Liverpool przedłuża umowę z Coca-Colą
Liverpool FC przedłuża swą działalność z firmą Coca-Cola, otwierając, nowy, ekscytujący rozdział współpracy, który obejmie większe zaangażowanie firmy na Anfield, jak również poszerzenie wsparcia dla zespołu kobiecego.
Pierwsze oficjalne partnerstwo zostało zawarte w 2020 roku i objęło szereg rozmaitych działań skierowanych do kibiców.
Coca-Cola będzie nadal oferować prawa do dystrybucji wszystkich swoich ulubionych napojów, zapewniając kibicom możliwość delektowania się wybranymi smakami w dni meczowe na Anfield, a także podczas rozmaitych imprez klubowych.
Ben Latty, dyrektor handlowy Liverpoolu, powiedział: - Jesteśmy podekscytowani rozszerzeniem naszej współpracy z Coca-Colą, która w dalszym ciągu koncentruje się na większym zaangażowaniu podczas meczów na Anfield i zwiększaniu wsparcia dla LFC Women.
        
- Coca-Cola pomogła nam w realizacji kilku świetnych kampanii na przestrzeni ostatnich lat, począwszy od tych związanych z meczami na Anfield, aż po inicjatywy społeczne związane z działalnością naszej fundacji. Czekamy na stworzenie kolejnych magicznych momentów, które będą mogły łączyć się ze zwycięstwami naszych zespołów.
Javier Meza, prezes ds. marketingu firmy Coca-Cola powiedział: - Liverpool FC jest jedną z najbardziej utytułowanych i wpływowych marek piłkarskich na świecie, posiadających bogatą historię i globalną rzeszę fanów. Cieszymy się, mogąc dalej realizować ten projekt i jeszcze mocniej go rozwijać.
Partnerstwo Coca-Coli z Liverpoolem kontynuuje bogatą tradycję wspierania piłki nożnej na każdym poziomie, od rozgrywek amatorskich po turnieje rangi globalnej na całym świecie.

                            
                            
    
    
    
Komentarze (3)
Zrozumiałbym gdyby to był producent napojów izotonicznych, ale Cola......