 1 polowie trzymali nas bardzo daleko od bramki, w 2 kasowali wiekszosc akcji (b.dobry mecz Bednarka) i nie dopuszczali do groznych sytuacji. Ciekawa reakcja Hussenhunta po meczu, jakby wygral lige mistrzow.. chyba chlop ma niewesolo w domu (covid) ze sie rozkleil. Ogolnie robi swietna robote, to nie przypadek ze w kalendarzowym 2020 maja 4 miejsce. Trudno o optymizm patrzac na nasze ostatnie mecze.. Za miesiac city moze nam odjechac i bedzie posprzatane.
Wojtas126b 04.01.2021 23:18 #
No wolę oglądać minamino chociaz sprobowac cos zadziałać niż salaha jak wiem on nic nie daje
użytkownik zablokowany 04.01.2021 23:30 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
ivers 04.01.2021 23:16 #
Brawo dla Świętych,widać było,że chcą wygrać ten mecz.JEDEN celny strzał przez 90 minut i kupa bezproduktywnej gry oto dorobek mistrza Anglii.Ta porażka wisiała w powietrzu,a światełka w tunelu nie widać bo praktycznie cały zespół bez formy.Jeszcze parę takich meczy i nikt nie będzie mówił o mistrzostwie tylko,żeby się załapać do pierwszej czwórki.
cider 04.01.2021 23:17 #
Dziwna dla mnie jest taktyka miliona dośrodkowań, jak Klopp chce tak grać to trzeba było Benteke zostawić i odkupić Carolla.
MC gra szybką piłkę po ziemi i to jedyny sposób na autobus.
Drugi mecz z rzędu nie strzelamy gola i jest jeden celny strzał a właściwie podanie do bramkarza.
Wojtas126b 04.01.2021 23:17 #
Ja rozumiem że jest kryzys może mały moze duży tego nie można stwierdzić ale boli mnie trochę ze klopp jest za bardzo uparty co do zmian
Blanco29 04.01.2021 23:17 #
Mane , Gini , Hendo na plus reszta to w piz... Nie wiem czy oni zachlysneli się tym mistrzostwem czy są tacy zmęczeni. Arnold od początku sezonu cień samego siebie ! Ale było minęło! Jestem przekonany że wyjda tak zmotywowani na MU na Anfield, że zobaczą kto mimo kryzysu rządzi w Anglii ! Po za tym Nasz zespół co roku ma taki moment gdzie Na m nie idzie I oby to był ten moment.
everlast 04.01.2021 23:18 #
Hendo 3 mecz z rzedu zawala ostatnia akcje,to nie wiem czy taki plus
MG75 04.01.2021 23:29 #
W PL każdy zespół w pewnym momencie na zjazd. Skoro tak słaby Arsenal się wygrzebał z mułu i wypunktował Chelsea i zaczął wygrywać to i my wyjdziemy z tego kryzysu.
Mecz z United może nam dać kopa, motywacji nikomu nie zabraknie. Niech to będzie punkt zwrotny.
Emcin2309 04.01.2021 23:17 #
Nwm dla mnie to co gramy to jest po prostu dramat. Zero pomysłu na grę tylko jakieś bezsensowne wrzutki i to jeszcze na głowę obrońców. Trent od początku sezonu nie da się na niego patrzeć. Środek pola totalnie zdominowany przez Southampton. Naprawdę nie wiem ilu jeszcze naszych środkowych obrońców musi doznać kontuzję żeby wzmocnić te pozycje. Z przodu poza Sadio nic się nie działo. Dzisiaj to już nawet robertson i alli popełniali błędy ( mam wrażenie że robbo z przemęczenia). Oby jurgen wystawił rezerwy z Aston Villą i musimy się odkuć na mułach. YNWA
użytkownik zablokowany 04.01.2021 23:21 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
MG75 04.01.2021 23:25 #
Kazde dogranie piłki kończy się tym, że obrońcy wyprzedzaja naszych. Żadnej czystej pozycji. Ostatni mecz Arsenalu - gol z narożnika pola karnego, kolejny - rozegranie w '16' do niepilnowanego partnera.
A u nas - wpada Mane w pole karne i nie ma do kogo zagrać, wszyscy obstawieni. Główka Mane, Salaha- niecelne bo zawsze dobrze pilnowani, nie maja możliwości wyjścia na czysta pozycje. Przez to brak celnych strzałów.
Straciliśmy to, co pozwalało nam wygrywać mecze do tej pory - mala gra w przodzie, wyjście na czystą pozycję.
