LIV
Liverpool
Premier League
05.05.2024
17:30
TOT
Tottenham Hotspur
 
Osób online 1219

Pierwsza porażka w sezonie, 3:2 dla Młotów


West Ham pokonał dziś na London Stadium 3:2 Liverpool, dla którego była to pierwsza porażka w obecnych rozgrywkach. Młoty szybko wyszły na prowadzenie. W 4. minucie rywalizacji po rzucie rożnym Alisson pod naciskiem rywali niefortunnie skierował piłkę do własnej bramki.

Goście długo protestowali, jednak po interwencji VAR-u gol został ostatecznie uznany.

Liverpoolowi gra przez długie momenty kompletnie się nie kleiła, jednak w 41. minucie przed polem karnym the Hammers sfaulowany został Mo Salah. Do rzutu wolnego podszedł Trent Alexander-Arnold, który po świetnym uderzeniu doprowadził do wyrównania.

W 67. minucie the Reds stracili piłkę w środku pola i nadziali się na kontrę gospodarzy. Bowen obsłużył podaniem Fornalsa, który mimo próby interwencji Alissona w sytuacji sam na sam, pokonał brazylijskiego golkipera.

W 74. minucie podopieczni Davida Moyesa po raz kolejny zaskoczyli dziś Liverpool po stałym fragmencie gry. Po dośrodkowaniu z rzutu rożnego najwyżej w polu karnym wyskoczył Zouma, który pokonał Alissona.

W ostatnim kwadransie Klopp dał szanse Origiemu i Minamino. Belgijski napastnik w 83. minucie bardzo sprytnie zachował się w polu karnym i dobrym strzałem lewą nogą pokonał Fabiańskiego.

W ostatniej minucie doskonałą okazję zmarnował jeszcze Sadio Mané, który po bardzo dobrym dośrodkowaniu Alexandra-Arnolda, minimalnie chybił po uderzeniu głową z zaledwie kilku metrów.

West Ham ogrywa Liverpool i przeskakuje ekipę z Merseyside w ligowej tabeli.

Doceniasz naszą pracę? Postaw nam kawę! Postaw kawę LFC.pl!

Komentarze (200)

AGJanekYNWA 07.11.2021 18:24 #
Tsimikas niech wejdzie, bo Robbo dzisiaj cień samego siebie. Do boju Panowie, dziś wywozimy 3 punkty z Londynu!!!
radoLFC 07.11.2021 18:25 #
Sporo do poprawienia, pozytyw jest że nawet autobus można rozmontować.
cezarkop 07.11.2021 18:25 #
Van dzik z interwencją meczu!!
paranormalnY 07.11.2021 18:25 #
WHU 1:1 LIV
VAR 3:0 LIV
firo9 07.11.2021 18:33 #
Bez jaj, Jota mógł wylecieć, Ogbonna raczej nie faulował, jedyny minus to szkoda czerwonej kartki Cresswella
Hawken17 07.11.2021 18:25 #
Jest ciężko, z pozytywów na pewno Van Dijk, co za wślizg oby zwiastun powrotu do najlepszej dyspozycji.
Kijoraptor 07.11.2021 18:27 #
Mogło być lepiej, mogło być gorzej. Jesteśmy w grze i liczę na lepszą drugą połowę. TAA często schodzi do środka, przez co większość akcji idzie lewym skrzydłem. Ox trochę niewidoczny, może Thiago od 65-70 minuty znając Kloppa. Trio z przodu bez składu i ładu niestety. Oby po przerwie było lepiej.
użytkownik zablokowany 07.11.2021 18:27 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
użytkownik zablokowany 07.11.2021 18:37 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
użytkownik zablokowany 07.11.2021 18:28 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
użytkownik zablokowany 07.11.2021 18:29 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
jardar 07.11.2021 18:29 #
Niestety gramy w 10, bo Oxlade-Chamberlain to jakieś nieporozumienie. Zmieniaj go Kloppie i to jak najszybciej.
everlast 07.11.2021 18:33 #
ogladasz ten mecz? Nie gra wybitnie,ale pare ciekawych prostopadlych podan mial, inna sprawa, że nic z tego nie wyszlo,ale chociaz probuje. Za to pan niecelna wrzutka gra dramatycznie jak od stycznia. Ale Klopp bedzie meczyc to do upadlego, mysle,ze wszystkim by wyszlo na dobre,jakby kilka spotkan sobie odpoczal.
KJanoo 07.11.2021 18:36 #
Ox miał jedno beznadziejnie podanie krosowe do TAA, poza tym wg mnie przyzwoity występ, nie rozumiem hejtu. Jeśli ktoś osłabia skład to z pewnością Robertson, dawać Greka.
ynwa19 07.11.2021 18:30 #
Piękna bramka Trenta oraz wślizg Virgila to pozytywy.
Negatywy to wolne wręcz ślamazarne tempo! oraz Andy.
Do kogo on kurwa mać cały czas podaje?Według mnie do nikogo tylko kompletnie "na pałę"-chcę Kostasa,please Jürgen.

Bardzo ciężki mecz ale wygramy to 2:1😁
czerwonyy 07.11.2021 18:30 #
Thiago za Oxa w 75 minucie, Tsimikas za Robertsona w 80 i zobaczymy co z tego będzie.
everlast 07.11.2021 18:33 #
w 85. No i Origi w 92 za Jote
radoLFC 07.11.2021 18:36 #
Raczej 60 i 75, a nie czekaj to Klopp decyduje czyli 83 i 88
firo9 07.11.2021 18:31 #
Krew mnie zaleje jak tu będzie kolejny remis. Jazda i zapierdzielac, wyszarpac tą wygraną do cholery!
kuczq 07.11.2021 18:32 #
Jeżeli stracimy gola na 1-2 to będzie bardzo ciężko. West Ham jak tylko wychodzi na prowadzenie to włącza tryb murowanie i laga na Antonio.
Zalewsky 07.11.2021 18:33 #
Na te kontry Młotów stroną TAA musimy uważać. Szarże Antonio w końcu mogą sprawić nam psikusa. Musimy zagrać jeszcze lepiej w defensywie niż w pierwszej połowie. Czekam na błysk Salaha i Mane
ynwa19 07.11.2021 18:34 #
Oby Jürgen nie czekał ze zmianami bo Ox razem z Andym powinni nie wyjść z szatni.
AGJanekYNWA 07.11.2021 18:40 #
I kto za Oxa niby?
Radbug 07.11.2021 18:35 #
West Ham 0 strzałów 0 celnych.
Wynik 1-1. Ehhhh

