Visit Maldives nowym partnerem Liverpoolu
Liverpool FC zawarł wieloletnią umowę dotyczącą globalnego partnerstwa z Visit Maldives, czyniąc Malediwy oficjalnym partnerem turystycznym klubu.
Partnerstwo obejmuje zarówno męską, jak i kobiecą drużynę klubu, a jego celem jest zwiększenie świadomości na temat Malediwów jako światowej klasy kierunku turystycznego, ze szczególnym podkreśleniem atrakcji, dziedzictwa oraz zapierających dech w piersiach lokalizacji, jakie oferuje ten wyspiarski kraj.
Łączy ono dwie światowej sławy marki, które wspólnie dążą do zapewnienia niezwykłych doświadczeń – zarówno dla kibiców na Anfield, jak i turystów cieszących się urokami życia na Malediwach, uznawanych za najlepszy kierunek turystyczny na świecie przez ostatnie pięć lat z rzędu.
Aby uczcić rozpoczęcie tego partnerstwa, zorganizowany został ekscytujący konkurs MyLFC, w którym kibice będą mieli szansę wygrać niesamowitą, pięciodniową podróż na Malediwy, obejmującą loty i zakwaterowanie.
W ramach współpracy fani będą mieli również możliwość cieszenia się ekskluzywnymi treściami, specjalnymi promocjami i konkursami, w których do wygrania będą nagrody, których nie da się kupić za pieniądze.
Po rekordowym 2024 roku dla branży turystycznej Malediwów, Visit Maldives wyznaczyło ambitny cel osiągnięcia 5 miliardów dolarów przychodów z turystyki w 2025 roku. Organizacja zwiększy swoją widoczność dzięki rosnącym platformom Liverpool FC w mediach społecznościowych, które globalnie mają ponad 200 milionów obserwujących i w zeszłym sezonie odnotowały prawie 12 miliardów wyświetleń oraz 1,5 miliarda interakcji z fanami – najwięcej spośród wszystkich klubów Premier League.
Liverpool FC jest również najchętniej oglądanym zespołem Premier League na świecie, z łączną widownią wynoszącą w zeszłym sezonie 471 milionów. Trend ten utrzymuje się również w bieżących rozgrywkach.
Oprócz promowania Malediwów jako wymarzonego kierunku podróży, Visit Maldives angażuje się w ochronę unikalnego środowiska wysp, kładąc duży nacisk na ochronę oceanów i zrównoważoną turystykę – kluczowe kwestie dla tego nisko położonego kraju, szczególnie narażonego na wzrost poziomu mórz i zmiany klimatyczne.
W ramach tej współpracy Liverpool FC będzie wspierał te inicjatywy, wykorzystując swój nagradzany program zrównoważonego rozwoju „The Red Way”, aby zwiększyć świadomość i zachęcać do pozytywnych działań.
Ben Latty, dyrektor handlowy Liverpool FC, powiedział:
- Jesteśmy bardzo podekscytowani możliwością powitania Visit Maldives w rodzinie Liverpool FC jako naszego oficjalnego partnera turystycznego. Razem dzielimy pasję do tworzenia niezapomnianych doświadczeń, które łączą ludzi w wyjątkowy sposób.
- Podzielamy również zaangażowanie w jak najbardziej zrównoważone działania - czy to poprzez nasz nagradzany program The Red Way, czy też poprzez działania Visit Maldives na rzecz ochrony delikatnych ekosystemów morskich. Z niecierpliwością czekamy na wspólne działania w tych kluczowych obszarach.
Pan Ibrahim Shiuree, dyrektor generalny i prezes Visit Maldives, dodał:
- Partnerstwo z tak legendarnym klubem jak Liverpool FC, który podziela nasze wartości i dąży do pozytywnej zmiany na rzecz bardziej zrównoważonej przyszłości, to dla Visit Maldives ogromny zaszczyt.
- Razem będziemy mogli oferować wyjątkowe możliwości i doświadczenia, przynosząc magię Malediwów do milionów pasjonatów futbolu na całym świecie. Szczególnie ekscytuje nas konkurs MyLFC i szansa na podarowanie jednemu szczęśliwemu fanowi podróży życia do „Sunny Side of Life”.
Komentarze (0)