użytkownik zablokowany 04.01.2021 23:28 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Terek92 04.01.2021 23:26 #
Diogo wracaj! Brakuje nam jokera, cwaniaka pola karnego. Bobby świetnie rozgrywa i zasłania, ale niestety skuteczność mówi wszystko. Za dziś Thiago, Gini, Mane na plus. Reszta poniżej oczekiwań
użytkownik zablokowany 04.01.2021 23:27 #
Wow przegrana i prawie 200 wpisów, pewnie w sumie będzie z pińcet, a więc Panie i Panowanie i ja wtrącę i swoje 3 grosze, ten mecz utwierdził mnie w tylko w przekonaniu że Wasz najlepszy gracz z ostatniego meczu hamulcowy-Thiago niestety roz.... System i pasuje do Lfc jak piąte koło u wozu, graliśmy heavy-metal a gramy tiki-takę w wersji micro, a tak poważnie nie będę się pastwił nad biednym Thiago, bo to nie jego wina, mamy coroczny kryzys, jak już pewnie zauważyliście rok w rok mniej więcej w połowie stycznia gramy kilka meczy piachu, chyba przesunęło nam się wszystko o dwa tygodnie do góry o dwa tygodnie, tak więc nie lamentujmy, bo co najwyżej osiwiejemy, całe nasze grajki nic sobie z tego nie zrobią, i miejmy nadzieję że ten mecz będzie bodźcem dla Kloopa do kupienia na dniach obrońcy do środka bo bez tego się nie da, nawet Fabinho na obronie to strata potencjału, i że wygramy mecz 17 ego ja wieżę że tak się stanie, a z tego meczu zapamiętam tylko płaczącego Ralpha H. koleś zasłużył sobie na to będę mu kibicował, ale Lfc nie przestaję, wierzcie mi będziemy się jeszcze w tym sezonie cieszyć, najbardziej martwi mnie gra Trenta słabo to wygląda w tym roku a ostatnio wręcz tragicznie
Wojtas126b 04.01.2021 23:33 #
Może to nie był jego mecz ale gościu nawet 7 meczów dla lfc nie rozegrał w pl ma potencjał wielki i stanę w jego obronie ja wolałbym się przyjrzeć salahowi co wychodź w każdym meczu i nic nie daje na prawdę nic a klopp stoi i patrz i myśli sobie że salah mu mecz wygra jak jesteśmy kryzysie
Wojtas126b 04.01.2021 23:34 #
Wydaje mi sie ze w największym kryzysie na dzień dzisiejszy jest salah i taa
MG75 04.01.2021 23:39 #
Thiago zagrał w pomocy z Ginim i będącym bez formy Oxem, mając z tyłu niewiadomą obronę z Hendo, więc siłą rzeczy musiał skupić się na pilnowaniu tyłów. Gdyby z tyłu grali prawdziwi SO, a w pomocy Hendo, Gini i Thiago to Hiszpan mógłby grać wyżej i się bardziej skupić na piłkach w przod.
Jak Fab z Joelem rozgrywali od tyłu, mogli dograc do Hendo i spokojniej rozprowadzić atak, a tak Hendo pod presją rozgrywają z Thiago nie mając nikogo za sobą na SO do asekuracji
użytkownik zablokowany 04.01.2021 23:43 #
Obydwóch mam w FPLu więc jestem podwójnie wnerwiony 😀, musimy puknąć MU, jak będzie kolejny piach to mistrzostwo nam odjedzie
użytkownik zablokowany 05.01.2021 15:08 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Magerlfc 04.01.2021 23:28 #
A ja napiszę tak... Dopiero teraz staliśmy się nieprzewidywalni... Kto wie jak zagramy w następnym meczu? Po 3 latach gry na kosmicznym poziomie, przyszedł ten czas, że gramy kaszane... Ale to i tak jest lepsza gra, niż 3/4 zespołów z ligi. Kto by pomyślał, że to wypadniecie Joty wpędzi nas w taki dołek... Defensywa gra... Nawet nie mając środkowych obrońców, jesteśmy w grze o tytuł... Sezon jeszcze długi. Spiąć dupka trzeba i zacząć strzelać, bramki same przyjdą, ale strzały na bramkę nie... Frustruje gra ofensywy, kto wie, czy nie zaczyna sie koniec tria MFS... Ja aktualnie nie widzę między nimi krzty współpracy. I to tu jest problem...
użytkownik zablokowany 04.01.2021 23:35 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Robertos 04.01.2021 23:30 #
Jaki znowu środek zdominowany przez Southampton? Oni w drugiej połowie przekroczyli z pięć razy linię środkową nie więcej, przez jakieś 35 minut stali w dziesięciu w swoim polu karnym. Tak samo jak się nie zgodzę z tym, że nie wykreowaliśmy sytuacji bramkowych, wykreowaliśmy ich całkiem sporo tyle że prawie wszyscy boją się strzelać i wolą wbiec z piłką do bramki albo podrzucić kukułcze jajo koledze z boku. Mecz nie był taki zły zwłaszcza w drugiej części i był spokojnie do wygrania. United trzeba okopać solidnie ryj i tyle i jesteśmy w stanie to zrobić. Właściciele i trener niech przestaną cyrkować i kupią w końcu normalnego obrońcę aby zawodnicy mogli grać na swoich pozycjach bo trzech środkowych pomocników na obronie to trochę wstyd, tylko do podstawowego składu a nie jakieś greckie wynalazki z Trójkąta Bermudzkiego. Klopp niech się przeprosi lepiej z Shaquirim.
Pippen 04.01.2021 23:30 #
Liga w ub sezonie się skończyła w 30 kolejce a po 20 było wiadomo kto będzie mistrzem, więc teraz trzeba ją uatrakcyjnić bo jak się będzie w USA Azji sprzedawać. Ja widzę tylko takie podobieństwo że MU wygrywa mecze tak jak LFC robił to w ub sezonie , wytargane wymordowane, no i mięli już 6 karnych. Ale też mięli jazdę z Crystal Arsenalem czy Totkami w domu więc zobaczymy co będzie dalej, na razie i MU i MC i Tottenham omijają kontuzje, bo uważam że ktoś z tej trójki będzie mistrzem, w Chelsea Abramowicz już szuka nowego trenera - Tuchel ??? Z taką grą ciężko nam będzie się w LM załapać na przyszły sezon bo PA pewnie odpuścimy już w 1 kolejce więc nie wygląda to ciekawie. Jedyny pozytyw to to że tabela jest spłaszczona, minus że MU odpadło z LM i pewnie będą chcieli się na lidze skupić by LE sobie głowy nie zawracać i odpaść w pólfinale jak w ub sezonie a są jeszcze ME więc ...
