LIV
TOT
Tottenham Hotspur

Osób online 1034

Z zespołem w Bradze (18:55)

Jak zawsze, Liverpoolfc.tv będzie z drużyną na każdym kroku, podczas gdy The Reds udadzą się na pojedynek Ligi Europy z Bragą. Będziemy informować o zakulisowych wydarzeniach z samolotu, hotelu, przedmeczowej konferencji prasowej, treningu oraz po spotkaniu. Zaglądaj tutaj, by zobaczyć, co porabiają chłopaki w Portugalii.

Czwartek, 18:55 czasu polskiego

Zespoły zaraz wyjdą na boisko i zabrzmi pierwszy gwizdek, więc mówię Wam: do widzenia! Mam nadzieję, że podobał się blog. Dalej Czerwoni!

Czwartek, 18:15

Więc oto jest - Estadio AXA, znany też jako 'Kamieniołom'. Naprawdę robi wrażenie ten stadion, nigdy nie widziałem czegoś takiego. Spójrzcie na zdjęcia.

Czwartek, 17:57

Konwój bezpiecznie przebrnął przez późnopopołudniowy ruch uliczny i przybyliśmy tutaj w odpowiedniej porze. Znamy już skład. Jay Spearing i Joe Cole dostali szansę od Kennego gry od początku. Andy Carroll jest na ławce. Dziennikarze dyskutują na temat tego, jakiego ustawienia użył dzisiaj boss, jednak myślimy, że będzie to 4-2-3-1.

Czwartek, 17:07

Zaraz opuszczamy hotel i udamy się na stadiom klubowym autobusem pod eskortą policji. Pod hotelem jest niewielu fanów. Piłkarze są rozluźnieni. Jak na razie nie ma żadnych informacji co do składu na mecz.

Czwartek, 15:50

Zawodnicy i sztab są na spacerze przy hotelu. Za około 15 minut zjedzą przedmeczowe danie, a następnie udadzą się na spotkanie drużyny. Możecie ich zobaczyć na zdjęciu, są w żółtych koszulkach polo.

Czwartek, 15:15

Claire i Paul ciągle nie mogą znaleźć przyzwoitego łącza, by przesłać materiał filmowy i wywiady z Portugalii. Miły fan Bragi, który będzie dzisiaj na meczu, życzliwie wskazał nam kafejkę internetową, jednak ukazało się, że tam serwują kawę espresso. Tymczasem piłkarze po kilku godzinach odpoczynku zostaną obudzeni o 15:30.

Czwartek, 14:42

Rozmawiając z kilkoma fanami Bragi i lokalnymi dziennikarzami, wydaje się, że były pomocnik Newcastle United, który był nawet raz wymieniany jako transferowy cel Liverpoolu - Hugo Viana jest głównym zagrożeniem. W zeszłe lato podpisał kontrakt na Estadio AXA po udanym okresie wypożyczenia. Podczas swojego pobytu na St James' Park, zagrał przeciwko The Reds w zremisowanym 2-2 meczu na Anfield we wrześniu 2002 roku.

Czwartek, 14:12

Claire i Paul ciągle mają problemy z łączem internetowym w hotelu, więc zaryzykowaliśmy życiem, przekraczając autostradę, która jest obok hotelu, by sprawdzić czy obok pobliski McDonalds ma lepszy sygnał Wi-Fi. Nie zdziwiliśmy się widząc w nim kilku fanów Liverpoolu.

Czwartek, 13:29

Claire właśnie skończyła rozmawiać z fanami Liverpoolu na mieście. Ogólnie są pewni siebie przed wieczornym spotkaniem i nie mogą doczekać się ponownego ujrzenia Andy'ego Carrolla w akcji. Mark z Huyton jest jak na razie zadowolony z wycieczki: "To piękne miejsce, świeci słońce i żartujemy sobie, śpiewając pieśni. Jesteśmy w dobrych nastrojach po pokonaniu United w niedzielę i jestem pewien, że możemy dzisiaj kolejny raz wygrać. Szkoda, że nie ma Gerrarda, a Suarez nie może grać, jednak świetnie byłoby znów zobaczyć Carrolla. Obstawiam 2-0 dla The Reds."

Długo po tym, jak opuściliśmy chłopaków, echo The Fields of Anfield Road przechodzące przez miasto i tak można było usłyszeć.

Czwartek, 12:57

Kamerzysta Paul przeczytał trochę komentarzy na temat jego faux pas związanego ze strefą czasową. Czuje się trochę zmieszany. Będę zamieszczał tutaj jego dzisiejsze złote myśli. Tymczasem piłkarze mają właśnie lunch, a później udadzą się do swoich pokoi na odpoczynek.

Czwartek, 12:02

Jesteśmy w centrum miasta. Niektórzy kibice The Reds próbują lokalnych trunków. Będziemy z nimi rozmawiać wkrótce. W międzyczasie spójrzcie na ten van Bragi, który jest zaparkowany na ulicy. Wydaje się z niego bardzo głośna muzyka w rytmie funky.