Piękna asysta Salaha.
mayro78 07.11.2021 18:35 #
Prędzej WH strzeli drugą. Nie było widać złości po utracie gola, pierwszy strzał na bramkę w 30min. Co to ma być? Wrzutki w pole karne na Jota jakby miał 2m
kuczq 07.11.2021 18:39 #
Tak strzeliliśmy Atletico, a oni też mają wysokich obrońców.
MG75 07.11.2021 18:36 #
Zgodnie z oczekiwaniami ciężki mecz, wyszarpmy to zwycięstwo!
Kostas za Andy'ego od 46. Poza tym nie mamy zbyt wielu opcji w przodzie.
AquerdationLFC 07.11.2021 18:45 #
Kolejna główka przegrana :>
everlast 07.11.2021 18:46 #
Znowu Matip nie skoczyl. Serio tak wierzycie w jego gre glowa? Moze fajnie wyprowadza pilke i przydaje sie na dobre druzyny. Ale na takie gdzie licza na staly fragment to jest problem.
kuczq 07.11.2021 18:46 #
Alisson teraz boi się wypiąstkować piłkę. Te różne są groźne jak rzut wolny z 20 metrów
użytkownik zablokowany 07.11.2021 18:46 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
kuczq 07.11.2021 18:46 #
Andy dobra centra!
użytkownik zablokowany 07.11.2021 18:48 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
cezarkop 07.11.2021 18:49 #
Strasznie dziś męczymy gruchę, jak by to nie zabrzmiało.
radoLFC 07.11.2021 18:49 #
Do kogo Andy mówi fakju?
użytkownik zablokowany 07.11.2021 18:56 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
użytkownik zablokowany 07.11.2021 18:56 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
użytkownik zablokowany 07.11.2021 18:56 #
Tsimikasa brakuje jedynie do zwycięstwa. Za dużo piłek idzie na slabego Robertsona który nie wie co z nimi zrobić.
kuczq 07.11.2021 19:01 #
Jeszcze 5 minut i będą zmiany
Hawken17 07.11.2021 19:02 #
eh....
MG75 07.11.2021 19:02 #
Presing i kontra w stylu Liverpoolu
everlast 07.11.2021 19:02 #
Matip slabiutki dzis
użytkownik zablokowany 07.11.2021 19:02 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Gerrard32 07.11.2021 19:04 #
Mówisz o sobie?
użytkownik zablokowany 07.11.2021 19:06 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
użytkownik zablokowany 07.11.2021 19:02 #
Ech...kolejny mecz... Mistrz nam odlatuje juz w jesieni. Skupmy się lepiej na LM bo z taka kadra na mistrza nie ma szans.
AquerdationLFC 07.11.2021 19:03 #
I chyba faktycznie będzie porażka. 1 celny strzał w ciągu 70 minut.
everlast 07.11.2021 19:04 #
Ale po co robic zmiany. Przeciez jest remis to jest ok.
kuczq 07.11.2021 19:03 #
Nie mamy bramkarza
RedKoks 07.11.2021 19:04 #
Czemu nikt tego nie kasował, po to są żółte kartki żeby je zbierać w takich sytuacjach...
użytkownik zablokowany 07.11.2021 19:04 #
Az się trzęsę z wkurwienia. Jak można spierodlic mecz przez glupie decyzje przed meczem. Czekajmy teraz na zmiany do 85 minuty.
czerwonyy 07.11.2021 19:04 #
Biegnie, biegnie, biegnie ten chłop z West Hamu i NIKT go nie sfauluje na tę jebaną kartkę. To samo było z City jak Bernardo robił co chciał. Brak inteligencji boiskowej wychodzi bokiem niestety. Nam każdy robi kosę od tyłu, my niestety grzecznie przepuszczamy każdego.
użytkownik zablokowany 07.11.2021 19:04 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
cider 07.11.2021 19:04 #
nikt nie mógl sfaulowac bowena?
cezarkop 07.11.2021 19:07 #
No miesiące miodowe już się skończyły, gramy swoje.
użytkownik zablokowany 07.11.2021 19:08 #
Fab jak wóz z węglem się porusza :D
cider 07.11.2021 19:08 #
Dobrze ze Virgil przynajmniej w formie
użytkownik zablokowany 07.11.2021 19:09 #
Hahaha Alisson wylew
everlast 07.11.2021 19:09 #
A sobie pomyslalem. Co kryje Matip. No i wrzutka i gol
użytkownik zablokowany 07.11.2021 19:09 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
użytkownik zablokowany 07.11.2021 19:09 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
LiveTom 07.11.2021 19:09 #
Nie no jaja...
MG75 07.11.2021 19:10 #
Jak można?
czerwonyy 07.11.2021 19:10 #
Cały sztab trenerski za ten mecz ocena zero. Jak można było tak przygotować zespół na mecz..
Karasu 07.11.2021 19:10 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
użytkownik zablokowany 07.11.2021 19:10 #
Powalczmy chociaz o LM bo na mistrza serio nie ma szans. Nie ma kadry do tego, a Klopp dalej podejmuje chujowe decyzje co 3 mecz.
użytkownik zablokowany 07.11.2021 19:11 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
cezarkop 07.11.2021 19:11 #
To jest ten dzień gdy panowie piłkarze z panem trenerem nie przyjechali na mecz.
AlleyLFC 07.11.2021 19:11 #
Alisson trzy szmaty. Tragiczny mecz naszego bramkarza.
Firmino 07.11.2021 19:11 #
Jota tragedia salah słabo jedynie van dijk coś gra ale 3 1...
cider 07.11.2021 19:12 #
znowu antonio blokuje Alissona i nikt go nie wypycha
użytkownik zablokowany 07.11.2021 19:12 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
użytkownik zablokowany 07.11.2021 19:13 #
Zapytaj Kloppa no wystawił "najlepszego Lewego obronce na świecie" co gowno gra.
użytkownik zablokowany 07.11.2021 19:12 #
Gramy na czas teraz xD
everlast 07.11.2021 19:12 #
Jak mozna stac strefa tak. Ze przy Allisonie stoi 4 z West hamu. U nas 3 stoi przy pierwszym slupki. Pilka leci wyzej i nie ma kto wybic.
radoLFC 07.11.2021 19:12 #
Co za koszmarna postawa przy tych różnych, no i środek pola, jak Fabinho traci piłkę to jaki ma być wynik?
AquerdationLFC 07.11.2021 19:14 #
Straciliśmy wszystkich kreatywnych i ofensywnych pomocników i tak to niestety wygląda. Co raz częściej zaczynały się pojawiać mecze w których albo Salah zrobi coś z niczego, albo nic innego nie kreujemy. To kolejny taki przykład.