VII 04.01.2021 23:49 #
Jeszcze nie tak dawno temu wszyscy piali że mimo trudnej sytuacji kadrowej radzimy sobie świetnie i po tym można rozpoznać przyszłego mistrza. A teraz kiedy się nie układa to już nawet na LM się nie mieścimy, a Tottenham przeplatający dobre i katastrofalne mecze lub United grające na farcie stają się głównymi pretendentami do tytułu. Po 2 zremisowanych i 1 przegranym meczu tracimy szansę na tytuł, mimo że jeszcze nie straciliśmy fotelu lidera. #Kibice - Za niecały miesiąc będziesz piał z zachwytu nad grą naszych i obsadzał nas w roli zwycięzcy tegorocznej edycji LM. Szkoda gadać.
Pippen 05.01.2021 07:43 #
chłopcze jak ja na mecze jechał LFC do Łodzi czy Poznania to Twoi rodzice się nie znali więc nie pierdziel tu co i kto pisze. Bo ja przywykłem troszkę do innych standardów, jak byłem w Twoim wieku to LFC wygrał w ciągu 10 lat 4xPE i 2xPUefa a o mistrza bił się z Villą  Nottingham Forest (jest taka drużyna) a to co teraz się wyprawia to jest dramat. Mecz można przegrać ale tu chodzi o styl (jego brak) i jakąś perspektywę wyjścia z kryzysu a tego nie widać. A jak uważasz że gra drużyny jest zajebista i jej polityka kadrowa to faktycznie inne telewizory mamy i inne mecze oglądamy.
VII 05.01.2021 14:56 #
Mnie nie obchodzi w jakim Ty jesteś wieku i gdzie miałeś okazję się pojawiać. Wiek nie ma najmniejszego znaczenia. Znaczenie ma jedynie to co ze sobą reprezentujesz. Jeśli mówisz o sobie że jesteś kibicem takim jak my wszyscy, to wykazuj to również w swojej postawie. Jeśli byłeś świadkiem tych wszystkich momentów które wymieniłeś, to zapewne wiesz że jeden nieudany mecz czy moment w tymże meczu nie skreśla nas z ostatecznego triumfu i ciągle jesteśmy niezwykle groźną drużyną.
użytkownik zablokowany 04.01.2021 23:48 #
Przeciwko Totkom Williams zagral mecz w obronie i wyszlo niezle. Dzis oczywiscie Jurgen musial majstrowac.

Po co?
użytkownik zablokowany 04.01.2021 23:51 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Jaquar 05.01.2021 00:00 #
To w zasadzie podobnie do tego co napisałem wyżej, zaraz po Tobie - że nie rozumiem często Jurka
użytkownik zablokowany 05.01.2021 00:06 #
Tak ale do czego piję. Henderson powinien wspomagac prace srodka pola jako najwaznienszy element pomocy, a zostal zmuszony grac w obronie, z kolei zamiast tercetu Thiago-Hendi-Gini zrobil sie Gini-Thiago-Ox, z czego Thiago mial przejac role Hendiego (utrata potencjalu w ofensywie), a Ox tylko tracil pilki. To majstrowanie oslabilo nasza plynnosc w rozgrywaniu a takze gre w ofensywie. Thiago nie jest jeszcze zawodnikiem wprowadzonym do gry - mozna go potraktowac jako nowy nabytek. Dlatego. Klopp popieprzyl w ustawieniu i efekt byl jaki byl - pomoc nie istniala.
Jaquar 04.01.2021 23:59 #
Brak Minamino od momentu strzelenia pierwszego gola w lidze daje sporo do myślenia. Czasem nie rozumiem Jurka.
Drużyna w strasznym dołku, gramy tak przewidywalnie, że chce się płakać. Skoro jestem przy płaczu, to płacz Ralpha po wygranym meczu - z mistrzem Anglii - był ładnym obrazem na zakończenie dnia. Gratulacje dla So'ton! Dziwny mecz, ale w tym sezonie naprawdę robią świetne wrażenie.
VII 05.01.2021 00:17 #
Jeśli Mane nie dał rady nic wbić, to tym bardziej psujący doskonałe setki Minamino niczego by tutaj nie zmienił. My potrzebowaliśmy bardziej kogoś kto by wrzucił dośrodkowaniem piłkę na głowe Firmino lub Salaha. Z 10 Najmanami w polu karnym jedyne co można było w tej sytuacji zrobić to albo pokusić się o strzał z dystansu, albo próbować czegoś z dośrodkowań. Ale nawet wprowadzając Shaquiriego ani w pierwszy, ani w drugim przypadku nic się nie zmieniło bo te dośrodkowania leciały na przeciwległy aut. Cała drużyna zagrała dziś wielkiego brzydko pachnącego stolca, nawet Ali który źle obliczył sobie wyjście z bramki. To jest jeden z tych meczy w których twojemu przeciwnikowi udaje się wszystko, a ty masz problem ze skleceniem jednego prostego zagrożenia pod bramką rywala. Stąd uśmiech Kloppa, bo zdał sobie sprawę że jest kompletnie bezradny i może jedynie przyglądać się temu co się dzieje. Niestety.