Czwartek, 11:23

Claire i Paul właśnie przygotowali materiał filmowy przed Estadio AXA. Z zewnątrz wygląda na imponującą budowlę. Widzieliśmy już garstkę kibiców Liverpoolu - spodziewamy się, że przybędzie ich tutaj 900. To był stresujący poranek dla Claire i Paula z powodu problemów technicznych ze swoim sprzętem, jednak uporali się z tym.

Czwartek, 10:47

Paul testował moją wiedzę o Bradze - i był pod wrażeniem. Dobrze odpowiedziałem na cztery z jego pięciu pytań. Źle odpowiedział na pytanie: w którym roku Braga zdobyła Puchar Portugalii. Pomyliłem sie tylko o jeden rok. W tej chwili czekamy na taksówkę, by wyruszyć w miasto. Tymczasem piłkarze i sztab jedzą śniadanie w hotelu.

Czwartek, 9:37

Dzień dobry z Bragi. Zapowiada się kolejny ciepły i słoneczny dzień. Właśnie mieliśmy śniadanie i udamy się do miasta, gdyż Claire chce przygotować materiał filmowy na przedmeczowy program w LFC TV.

Środa, 21:20

Dzień dobiega końca. Wybieramy się właśnie by zjeść coś w hotelu. Mam nadzieję, że podobały się wam moje dotychczasowe wpisy. Zajrzyjcie tutaj jutro, by dowiedzieć się co słychać przed meczem.

Środa, 20:41

Liverpool zaliczył dziś wieczorem udaną sesję treningową na Estadio AXA, boisku znanym jako Kamieniołom. Dlaczego? Jest on położony naprzeciw kamieniołomu Monte Castro. Oceniony przez UEFA na cztery gwiazdki obiekt, trybuny otaczają zaledwie z dwóch stron. Za jedną bramką znajduje się ściana owego kamieniołomu, natomiast po drugiej stronie możemy obserwować panoramę miasta.

Środa, 19:45

Właśnie przeprowadziłem wywiad z portugalskim dziennikarzem sportowym Pedro Jorge Cunha z portalu maisfutebol.iol.pt - nie może się doczekać jutrzejszego spotkania. "To będzie wyjątkowy wieczór. Braga grała w tym sezonie z Celtikiem i Arsenalem, ale moim zdaniem Liverpool to coś innego. To nie jest najlepszy sezon Bragi, ale przystąpią do meczu po - według mnie - całkowicie zasłużonej wygranej nad Benficą. Dobrą wiadomością dla nich jest, że Steven Gerrard nie zagra, ale wciąż będą musieli zmierzyć się z Raulem Meirelesem i Dirkiem Kuytem. Myślę, że Liverpool zagra dobrze, ale stawiam na remis po wielu bramkach."

Pedro jest fanem Porto, więc był zachwycony widząc Meirelesa na konferencji prasowej. "Uważam, że Raul był kluczowym graczem Porto przez 3 lub 4 sezony, nawet jeśli nie był w centrum uwagi, jak inni piłkarze. Świetnie idzie mu w Liverpoolu i dołączył do swoich atutów strzelanie goli."

Środa, 19:14

Po konferencji prasowej, Kenny rozmawiał z dziennikarzami prasowymi oraz radiowymi. Bossowi musi być bardzo gorąco - na zdjęciu powyżej znajduje się w środku całego zdarzenia!

Środa, 19:04

Konferencja prasowa z Kennym Dalglishem oraz Raulem Meirelesem właśnie dobiegła końca. Boss przekazał, że oczekuje dowiedzieć się więcej o kontuzji Steviego w piątek, the Reds będą ostrożnie obchodzić się z Andym Carrollem i nikt w zespole nie lekceważy Bragi. Tymczasem Raul przyznał, że "żyje marzeniami" w Liverpoolu, a jego świetna forma strzelecka jest zasługą Dalglisha.

Środa, 18:00

Przybyliśmy na Estadio AXA i czekamy na Kennego Dalglisha i Raula Meirelesa, którzy będą dzisiaj na konferencji. Nie oglądałem za bardzo stadionu, oprócz tego co przedstawiam na zdjęciu.

Środa, 17:15

Właśnie dotarliśmy do hotelu drużyny w Bradze. Niecałą godzinę nam zajęła podróż tutaj z lotniska z Porto. Jest słonecznie i ciepło, a sam hotel fantastyczny. Raczej mało spotykana jest wanna na środku pokoju. Pokażę później zdjęcie, jeśli będzie taka możliwosć. Zaraz udajemy się na konferencję prasową, więc pozostańcie tutaj, czekając na nowe wieści.

Środa, 16:37

Jak na razie krzyk dnia pochodzi od kamerzysty Paula, który zaraz po wylądowaniu w Porto złapał za swoją komórkę i krzyknął: 'Tutaj automatycznie zmienia się strefa czasowa!' Taka sama jest godzina w Bradze, jak i w Liverpoolu...