Matip, Andy, Ox i Jota baaaardzo słaby występ. Reszta dostosowała się do poziomu :>
Firmino 07.11.2021 19:14 #
Gdyby był firmino na boisku i keita...
kuczq 07.11.2021 19:15 #
Gowno by zrobił
Firmino 07.11.2021 19:17 #
Napewno zrobił by więcej niż jota bo on zagrał tragicznie a firmino buduje akcje a jota gówno dziś zrobił
kuczq 07.11.2021 19:14 #
Koleś odpowiedzialny za bronienie przy różnych powinien stracić robotę
użytkownik zablokowany 07.11.2021 19:14 #
Dzieje się to samo co po tym 0:7 z CP (teraz 0:5 z MU) czyli zjazd. Drugi mecz po tym 5-0 i drugi raz tracimy punkty.

BTW
Kiedy Liverpool ostatnio stracił dwie bramki ze stałego fragmentu gry !? Alisson dziś za*ebał wszystkie bramki, bo ten strzał Fornalsa też był do wyciągnięcia, nawet miał to na rękawicy.
KrzysiekBrzozaLFC 07.11.2021 19:16 #
Szczerze, to niby obrona tak jak powinna być niby nikt sie nie rozwalił, a gramy tak słabo, bez obrony nic nie zrobimy a mam wrażenie że my jej nie mamy w tym sezonie i to mimo powrotu VVD.
AlleyLFC 07.11.2021 19:16 #
Najlepsze to podawanie sobie w obronie. 80 minuta przegrywają 3-1 i zamiast bić do przodu piłki, bo już nie ma sensu i czasu na powolne budowanie akcji, to oni przez 3 minuty podają w obronie i strata XD
użytkownik zablokowany 07.11.2021 19:16 #
Alcantara strzelil jakby miał nogi z waty...
Ares 07.11.2021 19:17 #
Miałem pisać o tym, że Ox powinien taktycznie faulować Bowena, czy Arnold nie patrzeć bezradnie jak Zouma strzela gola, ale to bez sensu. Krótka "kołdra" pomocy i ataku dała znać o sobie. Wystarczyło popatrzeć na naszą ławkę rezerwowych przed meczem. Mnie osobiście porażka nie zaskakuje. W obliczu kontuzji i braku wzmocnień przed sezonem takich przegranych spodziewam się więcej
użytkownik zablokowany 07.11.2021 19:17 #
Tak się chwalilismy ze jesteśmy jedyna druzyna po Freiburgu której nikt nie pokonał to zweryfikował nas pierwszy lepszy...
kuczq 07.11.2021 19:17 #
Magia dziwoka
użytkownik zablokowany 07.11.2021 19:17 #
O proszę Origi znowu pokazuje że Klopp po prostu go psuje nie dając szans :))
Hawken17 07.11.2021 19:18 #
Origi wyciągnięty z szafy
Firmino 07.11.2021 19:18 #
Nie no origi gra 10 minut a już zagrał lepiej od joty
Karasu 07.11.2021 19:18 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
cider 07.11.2021 19:18 #
Divock musi ustrzelić hat-tricka ;)
ynwa19 07.11.2021 19:20 #
3 rogi dla WHU= 2 gole+ poprzeczka🤦‍♂️
Przy drugiej bramce zamiast starać się wybić to biegamy obok rywala.
Sami sobie strzeliliśmy w sumie te trzy "budy"!

Ale jeszcze cień nadziei na remis po trafieniu Divocka😀
kuczq 07.11.2021 19:21 #
Gol na 2-1 też idiotyczny
MoMateo 07.11.2021 19:20 #
Więcej minut dla Divocka, bez względu na wynik końcowy
KrzysiekBrzozaLFC 07.11.2021 19:21 #
Gdzie był Belg przez ten cały czas gdzie na boisku był Jota? Oj Klopp się nam trochę gubi, co nie zmienia faktu że nadal jest to świetny trener
użytkownik zablokowany 07.11.2021 19:23 #
Robertson :D. Jurgen go mocno skrzywdził wystawiając go
AquerdationLFC 07.11.2021 19:23 #
Robertson xddd
cider 07.11.2021 19:23 #
zapewnne grajac wszerz strzelimy gola
Firmino 07.11.2021 19:23 #
Najgorszy Robertson najlepszy van dijk
użytkownik zablokowany 07.11.2021 19:24 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
użytkownik zablokowany 07.11.2021 19:24 #
Zamiast zapier#alać po strzeleniu na 3:2 to zaczeli dreptać, o co tu chodzi?!!
MoMateo 07.11.2021 19:25 #
Kurwa to miał być gol
Karasu 07.11.2021 19:26 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
AquerdationLFC 07.11.2021 19:26 #
Ja pitole. To powinno być 3-3.
KJanoo 07.11.2021 19:26 #
Lepszej nie będzie, do widzenia
użytkownik zablokowany 07.11.2021 19:26 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Firmino 07.11.2021 19:27 #
Gdzie magia salaha i mane
adamne 07.11.2021 19:27 #
Mane 2 świetne okazje zmarnował dzisiaj.
użytkownik zablokowany 07.11.2021 19:28 #
Teraz zaczna się wrzuty na pałe, a wykonawca pewnie będzie znowu Henderson :D
Aminer 07.11.2021 19:29 #
Nie okłamujmy się...mamy za słabą ławkę na mistrza. Myślałem, że do stycznia będziemy walczyć o mistrza ale chyba już w grudniu zostanie nam walka o 3 miejsce
AlleyLFC 07.11.2021 19:29 #
Już nie dziwicie się czemu Minamino nie gra więcej? Gość to poziom najwyżej Southampton.
Hawken17 07.11.2021 19:30 #
Brawa dla West Hamu!!
Firmino 07.11.2021 19:30 #
No i koniec serii wygranych i remisów japierdziele klopp mógł wcześniej zdjąć jote i Robertsona
użytkownik zablokowany 07.11.2021 19:31 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
BigAnfield 07.11.2021 19:31 #
Pawson, ty londyńska pało !!!!!
Macku90 07.11.2021 19:31 #
Kolejny raz bardziej od wyniku martwi, że nikt nie potrafi wziąć gry na siebie! nie ma rozgrywającego, połowa podań w końcówce do tyłu.
użytkownik zablokowany 07.11.2021 19:31 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
B9K 07.11.2021 19:32 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
B9K 07.11.2021 19:32 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
B9K 07.11.2021 19:32 #
Żenada. Zero woli walki. Alisson nie dojechał dziś tak jak Robertson, Mane czy Jota. Fatalny występ.
użytkownik zablokowany 07.11.2021 19:32 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
użytkownik zablokowany 07.11.2021 19:33 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
użytkownik zablokowany 08.11.2021 14:09 #
nie zgadzam sie thiago bylby lepszy od wijna ale niestety nie stawia sie na niego, tylko siedzi
Ares 07.11.2021 19:33 #
Popatrz Jurgen, ten Origi i jego centymetry mogą być przydatne w polu karnym. Prawie dupę Ci dzisiaj uratował
użytkownik zablokowany 07.11.2021 19:33 #
Robertson jest po prostu mega słaby i z niewiadomych przyczyn ma non stop I skład.
użytkownik zablokowany 08.11.2021 14:08 #
nie zapominakac jego wiazanki do sedziego FUCK YOU
na LFC nie jest to zachowanie
użytkownik zablokowany 07.11.2021 19:33 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
RedKoks 07.11.2021 19:33 #
Zero zaskoczenia. Po kolejnym przespanym okienku naszym celem jest top4 i narazie go realizujemy.
Shelby666 07.11.2021 19:34 #
Najważniejsze z tego meczu to że Alisson takiej lipy już w tym sezonie raczej nie zagra. Ostatnio mu tak „nie poszło” z MC w tamtym sezonie.
użytkownik zablokowany 07.11.2021 19:34 #
Jurgen chyba nie zerwie z siebie łatki przegrywa. Gość co któryś mecz musi podjąć idiotyczne decyzje co potem potwierdza wynik. Walka o mistrzostwo dla nas się kończy juz jesienią.