everlast 05.01.2021 00:22 #
mogl w 80 wpuscic Origiego za Firmino. Tylko pewnie wtedy bysmy przestali wrzucac a oklepywac pilką dookola pola karnego. Nie wiem dlaczego nie gramy po ziemi w pole karne a wszystko górą. A Mane owszem stara sie i szarpie,tylko co z tego jak nie strzela bramek - dzis mial 2 sytuacje- raz wywalil w trybuny a drugi raz sie zatrzymał i nic nie zrobił,nawet strzalu nie oddal.
polish65 05.01.2021 00:00 #
Nawet się nie zbliżyliśmy do wyrównania. Bogu dzięki, że sędzia był ślepy. Jeszcze tego brakuje by Salah nie trafił karnego. Nie zmienia to faktu że wciąż jesteśmy najlepszą drużyną na świecie i w końcu wrócimy na ścieżkę. Zaraz po tym jak United przegrają z Burnley. Bo czemu nie?
czerwonyy 05.01.2021 00:17 #
Bo piłkarze United wiedzą co to oddać strzał z dystansu, bo piłka może odbije się rykoszetem? Niestety, ale właśnie ten czynnik + zaangażowanie całej drużyny, a nie trzech piłkarzy tak jak u nas, spowodowało, że niedługo spadniemy z pozycji lidera. Najlepszą drużyną na świecie nie jesteśmy od czerwca 2019 roku i gdybyśmy w tym sezonie zagrali z Bayernem z tą parą Fabinho-Henderson, najpewniej skończyłoby się katastrofą.

Generalnie cała drużyna (oprócz Robertsona, Mane i Fabinho) ma teraz 2 tygodnie czasu na przemyślenie sobie kilku rzeczy i po prostu kiedy nie idzie, musisz niektóre spotkania wygrać charakterem, tak jak w poprzednich sezonach. A jak patrzę na Hendersona (akurat nie dzisiaj, bo grał gdzie grał), Trenta, Wijanlduma, a zwłaszcza Salaha i Firmino to widzę przeżartych sukcesami piłkarzy, którym nie chce się grać w tym klubie, bo osiągnęli już wszystko, a w meczach w których nie idzie uważają, że w sumie i tak wygrają i nie trzeba trochę popracować. Po meczu z WBA pisałem, że na stojąco nie wygra się z żadną drużyną Premier League i nie jest to ostatnia strata punktów w takim stylu.

Pomijam skandaliczne sędziowanie w tym sezonie, bo mariner dołączył dzisiaj do czarnej listy wraz z jasiem fasolą i davidem cootem na czele, ale włączcie sobie mecz United z Aston Villą i porównajcie sobie zaangażowanie ich zawodników do tego, co prezentują na boisku w ostatnich meczach Salah, Firmino, albo Trent. Właśnie to najbardziej boli, że nie ma tego charakteru co w poprzednich sezonach, gdzie nawet przy remisie cały zespół biegał za piłką i często los nagradzał nas za ten wysiłek. Teraz też los trochę nas "wynagradza" i za brak wysiłku jest brak wygranych.
polish65 05.01.2021 01:27 #
Trentowi i Firmino nie chce się grać w tym klubie? Czy Ty kontrolujesz to co piszesz?
Zalewsky 05.01.2021 00:15 #
Śmieszne jest to, że bardziej ofensywnie już wyjść się nie dało, a my oddajemy tylko jeden celny strzał.
MG75 05.01.2021 00:41 #
Ultraofensywnie, ale bez głowy. Hendo na SO to jednocześnie niewykorzystanie potencjału Thiago, bo w pomocy wyszedł Ox - rekonwalescent bez formy. I pojawiał się chaos.
Gdyby na obronie grał Rhys lub Nat, a Hendo zamiast Oxa w pomocy to Thiago mógłby się skupić na grze do przodu. I łatwiej byłoby wyprowadzać piłkę od bramki, przez SO-Hendo-Thiago.
Nodramawegotlallana 05.01.2021 00:31 #
Klopp gaśnie. Gaśnie chłopczyna w oczach. Kryzys wieku średniego, albo kłopoty z żoną. Innego wyjścia nie widzę.
Zalewsky 05.01.2021 00:38 #
Oho. Gaśnie i rozpala kilka razy do roku, każdego roku. Słyszę te pieprzenie już od 3 lat po każdej wpadce. Już ile razy czytałem o porównaniu Kloppa tego z sezonu 14/15 w BVB.
MG75 05.01.2021 00:46 #
Klopp ostatnio podejmuje dziwne decyzje personalne, ale sam najlepiej wie kto jest w jakiej formie.
Teraz ograć rezerwowych (Taku, Divock, Shaq, Ox, Rhys, Nat, Neco...) z AV w Pucharze i wyjść z dobrym planem na MU.
polish65 05.01.2021 00:52 #
Co trzeba mieć w głowie, żeby napisać coś tak głupiego? Liverpool zajmuje pierwsze miejsce w tabeli z najwyższą liczbą bramek i najlepszą różnicą. Z dwiema tylko porażkami. Wyprzedza City, Arsenal, Tottenham, Lester, Chelsea. A ty się popisujesz jakimiś bon motami na temat jego pożycia małżeńskiego? Idź się leczyć.
kuczq 05.01.2021 00:50 #
Plus taki że z United gola strzelimy bo nie wierzę w 3 mecze bez gola :).
