Liverpool czasowo z nowym sponsorem na koszulkach
Liverpool FC i Standard Chartered po raz kolejny przeprowadzą wspólną akcję zmiany logo na przodzie koszulek meczowych zespołu, w tym roku w centrum uwagi znajdzie się 'Play On' - wspólna inicjatywa klubu i jego głównego partnera, która ma na celu utrzymanie zaangażowania młodych dziewczyn w sport.
W trakcie meczów na Anfield w tym miesiącu logo Standard Chartered na przodzie koszulek meczowych zostanie zastąpione symbolem 'Play On', ma to na celu podnoszenie świadomości dotyczącej trudności, z jakimi muszą mierzyć się dziewczynki chcące zaangażować się w sport, a także korzyści, jakie płyną z faktu uczestniczenia w takich aktywnościach w ich przyszłości.
Inicjatywa 'Play On', która wystartowała w 2023 roku, podejmuje problem młodych dziewczyn rezygnujących z uprawiania sportu poprzez podkreślenie pozytywnego wpływu uprawiania sportu na ich życia poza boiskiem.
W Wielkiej Brytanii ponad milion nastoletnich dziewczyn zaprzestało uprawiania sportu z różnych powodów - w tym z powodu presji rówieśników, braku dostępu lub problemów z wyglądem - co więcej do 14 roku życia z aktywności fizycznych rezygnuje ich dwukrotnie więcej niż wśród chłopców.
Mimo to badania wykazują, że 94% kobiet piastujących najwyższe stanowiska zawodowe uprawiało sport, a 74% kobiet na stanowiskach zarządzających uważa, że sportowa przeszłość pomaga napędzić kariery zawodowe.
Wcześniej wspomniana inicjatywa pomaga zburzyć bariery powstrzymujące dziewczyny od kontynuowania uprawiania sportu - zaczynając od stwarzania możliwości, poprzez wzmacnianie pewności siebie, a kończąc na promocji reprezentacji.
Kobieca drużyna LFC wystąpi w koszulkach z logo 'Play On', kiedy w niedzielę na Anfield podejmie Manchester City.
Natasha Dowie, ambasadorka LFC Women i była piłkarka powiedziała: - W trakcie mojej kariery piłkarskiej na własne oczy widziałam jaki wpływ potrafi mieć sport i dlaczego tak ważne jest utrzymanie zaangażowania dziewczyn.
- Możliwości i pewność siebie, jakie daje uprawianie sportu pozostają na całe życie, a programy takie jak 'Play On' są kluczowe w upewnieniu się, że ta okazja nie ominie kolejnego pokolenia dziewczyn. Wspaniale jest widzieć Liverpool FC i Standard Chartered łączące siły, aby naświetlić tę istotną kwestię.
Sarah Hagan, współkierująca działami korporacyjnym, marki i marketingu w Standard Chartered dodała: - W Standard Chartered z wielką pasją podchodzimy do tematu promocji kobiet i dziewcząt, aby te mogły kwitnąć w życiu i na stanowiskach kierowniczych.
- Celem 'Play On' jest zachęcenie dziewczyn do uprawiania sportu z powodu kluczowych umiejętności życiowych, których można się wtedy nauczyć, takich jak pewność siebie, praca zespołowa i wytrwałość. Cieszymy się z możliwości umieszczenia tej ważnej inicjatywy na przodach koszulek The Reds i mamy nadzieję, że dzięki temu zainspirujemy dziewczyny do dalszej gry!
Komentarze (0)