Teraz w dupie to mam ze wystawi Tsimikasa w następnym meczu i że wygra pewnie mecz, bo wtedy GDY TRZEBA wygrać z istotnych powodów to tego nie robimy ale cieszymy się ze zwycięstwa z Atletico co niewiele znaczyło poza wczesnym pewnym awansem.

Kiedy Arnold dal nam bramke i asystę, to Robertson zagral katastrofę, przez co cala nasza taktyka poszła się j3bać, a najlepsze jest to, że przecież nikt nie może powiedzieć że nie mamy nikogo za fatalnego Szkota :D, i tak nie wykorzystujemy teg "bogactwa". A zmiany znowu za późno.
RedKoks 07.11.2021 19:42 #
Skończ chłopie. Patrząc na bilans wydatkow na transfery chłop jest cudotwórcą.
Emcin2309 07.11.2021 19:34 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
mayro78 07.11.2021 19:35 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
mayro78 07.11.2021 19:35 #
Gratulacje dla WH. Po 30min było widać, że jesteśmy nieprzygotowani. Brak środka i słaba dyspozycja Alisona oraz Robertsona została obnażona. Jak WH przestał się bronić i grać w piłkę po stracie bramki byli lepsi i skuteczniejsi
Emcin2309 07.11.2021 19:35 #
Nie dramatyzujmy bo to dopiero 1 porażka w tym sezonie mamy ledwie 1 punkt straty do city i 4 do the blues. Odnośnie meczu to ciężko powiedzieć coś pozytywnego jak strzelamy sobie sami 3 bramki. A nasz hiszpański magik thiago jest tak zajebisty, że jakbym za przeproszeniem ja tam k***a stanął to też bym podał celnie do vvd i matipa albo w poprzek bez presji i tak samo źle bym podał do przodu. Pozdrawiam po przerwie na repry się odkryjemy YNWA
marcell 07.11.2021 19:49 #
Niby strata do city i chelsea nie jest taka duża ale przez nasilające się kontuzje nie będzie łatwo nam jej odrobić, wręcz przeciwnie, zamiast bić się o mistrza będziemy starali się utrzymać w top 4. Rok temu było to samo, początek sezonu mocny ale z czasem coraz więcej kontuzji i coraz mniej nadziei.
Emcin2309 07.11.2021 19:35 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Emcin2309 07.11.2021 19:35 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Emcin2309 07.11.2021 19:35 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Emcin2309 07.11.2021 19:35 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Emcin2309 07.11.2021 19:35 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Karasu 07.11.2021 19:40 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Robertos 07.11.2021 19:41 #
Jurgen, załóż na powrót te okulary.
jaszyn 07.11.2021 19:41 #
WHU zagrał świetny mecz należy im się szacunek.
kuczq 07.11.2021 19:42 #
Zagrali gowno nie świetny mecz. Jedyne zagrożenie to były różne. Tak to tylko się bronili
jaszyn 07.11.2021 20:06 #
Widać dzisiaj wystarczyło. Trudno żeby grali z nami otwarta piłkę i położyli głowę pod topór.
użytkownik zablokowany 07.11.2021 19:42 #
Skupmy się na LM - tam będzie prościej.
Gorol 07.11.2021 19:44 #
Robertson zajechaniu zero nowego pomysłu na grę,Fab jak klocek,no i te super zmiany Jorgusia,bezcenne,ale co tam my nie potrzebujemy wzmocnień
MG75 07.11.2021 19:52 #
Uważasz, że zmiana Divocka była zła?
Gorol 07.11.2021 22:27 #
Mówię thiago i samuraj, ogólnie późno zmiany zrobione i powinien grać grek za robo
Zalewsky 07.11.2021 19:44 #
Przepraszamy za kłopoty techniczne. :)
krzycho765 07.11.2021 19:46 #
Wybaczymy
radoLFC 07.11.2021 19:45 #
Nasi ludzie odpowiedzialni za taktykę chyba muszą coś zmienić. Wystarczy że obsiadają naszych pomocników i robi się kłopot, podobnie jest przy stałych fragmentach - wystarczy że "obsiądą" Alissona i jest problem. To proste środki przeciw nam i pasuje coś zmienić!
FankaLFC 07.11.2021 19:45 #
Kreatywność w środku pola niestety na poziomie Legii, zmiany też dość późne. Brakowało też kogoś siłowego z przodu, żeby się przepchał jak gracze West Hamu przy stałych fragmentach. Próbujemy zbyt technicznie, plus wrzutki Robbo do nikogo tak naprawdę.
Kijoraptor 07.11.2021 19:46 #
Trzeba sobie powiedzieć szczerze, że Jurgen nie miał pomysłu na ten mecz. Nic nie wychodziło, żadna wrzutka, zero zgrania z przodu, słabe krycie przy stałych fragmentach. To, że przez większość gier nie tracimy goli z rożnych nie znaczy, że z West Hamem nie stracimy dwóch. karygodne zachowanie obrońców. Bramki dla nas z byle czego, gol piękny z wolnego i Origi (czyt. fuks). Nie mieliśmy dzisiaj zębów, charakteru, pewności siebie. Czyli jak zawsze kiedy rywale gubią punkty. Dzisiaj było beznadziejnie, oby za tydzień było lepiej.
użytkownik zablokowany 08.11.2021 14:10 #
zgadzam sie - brak pomyslu i zle dobrana 11-ka
coz ... jak widac potrafi sie zle przygotowac i on, nie jest to trener idealny
kuczq 07.11.2021 19:46 #
Alisson powinien zostać zmieniony w przerwie pod wymówką jakieś kontuzji. Stracił pewność siebie po pierwszej bramce i bał się wychodzić do piłki.
użytkownik zablokowany 07.11.2021 19:47 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
użytkownik zablokowany 07.11.2021 19:51 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
użytkownik zablokowany 07.11.2021 19:53 #
Jeden przegrany mecz to kryzys? Oj nie nie. Tu kryzysu nie ma, to jest tzw. łatka przegrywów którą zakładamy prawie w każdym sezonie oprócz 19/20 w danym momencie rozrywek. Wcześniej był to styczeń/luty, w tym sezonie zakładamy tą łatkę wcześniej bo już jesienią. I to na własne życzenie.
Zalewsky 07.11.2021 19:47 #
Taki mecz musiał po prostu przyjść. Z Brentford i ostatnio z Brighton było już gorąco.
Zalewsky 07.11.2021 19:50 #
Najśmieszniejsze jest to, że za nami w tabeli z dwoma punktami straty jest beznadziejny na początku tego sezonu Arsenal xD
kuczq 07.11.2021 19:51 #
Arteta ogarnął obronę i Arsenal mimo słabej gry dobrze punktuje.
użytkownik zablokowany 07.11.2021 19:54 #
No właśnie. A nasza defensywa doznaje ostrych wylewów ze tracimy punkty w wygranych meczach. Dziś wylewu dostał Alisson...
Sezonowiecinho 07.11.2021 19:50 #
Bardzo słaby mecz w naszym wykonaniu, jak chcemy się liczyć w walce o mistrza to nie możemy tracić tylu bramek, to jest jakieś nieporozumienie. Moim zdaniem duży wpływ ma na to nieoptymalna pomoc i dzisiejsza bardzo słaba dyspozycja Fabinho. O ile Van Dijk dzisiaj w starciach 1vs1 zagrał dobrze o tyle moim zdaniem bardzo źle się ustawiał podczas kontr West Hamu, ale prawdą też jest że pomocnicy te kontry powinni zakończyć dużo wcześniej choćby faulem a tego niestety nie było.
użytkownik zablokowany 07.11.2021 19:57 #
W walce o mistrza? Kolego, myślałem że do grudnia-stycznia utrzymamy się w stawce i dorównamy punktowo z Chelsea a potem "jakos to będzie" i że jakoś trochę fuksiarsko sir utrzymamy w walce, ale już teraz nam zaczynają ostro uciekać, a z taką ławką od wielu sezonów nie ma co się łudzić.