Fresh88 05.01.2021 00:52 #
Katastrofa Liverpoolu rozpoczęła się od głupiego i niepotrzebnego faulu Thiago. Dwie minuty meczu a on już ma żółtą kartkę. Później strzelał na pałę widząc, że Southampton zasłania całym zespołem bramkę. Na co on liczył? Że Bednarek z Stephensem rozpłyną się w powietrzu? Ale spoko dajcie mu gracza meczu, bo wytrzymał 90 minut i ładnie z gracją biegał.
kuczq 05.01.2021 00:59 #
Do tylu piłkarzy można się przywalić a ty się przywalasz do gościa, który wrócił po kilkutygodniowej kontuzji i nie grał najgorzej.
MG75 05.01.2021 01:18 #
Faul na 40 metrze, ciężko winić Thiago za gola. Ox i SO się nie popisali, Ings przyjął piłkę i spokojnie strzelił 10 m od bramki.
adamne 05.01.2021 01:20 #
Gra obronna Thiago pozostawia obecnie dużo do życzenia i dobrze że nie wyleciał z boiska za te wszystkie faule.
Ale za te strzały wielki plus dla niego, takich rozwiązań trzeba próbować przeciwko autobusom a my robimy tego za mało. W tłumie zawsze może się zdarzyć jakiś rykoszet, ręka albo piłka się odbije i trafi pod nogi napastnika. Lepsze to niż 100 przeciągniętych dośrodkowań.
polish65 05.01.2021 01:25 #
Tydzień temu pretensje były o to, że ten bałwan Klopp wpuścił Thiago tylko na 20 minut; dziś problemem jest to, że go w ogóle wpuścił. Życzę opamiętania.
kuczq 05.01.2021 01:07 #
TAA to jeden z moich ulubionych grajków ale to ON przegrał ten mecz. Pierwszy gol 80% jego wina. W meczu większości akcji ofensywnych szła jego stroną, a on wszystkie co do jednej zawalił. Każda centra kiepska. Już Grosicki przynajmniej raz by lepiej zacentrował. Gdyby nie Klopp który go zdjął gość by miał najwięcej strat w historii premier league.
RedKoks 05.01.2021 01:09 #
Musimy odzyskać balans. Zawsze byliśmy dosyć schematyczni a w tym perfekcyjni, mała roszada w skladzie czy absencja i jakość naszej gry spadała. W tym roku jest ich zdecydowanie za dużo. Musimy odzyskać swój rytm, co będzie cieżkie bez środkowych obrońców. Mam nadzieje że nie prześpimy tego okna transferowego i szybko wrócimy na właściwe tory bo robi się coraz bardziej nerwowo.
adamne 05.01.2021 02:23 #
Cóż, chyba trzeba zacząć się oswajać z myślą że w tym sezonie nie walczymy o mistrzostwo tylko o TOP4 i Ligę Mistrzów w przyszłym sezonie.
Już teraz wirtualnie jesteśmy na trzecim miejscu bo United ma jeden a City dwa mecze zaległe a przy ich obecniej formie nie możemy zakładać że ich nie wygrają.
My tymczasem w ostatnich 3 meczach strzelaliśmy w sumie tylko 7 razy na bramkę, zdobywając tylko 1 gola. Nie wiem czy jest możliwa jakaś poprawa bo w sumie od maja zeszłego roku gramy słąbo, jedynie z pojedyńczymi przebłyskami formy. Może Liverpool w tej formule faktycznie się wypalił po sukcesach jak niektórzy tu piszą? W takim razie drużyna wymagać będzie głębokiej przebudowy, a tego w tym sezonie już nie da się zrobić, szczególnie przy takiej ilości kontuzji.
Jeśli zagramy dobry mecz z United to może uwierzę jeszcze w ten sezon, ale na tę chwilę widzę to czarno i ponuro.
użytkownik zablokowany 05.01.2021 03:39 #
No ta bo tylko my bedziemy tracic punkty. Zczegolnie United co ma jedynie skoki formy nas wyprzedzi. Czlowieku przestan trollowac. Prawda jest taka ze jeszcze nic nie jest stracone. Wszystko w rekach druzyny i trenera. To ze Ciry i United maja mecze zalegle to nic nie oznacza - zawsze moga przewalic. Nikt w PL nie ma perfekvyjnej formy i nie bedzie mial bo intensywnosc tego sezonu jest zbyt wysoka, a ani druzyna Guardioli ani tym bardziej Ole nie dadza rady udzwignac takiej intenwsywnosci. Wystarczy kilka kontuzji i leza.
adamne 05.01.2021 04:39 #
Czemu nazywasz mnie trollem, czy ja obrażam kogoś, prowokuję?
Nie, piszę tylko to co widzę i czuję. A widzę schematyczność i brak polotu w grze, bardzo słabą skuteczność w ostatnich meczach i spadek formy.
Oczywiście że nic nie jest jeszcze stracone, nadal jesteśmy liderem. Ale ja na tę chwilę, chociaż bardzo chciałbym, nie potrafię uwierzyć w obronę tytułu przy naszym regresie i jednoczesnej zwyżce formy konkurentów.