Środa, 16:11

Jesteśmy w drodze do hotelu w Bradze. Dominic King z Daily Mail uważa, że w morale w składzie gwałtownie wzrosło po niedzielnym zwycięstwie z United. "Chłopaki wydawali się być w świetnym nastroju podczas lotu - śmiali się i żartowali. Cudownie jest na to patrzeć. To było wspaniałe zwycięstwo i miejmy nadzieję, że będą to kontynuować w jutrzejszy wieczór."

Środa, 15:10

Właśnie wylądowaliśmy w Porto. Żona Raula Meirelesa i mała dziewczynka siedziały obok nas podczas lotu - wykorzystały one szansę powrotu do ojczyzny, odwiedzenia rodziny i przyjaciół, podczas gdy Raul będzie przygotowywał się do meczu. Jutro będzie mógł zagrać naprzeciw swoim dwóm kolegom z Porto - Alanowi i Helderowi Barbosie.

Środa, 13:05

Wszyscy są pokładzie i ruszamy. Kapitan informuje, że lot zajmie około godzinę i 59 minut. Na razie to wszystko ode mnie. Do zobaczenia w Portugalii.

Środa, 13:01

Piłkarze przybyli z Melwood i teraz wchodzą na pokład samolotu. Ubrani są w czarno-żółty zestaw europejski. Kenny Dalglish i Andy Carroll rozmawiali ze sobą, wchodząc do samolotu. Kamerzysta Paul uchwycił ten moment i będzie można go oglądać dzisiaj na LFC TV.

Środa, 12:37

Luis Suarez także poleci do Portugalii. Oczywiście on nie może wystąpić w meczu, mimo to wszyscy zachwycają się jego występem w niedzielę przeciwko Man United. Tymczasem pracownicy klubu oraz dziennikarze weszli na pokład samolotu. Czekamy na piłkarzy i sztab, by wylecieć.

Środa, 12:17

Pojawiły się informacje odnośnie składu. Jak przewidywano, Andy Carroll poleci z drużyną i będzie miał nadzieję na rozegranie części spotkania. Jego obecność jest z pewnością powodem do dyskusji wśród dziennikarzy, którzy uważają, że on rozpocznie mecz na ławce. W składzie znalazło się miejsce dla Emmanuela Mendy'ego – to będzie ciekawe doświadczenie dla tego młodego obrońcy. John Flanagan także poleci do Portugalii. Jonjo Shelvey jest w składzie, podczas gdy kontynuuje swój powrót do zdrowia po kontuzji. Kenny bardzo chce, by wszyscy piłkarze byli razem i budowali ducha drużyny, by każdy czuł się częścią tej ekipy.

Nie ma Steviego G, jednak. Będziemy jeszcze informować o nim.

Środa, 10:43

Gary Flintoff z BBC Radio Merseyside jest w dobrym nastroju przed podróżą. "Byłem kilka razy w Portugalii, jednak nigdy nie byłem w Bradze. Z niecierpliwością oczekuję tej podróży, a szczególnie nie mogę doczekać się zobaczenia stadionu. Mam nadzieję, że mecz nie zakończy się kolejny raz 0:0..."

Środa, 11:02

Cały nasz bagaż został odprawiony na lotnisku, podobnie jak stroje piłkarzy, sprzęt i buty, za co odpowiedzialni są Graham Carter i Lee Radcliffe. Stroje zostały spakowane do wielkiego, metalowego pojemnika. Graham mówi, że nie ma tam nawet cala wolnego miejsca. Tymczasem dziennikarze zaczynają przybywać na lot do Porto.

Środa, 10:15

Taksówka już na nas czeka, więc czas sprawdzić, czy wszystko ze sobą zabraliśmy na najbliższe dni, oczywiście najważniejsze są paszporty. Na lotnisku i tak jeszcze raz będę się upewniał, czy wszystko mam...

Środa, 10:00

Jesteśmy na Chapel Street w siedzibie LFC TV, by zabrać nasz sprzęt. Następnie weźmiemy taksówkę na lotnisko Johna Lennona, na wczesnopopołudniowy lot do Porto z drużyną. Claire, Paul i ja nie możemy doczekać się wycieczki, a w szczególności odwiedzenia jednego z najbardziej unikalnych stadionów na świecie – Estadio AXA lub jak nazywany był wcześniej – Municipal de Braga. Ciągle czekamy na potwierdzenie odnośnie tego, którzy piłkarze znajdą się w składzie na Bragę, jednak wygląda na to, że Andy Carroll uda się do Portugalii.

Wtorek, 17:00

Otrzymaliśmy plan podróży na mecz z Bragą. Ja, prezenterka LFC TV – Claire Rourke i kamerzysta – Paul Hayton będziemy z drużyną, kiedy ta opuszczać będzie lotnisko Johna Lennona w środowe popołudnie, wylatując do Porto. Po dwu i pół godzinnym locie odbędziemy stosunkowo krótką podróż do hotelu w Bradze. Później Kenny Dalglish wraz z jednym zawodnikiem wypowiadać się będą na przedmeczowej konferencji prasowej. Następnie cały skład trenować będzie na Estadio AXA.

James Carroll

Doceniasz naszą pracę? Postaw nam kawę! Postaw kawę LFC.pl!