Cel na ten sezon to powinna być LM. Tam mamy duże szanse. W lidze nie mamy dojrzałości.
Sezonowiecinho 07.11.2021 22:23 #
Liga Mistrzów zaczyna się na poważnie dopiero na wiosnę, mówienie o stawianiu na LM na etapie fazy grupowej moim zdaniem nie ma sensu
Pabloitto 07.11.2021 19:51 #
Nie ma się co załamywać po pierwszej porażce w sezonie, ale martwi nieszczelność w tyłach, przeciekamy, rozwalili nas stałymi fragmentami, w persepktywie Arsenal który jest na fali, no cóż wyścig trwa dalej.
kuczq 07.11.2021 19:53 #
Thiago najlepiej oddać za darmo do Barcelony zimą. Pozbędziemy się 200k tygodniówki, Barcelona zyska piłkarza pod ich DNA. Sytuacja win-win
użytkownik zablokowany 07.11.2021 19:58 #
W zamian wprowadzimy na stałe Mortona do skladu. Sytuacja idealna dla FSG by zaoszczędzić hajs.
użytkownik zablokowany 08.11.2021 14:08 #
Thiago zeby byl wartosciowy musialby grac cale mecze, poczuc ogien, od poczatku nie podoba mi sie ze wyrwany z bayernu gdzie robil cala gre nie zostal wykorzystany, jest to absurdalny blad klubu!
Shelby666 07.11.2021 19:55 #
Stało się i tyle. Ja wierzę że się liczymy i będziemy się liczyć w walce o mistrza. Nie ma co dramatyzować po pierwszym przegranym meczu. Legia to ma dopiero……
użytkownik zablokowany 07.11.2021 19:59 #
Tracimy punkty w meczach które powinnismy wygrywać - to nie jest sezon na mistrza. Nie wzmocniliśmy się, Jurgen nie odrobił lekcji z zeszłego sezonu wiec postawmy wszystko na LM.
jocker2013 07.11.2021 19:56 #
Brak pomysłu na mecz, plus kontuzje, plus brak jakości na ławce rezerwowych, plus PNA i jakoś taki niespokojny jestem o następne mecze... W tamtym roku problemy z obroną w tym z pomocą, a co lepsze nikt z poprzedniego sezonu nie wyciągnął wniosków...
użytkownik zablokowany 07.11.2021 19:58 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
ynwa19 07.11.2021 19:56 #
Porażka na własne życzenie.
Za wolno,bez pomysłu a występ Andy'ego oraz Oxa a także Diogo po prostu fatalny!

A jest przecież taki Kostas ale Jürgen jest jak zwykle uparty.