JakubLFC 05.01.2021 09:08 #
Adamne - On nazywa Cię trollem, bo nie wierzysz w co piszesz (troll), albo wierzysz w co piszesz (zakotwiczony syndrom niższości). Nazywając Ciebie trollem, tak naprawdę jest dla Ciebie łaskawy.
I nie mówię tego, żeby Cię obrazić, tylko zadałeś pytanie.

To co piszesz jest Twoją opinią i masz do niej oczywiście prawo. W tym sezonie Lige Mistrzów miało mieć Leeds, Aston Villa, Southampton. City, które przez większą część tego sezonu (17 z 38 meczów) dołowało, zaczeli trochę punktowąć i znowu wracają do gry o mistrza. Kandydaci na mistrza tacy jak chelsea, lecą w dół. Jedyną drużyną, która od początku sezonu jest w TOP3 jest właśnie Liverpool. Dlatego powiedz mi proszę drogi Adamne, skąd ten Twój brak wiary? Dlaczego mimo, że nasza kochana drużyna przoduje w lidzę, Ty już po 17 meczach zupełnie tracisz wiarę? Nie za wcześnie drogi Adamne? W poprzednim sezonie Liverpool zdobył 99 punktów, a kryzys trwał prawie 10 meczów. W tym sezonie ciągle możemy zdobyć 63 punkty i mieć 96 łącznie (cóż za wspaniała liczba).

Dlatego powiedz mi skąd ten Twój brak wiary?
Stracone punkty? Kto nie stracił?
Mało celnych strzałów? Kto oddaje ich kilkanaście co mecz?
Kontuzje? Kto ich nie ma i nie będzie mieć?


Z miłością i życzliwością proszę kibiców o nieuzależnianie swojego samopoczucia od wyników Liverpoolu, a tym bardziej od wyników Manchesteru United. Oni jeszcze nie mieli żadnego kryzysu kontuzjami, może mieć nie będą, a może jak zacznie się liga Europy to nagle zaczną się problemy.
cyberwin 05.01.2021 05:01 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
cyberwin 05.01.2021 05:01 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
JakubLFC 05.01.2021 06:01 #
When you walk through a storm
Hold your head up high
And don't be afraid of the dark
At the end of a storm
There's a golden sky
And the sweet silver song of a lark
Walk on through the wind
Walk on through the rain
Though your dreams be tossed and blown
Walk on, walk on
With hope in your heart
And you'll never walk alone
You'll never walk alone
Walk on, walk on
With hope in your heart
And you'll never walk alone
You'll never walk alone
Ares 05.01.2021 06:04 #
Ja już dzisiaj na spokojnie, choć w nocy spać przez chłopaków nie mogłem. Wczoraj pisałem, że dostrzegam braki kondycyjne, fizyczne. Zastanawiam się też, czy niektórzy gracze nie mają problemów z motywacją? Nie ma bowiem w nich takiej determinacji, walki jak w poprzednich dwóch sezonach. Ale wtedy były cele, gonili "króliczka", którego w końcu złapali. A teraz? Czy dla wszystkich jest o co grać? Czy nie czują się już wygrani i dlatego nie gryzą trawy tylko grają na pół gwizdka, zwłaszcza pierwsze połowy? I tu dochodzimy do drugiej kwestii. Po takim sukcesie w zespole potrzebna jest "świeża krew", nowi ludzie chcący się pokazać i coś wnieść do drużyny. Przykład Joty najlepiej to pokazuje, dzięki jego grze, obudzili się pozostali gracze ofensywni, do tej pory nie mający konkurencji i pewni miejsca w składzie bez względu na formę. Thiago nie liczę. To "profesor", który przyszedł dopiero co w glorii zwycięzcy. Jak do braku nowych piłkarzy dodamy jeszcze brak wewnętrznej rotacji, to mamy pełny obraz sytuacji. Czy Minamino po dobrym meczu z CP w nagrodę został przyspawany do ławki? Jak on ma łapać pewność siebie i czuć grę, jeśli ciągle jest rezerwowym? To samo obrośnięty tłuszczem Origi. I na koniec kwestia grania pomocnikami na środku obrony. Ok, Fabinho z konieczności. Ale Henderson? Naprawdę dzisiaj nie mógł zagrać Rhys albo Nat? Takie było zagrożenie i tak bardzo Klopp bał się gradu bramek, że cofnął do obrony kolejnego pomocnika. Bezradny uśmieszek Kloppa najlepiej obrazuje sytuację. Trener ma duży problem i chyba za bardzo nie wie, jakie znaleźć rozwiązanie. Obym się mylił...
użytkownik zablokowany 05.01.2021 08:53 #
I żeby uspokoić sytuację redaktor wrzuci w tygodniu kolejny wywiad Hendersona czy innego że "nadal czują głód zwycięstw , nie stracili motywacji itp" :)
MaksiuLFCSanok 05.01.2021 09:04 #
Panowie, weźcie się opamietajcie, zluzujcie trochę z emocji ja wiem i wy wszyscy też że jest strasznie..

Ale KUR** chyba zapomnieliście że MY jesteśmy Liverpool!! You will Never Walk Alone

Kocham ten klub od tyłu już nastu lat i będę z chłopakami nawet jakby mieli grać że 3 sezony w Championship i bić się tam o utrzymanie . Pozdro życzę rozsądku 🙂
Robsonek 05.01.2021 09:04 #
Począwszy od obrony - dwóch środkowych pomocników jako środkowy obrońcy ?! Na prawdę nie mamy 20 mln na środkowego obrońce ? Jeśli nie chcemy wydawać 50 na Upamecano to dajmy chociaż to 20 na Botmana lub Kabaka. Lepsze to niż Henderson albo Phillips.
Pomoc - Alex Oxlade masakra.. Thiago musi wejśc w swój rytm bo miał dużo strat. Ginni poprawnie.
Atak - Bez Joty nie ma grania. Chodzi tutaj o rywalizację. Nasze trio jest troszkę przewidywalne. Nie oszukujmy się - tutaj też przydałoby by się ożywanienia.
Na koniec mały research po naszej kadrze - Phillips, Oxlade, Origi, Shaqiri to nie ten poziom. Cała czwórka na sprzedaż. Tsimikas to jakieś nieporozumienie. Minamino żeby pokazać wartość musi grać ale będzie miał ciężko bo Jurgen nie lubi i nie umie w zmiany.
Deadlock1 05.01.2021 09:22 #
Zgadzam się z głosami o zbyt małej motywacji. My już nie walczymy jakby jutra miało nie być (przynajmniej większość zawodników). Przeciwnicy natomiast jak najbardziej.
jay7575 05.01.2021 09:22 #
Było źle kiepsko i bez iskry ale przespałem się jest kolejny dzień i trzeba grać dalej !! YNWA !!
Scofield1111 05.01.2021 09:27 #
Ależ wczoraj byłem wkurw.... jak większość tutaj. Dzisiaj już mi prawie przeszło bo spojrzałem na tabele i wiecie kto prowadzi? LIVERPOOL FC. Zawsze mieliśmy kryzys styczeń luty prócz poprzedniego sezonu. Teraz złapało nas trochę wcześniej, ale pamiętajcie po burzy znów wyjdzie słońce i proszę niedowiarkow o odświeżenie sobie Naszego hymnu!
MaksiuLFCSanok 05.01.2021 09:31 #
Dokładnie
roberthum 05.01.2021 10:07 #
Liverpool jest pierwszy w tabeli, ale trzeba pamiętać, ze mamy tyle samo punktów co United, ale jeden mecz rozegrany więcej. Podobnie sytuacja wygląda z City- mamy 4 pkt przewagi, ale rozegrane 2 mecze więcej. Po odrobieniu zaległości może okazać się, ze mamy nie pierwsze miejsce, a trzecie.
Lollipop 05.01.2021 09:45 #
Cześć !
Wiecie co mnie fana United najbardziej boli ? Liverpool na czele a United nisko w tabeli, na szczęście w tym sezonie jest już inaczej! Nie przejmujcie się tym wynikiem i grą. Wszystko się poprawi i będzie dobrze ! Teraz nasz mecz , wielki mecz znów będzie miał ogromne znaczenie i wagę ! Będzie się to przyjemnie oglądało! Miło widzieć United i Liverpool w walce o fotel lidera :) aż się łezka w oku pojawia!
Pozdrawiam Was !:)
użytkownik zablokowany 05.01.2021 10:32 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
użytkownik zablokowany 05.01.2021 13:45 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
użytkownik zablokowany 05.01.2021 10:30 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Lollipop 05.01.2021 10:38 #
Serio? 🤦
Maniakk 05.01.2021 10:39 #
I to jest właśnie ta patologia kibiców innych drużyn. Na tej stronie nie widziałem nigdy takiego zjebanego komentarza. Wstyd
użytkownik zablokowany 05.01.2021 10:40 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
użytkownik zablokowany 05.01.2021 10:40 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
JareckiYNWA 05.01.2021 10:45 #
Ledwie się ferie zaczęły a już się dziecku w główce poprzewracało
Michalek 05.01.2021 10:48 #
W tym sezonie:
Liverpool dwie porażki
United trzy porażki
Faktycznie loserpool

Poluzuj krawacik bo się pospinałeś trochę.
użytkownik zablokowany 05.01.2021 10:52 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Lollipop 05.01.2021 10:52 #
Wstyd mi za takiego kibica i przepraszam. Nie jest to zdrowa rywalizacja, nie o to w tym chodzi. Możemy się nienawidzić w trakcie meczu a później pewnie wielu kibiców różnych drużyn pracuje razem albo idzie na piwo. Kolega wyżej nie może niestety iść na piwo bo pewnie jeszcze sam w domu nie może zostać
użytkownik zablokowany 05.01.2021 10:53 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Michalek 05.01.2021 10:56 #
Remis to nie porażka. A jak tam w Lidze MISTRZÓW ? A no tak...😂😂😂
użytkownik zablokowany 05.01.2021 10:56 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
użytkownik zablokowany 05.01.2021 10:57 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Maniakk 05.01.2021 11:04 #
Lollipop naprawdę szanuje za twoje wpisy
użytkownik zablokowany 05.01.2021 11:06 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
BigAnfield 05.01.2021 11:43 #
44 lata a zachowanie gimnazjalisty. Szok, co musi się dziać na waszej stronie? Nie bez powodu devilpage ma opinię dzieciarni spośród polskich stron kibicowskich. Futbol to wzloty i upadki. My mamy spadek formy, a wy odwrotnie. Za miesiąc może być zamiana. Frustracja jaka kipi od Ciebie powinna się obić o psychologa, bo po Twoim języku mowy można wywnioskować że na mecze z nami chodzisz z maczetą. 44 latek z maczetą to nie jest poważne zachowanie. Szkoda że nie przyszedłeś sezon temu jak mieliście 30 pkt straty. Życzę powodzenia w realnym życiu, bo w tym kibicowskim to już chyba nie ma ratunku.