Szkoda tych straconych 3 punktów😥
Firmino 07.11.2021 19:58 #
Firmino i Keita wracajcieeee
użytkownik zablokowany 07.11.2021 19:59 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Firmino 07.11.2021 20:01 #
Jezu chociaż by konstruował akcje dla mane i salaha a nie jak jota który Nic dzisiaj nie robił
Nieskazitelny 07.11.2021 20:24 #
Firmino, który jest łącznikiem pomocy z atakiem, w tym meczu by BARDZO pomógł.
użytkownik zablokowany 07.11.2021 19:59 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
użytkownik zablokowany 07.11.2021 20:00 #
Bramka z dupy i poleciało..., bardzo słaby mecz LFC nie ma co strzępić ryła.
użytkownik zablokowany 07.11.2021 20:01 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
radoLFC 07.11.2021 20:10 #
A kontuzje mózgu prawie całej drużyny?
Papa198620 07.11.2021 20:02 #
No ta 1 porażka w sezonie we wszystkich rozgrywkach i sami hejterzy najmądrzejsi na świecie
Skończcie narzekać i pierdolić te głupoty 1 mecz nic nie znaczy !!!!!! Graliśmy z bardzo mocną drużyną na wyjeździe chelsea też umoczyła w końcówce i co każdemu może się zdarzyć ja dalej wierzę i wierzyć będę że spokojnie wszystko jest w zasięgu ręki a ta porażka absolutnie nic nie skreśla ale lepiej pierdolić głupoty po 1 porażce a po zwycięstwie jaki to zajebisty LIVERPOOL śmieszne to a raczej żenujące !!!!!
MG75 07.11.2021 20:02 #
Nie lamentujmy, dzisiaj porażka, ale sezon nawet nie w 1/3, mamy 4 punkty straty do Chelsea i jeden do City... Wygrana grupa LM... Dramatu nie ma.
Gratulacje dla West Ham United, można się było spodziewać ciężkiego meczu, ale nie aż tak.
WHU uwypukliło wszystkie nasze słabe strony, ustawili się tak, że musieliśmy rozgrywać piłkę na 40-50 metrze próbując przebić się przez zagęszczony środek, przy okazji pressing pozwalał im na wyjście z szybkimi atakami - zupełnie jak The Reds.
U nas niestety powielane błędy - rzuty rożne - 2 gole i poprzeczka, pierwszy i trzeci gol to niemal kopiuj-wklej. Alisson sam z napastnikami WHU w swoim polu bramkowym, OK - gole na jego konto (zwłaszcza pierwszy), ale gdzie była nasza obrona??
Nie umiemy grać przeciwko zespołom które ustawiają się na 20-40 metrze, jeśli Salah nie ma swojego dnia to robi się ciężko. Ćwiczyliśmy to już w poprzednim sezonie.
Do tego dzisiaj błędy Kloppa - dlaczego Andy wyszedł po przerwie? Jego przydatność w ofensywie jest praktycznie zerowa, Kostas ostatnio grał świetnie, Andy chyba gra za nazwisko.
Jota słabo, mimo goli ten sezon w jego wykonaniu jest rozczarowujący.
Na plus Origi - wiem, że wyszedł wypoczęty na ostatni kwadrans, ale prezentował się znakomicie, powinien dostawać więcej szans, zwłaszcza, że w styczniu na nim będzie się w dużej mierze opierała gra ofensywna.
cezarkop 07.11.2021 22:16 #
Skoro czegoś się nie umie trzeba się tego nauczyć, czyli wyciągnąć wnioski, o których tak wiele mówią piłkarze. My się nie uczymy i wniosków też nie wyciągamy.
kuczq 07.11.2021 20:04 #
Mniej punktów niż West Ham i tylko dwa więcej niż Arsenal, a niektórzy traktują ten mecz jako pierwszą wpadkę w sezonie.
użytkownik zablokowany 07.11.2021 20:07 #
Pierwsza wpadka to już był mecz z Chelsea. Potem Brentford i Brighton bo w tych meczach robilismy niesamowite wylewy w defensywie, no i teraz z WH...
cezarkop 07.11.2021 22:14 #
A pamiętam jak większość na stronie typowała Arsenal do miejsca spadkowego.
lfc257 07.11.2021 20:08 #
jeszcze przed startem sezonu pisałem, że nie mamy składu na walkę o tytuł. na top4 wystarczy spokojnie ale żeby wygrać mistrzostwo trzeba czegoś więcej. niestety właściciele nie pomogli latem dlatego zdobycie jakichś pucharów będzie w tym sezonie poza zasięgiem.
użytkownik zablokowany 07.11.2021 20:11 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
użytkownik zablokowany 07.11.2021 20:17 #
To w takim razie nigdy i w żadnym sezonie nie będziemy mieli kadry na mistrza, :D.

Trzeba lepić z tego co jest. Jest dobrze tylko Jurgen przegrywa głupimi decyzjami. Dziś Tsimikas dałby nam 3 punkty albo chociaz remis, za to Robertson zabrał nam szanse na cokolwiek. Dziś wiecej piłek szlo na Robbo niz na Arnolda, mimo to mlody Anglik strzelil bramke i doliczył asystę.
Zalewsky 07.11.2021 20:37 #
W sezonie mistrzowskim nie mieliśmy kadry na mistrzostwo. Przypomnij sobie naszą ławkę. Tam nadal był Origi, Lallana, Ox czy Lovren. Co by nie mówić, ale nasza kadra w tej chwili jest mocniejsza niż z sezonu 19/20.
użytkownik zablokowany 07.11.2021 20:47 #
Dokladnie Mr. Zalewsky.
lfc257 07.11.2021 20:57 #
@ Zalewsky nie zgadzam się. po pierwsze - wszyscy są 2 lata starsi niż wtedy. po drugie - Firmino jest w sporo słabszej formie a van Dijk wrócił po długiej kontuzji i też daleko mu do topowej dyspozycji, Robertson też nie jest sobą ostatnio. po 3 - nie ma Wijnalduma który wirtuozem nie jest ale był ważną częścią środka pola. w obliczu licznych kontuzji zastępuje go AOC.
MG75 07.11.2021 21:26 #
Masz rację Zalewsky, ale w pewnym uproszczeniu w kadrze wymieniliśmy Lovrena, Giniego i Lallane na Konate, Jote, Taku i Thiago, więc skoku jakościowego w obliczu całej drużyny nie widać, co jednak nie świadczy o naszych ruchach kadrowych najlepiej.
Pippen 07.11.2021 22:27 #
Zalewsky ta drużyna gra identycznie 4 sezon w pierwszym pechowo przegraliśmy majstra w drugim go wygraliśmy w cuglach, ubiegły rozwaliło nam obronę. Poza zakupem Joty Thiago Konate odeszli Gini, pamiętajmy że każdy z naszych chłopców się co rok starzeje i nie tylko ja mam wrażenie że Mane czy Robbo nie mają formy z sezonu mistrzowskiego i w tym i ubiegłym sezonie. Obawiam się co będzie za 3 lata jak JK odejdzie bo on zostawi zgliszcza, starą, wygraną (ilością spotkań nie trofeów) drużynę transferów nie widać i po początkowej fazie pracy JK powiedziałbym że to prawie nic. Nasza taktyka jak jeszcze w konfrontacji z silniejszymi czy LM działa bo raczej grają z nami o 3 pkt-y to z Brighton, WBA, Barnley już jest zdecydowanie gorzej, jak nie trafimy gości na początku to później jest już gorzej. Mecz z Brighton pokazał że po 35 min ich rozniesiemy i poczekamy na mecz LM a tu remis cieszył bo to co zaczęli grać po nieuznanej bramce Mane to zęby bolały....
cider 07.11.2021 20:08 #
W takim Juve Chelini zeżarłby gościa który atakuje bramkarza nasi ŚO bo moim zdaniem to ich rola mają to w d...ie
Pamiętacie mecze przeciwko zespołom Big Sam?
Dokładnie taka sama sytuacja wystarczy dośrodkowanie w pole bramkowe i jest panika.
WHU trzy celne strzały i trzy gole.
Być może Ali mógł sie zachować lepiej przy drugim golu uważam, że inni zawinili jednak bardziej
użytkownik zablokowany 07.11.2021 20:09 #
Kelleher powinien dostać swoją szanse. Gorzej bronić nie będzie.
Robertson powinien zostać sprzedany dopóki jego wartość na transfermarkt nie spadła.
Thiago z tą tygodniowką raczej nikt nie zatrudni, ale szukałbym jakiegoś klubu do wypożyczenia. Myśle, że Barcelona byłaby chętna.
Matip z Oxem tak samo na sprzedaż. Niedość, że pół sezonu są kontuzjowani to jeszcze grają totalną padakę.
er1c 07.11.2021 20:12 #
1 porażka w lidze, a tu już pół składu do sprzedania :D :D
Gościu weź przestań palić co palisz bo Ci zwoje zjarało.
użytkownik zablokowany 07.11.2021 20:19 #
A Kloppa powinien zastąpić wielki szef na jajkach, żen...
Zalewsky 07.11.2021 20:35 #
Robertson? Na sprzedaż? Chłopie wytrzeźwij. To pierwszy jego gorszy okres (i wcale nie taki beznadziejny) od kiedy jest u nas w klubie. W zeszłym roku to on ciągnął naszą defensywę, teraz przyszedł lekki regres. Facet jest naszą przyszłością.
Kijoraptor 07.11.2021 20:57 #
Nie karmić trolli.
użytkownik zablokowany 07.11.2021 21:00 #
Kiedy Robertson zagrał ostatni dobry mecz? W tym roku takiego nie kojarzę. Tsimikas, który jest dość przeciętny już jest od niego lepszy.
użytkownik zablokowany 07.11.2021 21:01 #
Nie pół składu tylko czterech piłkarzy. Zapomniałem dodać Minamino więc właściwie 5 piłkarzy z czego trzech rezerwowych.
użytkownik zablokowany 07.11.2021 21:09 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
MG75 07.11.2021 21:28 #
@SzefWszystkichSzefow - Postulaty trochę w stylu Kononowicza, jeśli ktoś jeszcze pamięta.
kuczq 07.11.2021 22:03 #
Oxa akurat należy sprzedać
użytkownik zablokowany 07.11.2021 22:54 #
Ktoś z takim awtarem (politycznym) na stronie fan klubu musi mieć zyebany łeb...
unnamed 07.11.2021 20:11 #
Jak u nas będą zawodnicy typu robertson grać co mecz, to niestety ale nie ma na co liczyć.
Madara 07.11.2021 22:14 #
Robertson jeszcze odpali i wtedy bedziesz cofał swoje słowa ;)
użytkownik zablokowany 07.11.2021 20:14 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Madara 07.11.2021 20:20 #
Ten mecz był naprawdę ciężki, mieliśmy trochę pecha, ale to nie w tym spotkaniu pogubiliśmy punkty tylko przy starciach z Brighton i Brentford. PS. Bolą takie proste i głupie bramki z kornerów.
Madara 07.11.2021 20:22 #
Jak widzę jak my bronimy to mam flashbacki mojej obrony z fify 22 ;)
cezarkop 07.11.2021 20:28 #
Klopp jest niereformowalny i stąd takie mecze jak ten i kilka innych remisów. Wierzę jednak że taki kop w dupę sprawi że ruszymy że zmianą taktyki, ustawienia i zmian w przyszłości.
kluskow 07.11.2021 20:42 #
A kto lepszy od Klopa? moze ty? ;p
użytkownik zablokowany 07.11.2021 20:46 #
Jurgen jest oczywiście wybitny ale popełnia błędy. Z reszta kto ich nie popełnia? Guardiola przegrywa od lat w LM przez swoje eksperymentowanie w kluczowych meczach.

Jeden mecz ale błąd bardzo dotkliwy, nie wiem czy to będzie miało kluczowe znaczenie dla całego sezonu czy nie, jestem mega sfrustrowany ale trzeba iść dalej.
cezarkop 07.11.2021 21:11 #
Kluskov jaki tu jesteś przewidywalny, prawie jak Klopp
ivers 07.11.2021 20:37 #
Porażki się zdarzają.Gramy dalej i tyle.Jako zespół chłopaki zagrali słabszy mecz,były błędy,gra się nie kleiła.Jedni zagrali lepiej,inni gorzej,bywa.Ja tylko jednego pojąć nie mogę.Po jakiego chu*j kupowany był Thiago.Jego wkład w grę zespołu jest żaden.Ox przy nim to superstar.
unnamed 07.11.2021 20:41 #
Klopp go chciał. Według kloppa to zawodnik z innej planety.
A na temat robertsona powiedział że to najlepszy lewy obrońca na świecie. Niestety, ale to są słowa kloppa.
użytkownik zablokowany 07.11.2021 20:44 #
Klopp w wieku rzeczach sie mylil/myli. Przypominam że to Edwards na sile wciskał Salaha w układankę Kloppa i to Nie Niemiec go chcial tylko wlasnie nasi analitycy stwierdzili ze Momo sie nada. Tak jak @unnamed napisal, Klopp bardzo chciał Thiago który zupełnie się nie odnajduje w drużynie, a pomijając to popełnił tragiczny błąd wystawiając Robbo kosztem świętnego Tsimikasa.

Klopp jest świetny, ale także popełnił sporo błędów.
Tomir 07.11.2021 20:38 #
Tytuł zdobędziemy bez miana The Invincibles. Pozdrawiam Was serdecznie :)
FankaLFC 07.11.2021 21:53 #
Szkoda bo to jedno z moich większych kibicowskich marzeń :D
madman99 07.11.2021 20:44 #
Porażka na własne zyczenie po kompromitujących błędach.. wszyscy wiedzą jak gra WHU przy rożnych, że silny Antonio blokuje bramkarza i wrzucają w pole bramkowe i co ? 2 identyczne gole i poprzeczka, 3 takie same bledy ktore w ogole nie powinny sie wydarzyc, az sie przypomina Mignolet gdy nam kiedys ladowali podobnie bramki blokujac bramkarza a nasi ludzie staly jak pipy w polu karnym. i druga bramka, strata ok mogla sie zdarzyc, ale potem pol druzyny moglo ją szybko przerwac niemal w zarodku taktycznym faulem a'la Simeone, to nam wjechali do bramki. I smieszne, ze to glownym winowajcą porazki wg ekspertow lfc.pl jest Robertson.. Przy autobusie ktory mieliscie znaczna czesc meczu widac brak 10 albo rozgrywającego Firmino wszystko cisnęliśmy bikami a w takim tłoku niestety cięzko i tak niezle ze strzelilismy 2 gole, ale tracisz 3 to trudno wygrac. Szkoda bo trudny okres to dopiero przyjdzie w styczniu a my teraz gubimy punkty.
użytkownik zablokowany 08.11.2021 14:07 #
Dokladnie, popieram, zle dobrany sklad jest jedyna przyczyna. Jota nie nadawal sie tu w ogole, Origi czy Firmino byliby do odbijania tylem.
Popieram wszystko co powyzej.
użytkownik zablokowany 07.11.2021 20:56 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
użytkownik zablokowany 07.11.2021 20:58 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Bengaloe 07.11.2021 20:59 #
Nie byłbym tak zły po tym meczu, gdyby to był wypadek przy pracy, ale ta porażka nadchodziła coraz większymi krokami. Brentford, Brighton, WHU, Atletico, City: każda drużyna, która potrafi wymienić kilka szybkich podań i wyjść spod naszego pressingu stwarza przeciwko nam sytuacje. Wahadłowi grają super ofensywnie, zostawiamy autostrady po bokach boiska i okej, to jest konsekwencja tego jak gramy. Ale w takim razie nie możemy tracić piłek w środku, nie możemy pozwalać sobie na niedokładne proste podania, bo z każdej takiej sytuacji śmierdzi bramką dla rywali.