MaxPower 05.01.2021 11:56 #
Wypada jedynie pogratulować. Wypisywać takie bzdety w wieku 44 lat, jeśli to prawda, bo aż trudno uwierzyć, na stronie gdzie średniej wieku użytkowników daleko pewnie do 25 lat, no, to, trzeba być kimś, naprawdę. Musisz mieć ekscytujące życie posiadając czas na wyjątkowo żałosną napinkę z osobami młodszymi po kilkanaście a nawet kilkadziesiąt już lat.
użytkownik zablokowany 05.01.2021 13:40 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Maniakk 05.01.2021 13:49 #
Nie ma co karmić trolla
MaxPower 05.01.2021 14:32 #
Dla ciebie byłoby lepiej, gdybyś był tym szkolnym dzieciakiem, bo w przypadku dzieciaka takie zachowanie dałoby się jeszcze wytłumaczyć. W wieku 44 lat powinieneś być ustatkowanym, rozsądnym i opanowanym gościem, który nie spina się w Internecie z ludźmi młodszymi od siebie nawet po kilkadziesiąt lat. Myślisz że kogoś tutaj obrazisz? Obrażasz jedynie siebie i sobie i swojemu życiu wystawiasz świadectwo tak się tutaj zachowując. Typie, jak ty chcesz nas obrażać i prowokować, to zacznij od nauki języka polskiego, bo nie masz pojęcia o podstawowych zasadach a twoja składania nie jest nawet na poziomie szkolnego dziecka, którym rzekomo miałeś być. Jeśli ty w wieku 44 lat zachowujesz się tak i w taki sposób wypowiadasz, to zamiast skupiać się na obrażaniu i prowokowaniu nas tutaj, wykorzystaj ten czas i przemyśl, co w twoim życiu poszło nie tak, że skończyłeś jako 44 letni troll na stronie internetowej kibiców klubu, którego nienawidzisz. To jest prawdziwy dramat, dużo większy niż ostatnie występy Liverpoolu i jego problemy.
użytkownik zablokowany 05.01.2021 14:35 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
VII 05.01.2021 15:08 #
Ktoś mi wytłumaczy co ten cyc z DP jeszcze u nas robi? Nie rozumiem po co są te prowokacje, skoro Oni doskonale wiedzą na co nas stać oraz jak nisko potrafi upaść ich drużyna kiedy dopadnie ich (tak jak nas dzisiaj) jakiś kryzys. Półtora miesiąca temu już zwalniali "wuefiste", a teraz kiedy jest jazda na farcie szerocy w uszach.

Wracaj gościu do siebie w podskokach. Chyba że masz zamiar tutaj dalej trollować. Wtedy nie ma sprawy. Ja i moi koledzy również mamy możliwości do zakładania multikont. Ja też potrafię zaśmiecać fora.
użytkownik zablokowany 05.01.2021 15:11 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Maniakk 05.01.2021 15:14 #
Przestancie mu odpisywac to się znudzi zabaweczka dzieciakowi, wkońcu ferie mają :p
użytkownik zablokowany 05.01.2021 16:18 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
VII 05.01.2021 19:39 #
Trzeba po prostu przestać zwracać na nich uwagę, choć doskonale wiem że to trudne w tym momencie. To był tylko jeden sfrustrowany chłopaczek z kompleksem niższości. Ale jeśli zacznie ich się pojawiać więcej tego typu akcji to odpowiedź w ich stronę będzie taka sama tyle że ze zdwojoną siłą. Rejestracja 50 kont na DP nie jest jakaś karkołomna. Ja jestem pokojowo nastawiony, ale jak zaczną nas wku....ć to będzie tak "jak Bóg Kubie".
Holyshaker 05.01.2021 11:12 #
....po 280-ciu komentarzach ciezko byloby cos dostac....no ale ja mam tylko nadzieje ze teraz Southampton bedzie tak kazdy mecz gralo, a nie jak nowa ekipa tego skorumpowanego bobra Allardyca, ktora tylko odbudowala sie na mecz z liverpoolem.....a idz pan w ch....

Pozostałe aktualności

Szoboszlai o swoim pierwszym sezonie na Anfield  (2)
07.05.2024 19:13, GiveraTH, thisisanfield.com
Nabór do redakcji serwisu  (1)
07.05.2024 17:38, AirCanada, własne
Mellor pod wrażeniem Elliotta  (0)
07.05.2024 16:05, Bajer_LFC98, liverpoolfc.com
Gdzie Núñez traci, tam Gakpo korzysta  (6)
07.05.2024 15:12, Bartolino, The Athletic
Gakpo o potencjalnym przyjściu Arne Slota  (0)
07.05.2024 14:20, ManiacomLFC, Liverpool Echo
Elliott: Pracowałem nad tym na treningach  (0)
07.05.2024 13:34, Ad9am_, liverpoolfc.com
Kulisy meczu z Tottenhamem - wideo  (0)
07.05.2024 12:41, AirCanada, liverpoolfc.com