Nie wiem, czy to jest kwestia tego, że system przestaje działać, bo kluby z PL się go nauczyły (coraz więcej drużyn stwarza zagrożenie w ten sposób w meczach z nami), czy zawodzi jego wykonanie. Tak czy śmak nie wygląda to obecnie za dobrze w PL.

Gratulacje dla West Hamu, zagrali bardzo dobry mecz, nie kupuję żadnych wymówek odnośnie faulu przy pierwszej bramce, ani odnośnie czerwonej kartki dla Cresswella, bo powinniśmy być w stanie wygrać ten mecz w 11 na 11 i nie tracić tak fatalnych bramek. Czekamy na Arsenal, ale szczerze mówiąc, nie czuję się za pewnie przed tym meczem. Oby coś się zmieniło.

YNWA, miłego wieczoru
użytkownik zablokowany 07.11.2021 21:03 #
Teraz mega trudny mecz z Arsenalem który pewnie zagra bardzo podobnie do WHU. Jeżeli w tym mezzu tez stracimy punkty to już można się całkowicie żegnać z walką o mistrza. Lepiej żebyśmy się szybko przełamali bo inaczej zaczniemy już bardzo regularnie tracić punkty.
użytkownik zablokowany 07.11.2021 21:04 #
Brak przygotowania taktycznego do meczu się kłania. Te różne West Hamu są dość charakterystyczne. Często tak je rozgrywają. Ktoś dał ciała, ale nie winię Kloppa bo od takich rzeczy są jego małpy.
użytkownik zablokowany 07.11.2021 21:06 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
użytkownik zablokowany 07.11.2021 21:09 #
Porażka tak, ale wpadka to nie pierwsza.
ynwa19 07.11.2021 21:10 #
A ja już dziś ostrzegam przed Arsenalem.
Po złym początku,choć chyba niektórzy nie biorą pod uwagę,że grali w 2 i 3 kolejce z Chelsea oraz City,Arteta poprawił grę w defensywie a pomoc a także atak są całkiem niezłe.

Jeżeli nasza defensywa oraz środek powolą grać swoje takim zawodnikom jak Smith-Rowe,Saka czy Auba to możemy mieć przykre sobotnie popołudnie za 2 tygodnie.

I szczerze mówiąc to mam nadzieję ujrzeć w wyjściowej jedenastce Kostasa oraz Divocka na środku a także Curtisa jeżeli będzie dostępny.
użytkownik zablokowany 07.11.2021 21:12 #
Kazdy inny wynik niz wygrana z Arsenalem bardzo utrudni nam sezon. Druzyna moze sie nawet załamać.
Ares 07.11.2021 22:08 #
Tak, siądą w szatni i będą płakać
użytkownik zablokowany 07.11.2021 22:24 #
Nie w tym sensie, ale porazka może rodzic porażki. Juz tak mielismy w dwóch zeszłych sezonach. W 19/20 po Watfordzie przegrane z Atletico czy Arsenalem. W 20/21 te nieszczęsne remisy i minimalne porażki po CP. Obyśmy co najmniej utrzymali dystans do Chelsea i City.
użytkownik zablokowany 07.11.2021 21:22 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Madara 07.11.2021 22:21 #
Przyznaję, nawet defensywa Atletico momentami mniej mnie wkur#iała niż obrona WHU.
użytkownik zablokowany 08.11.2021 13:45 #
ja powiem jedno - tego dnia mogliby ograc kazda druzyne siwata, niech sie smieje kto chce ale taka prawda, widzialem w oczach kazdego z tych graczy potezny ogien, dali by se oderwac jaja za WH wczoraj.
Madara 07.11.2021 22:25 #
https://www.youtube.com/watch?v=t0hqe1ihlcI

Cytując klasyka.
MerseysideRed 07.11.2021 22:43 #
Origi i tak będzie grzał ławę w następnym meczu
użytkownik zablokowany 08.11.2021 13:45 #
a szkoda bo ma ogien
Trelo 07.11.2021 22:43 #
West Ham United postawił na prawdę trudne warunki Liverpoolowi. Dobrze ustawiali się w fazie bronienia, głęboko cofnięci, dobrze zawężając pole gry przed szesnastką. Pierwszy mecz Liverpoolu w tym sezonie jaki widziałem, podczas którego czułem taki niepokój, że nie zdołają się przedrzeć do bramki przeciwnika. Młotom pomogła ta trochę szczęśliwie zdobyta bramka, aczkolwiek trzeba im oddać, że zagrali dobry mecz. Szkoda tych straconych 3 pkt, ale patrzymy do przodu, trzeba wyciągnąć wnioski i walczyć dalej.
caharin7 07.11.2021 22:49 #
Cóż, czas zacząć nową serię
użytkownik zablokowany 07.11.2021 22:58 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
użytkownik zablokowany 08.11.2021 13:21 #
Mnie wynik nie martwi - martwi jak Robertson rzuca do sedziego Fuck you i Van Dijk do druzyny krzywi sie jakby byl ich wrogiem.
Niestety jest dołek i to trudny dołek, co nie zmienia faktu ze WH wczoraj roznioslby kazda druzyne swiata, nawet dobrze dysponowany Bayern.

Pozostałe aktualności

Gravenberch: Każdy jest rozczarowany  (0)
29.04.2024 15:21, Margro1399, Liverpoolfc.com
Dirk Kuyt: Anfield pokocha styl Arne Slota  (0)
29.04.2024 14:43, Bartolino, The Athletic
Salah zostanie w klubie na kolejny sezon  (21)
29.04.2024 13:11, BarryAllen, The Athletic
Wszystkie twarze Arne Slota  (4)
29.04.2024 12:56, Zalewsky, własne
Shearer i Wright o decyzji Anthony'ego Taylora  (5)
29.04.2024 11:45, Bajer_LFC98, Liverpool Echo
Luis Díaz graczem meczu z Młotami  (0)
29.04.2024 01:20, AirCanada, własne