GIR
Girona
Champions League
10.12.2024
18:45
LIV
Liverpool
 
Osób online 1920

Remis 2:2 z Brighton


Liverpool zremisował dziś na wyjeździe z Brighton 2:2, a 2 gole po stronie the Reds odhaczył niezawodny Mo Salah.

Tradycyjnie the Reds musieli pierwsi stracić gola. W 20. minucie z pozoru w niegroźnej sytuacji Van Dijk podał piłkę do Mac Allistera, jednak Argentyńczyk zachował się zbyt niefrasobliwie i stracił piłkę na własnej połowie. Adingra zdecydował się na strzał z dystansu i wobec nienajlepszego ustawienia Alissona, Mewy trafił do siatki.

W 40. minucie średnio grający do tego momentu Liverpool doprowadził do wyrównania. Szoboszlai zagrał futbolówkę do znajdującego się w polu karnym Darwina, który wypatrzył Salaha, a Egipcjanin wykorzystując przepuszczenie piłki przez Elliotta trafił pewnie do siatki.

Podopieczni Kloppa poszli za ciosem i 3 minuty później dołożyli kolejne trafienie. W polu karnym Brighton za koszulkę pociągany był Szoboszlai i arbiter wskazał na wapno. Do jedenastki podszedł Salah i Król Egiptu po raz drugi w krótkim odstępie czasu cieszył się z gola.

Na początku drugiej odsłony Mewy powinny doprowadzić do remisu. W pole karne Liverpoolu wpadł Adingra, ale w sytuacji 1:1 górą był Alisson Becker.

W 53. minucie kapitalna okazja the Reds. Darwin wypatrzył dobrym, prostopadłym zagraniem wbiegającego w pole karne Szoboszlaia, który obsłużył perfekcyjnym dograniem wzdłuż bramki Gravenbercha, jednak Holender z kilku metrów trafił jedynie w poprzeczkę.

W 65. minucie znów okazję do strzału miał Gravenberch, jednak uderzenie było zbyt lekkie i nie sprawiło poważnych kłopotów Verbruggenowi.

W 70. minucie gospodarze domagają się rzutu karnego, za rzekome zagranie ręką w polu karnym przez Van Dijka, jednak arbiter pozostaje niewzruszony, a dodatkowo napomina żółtym kartonikiem wyjątkowo mocno protestującego De Zerbiego.

W 78. minucie Brighton doprowadza do remisu. Po dośrodkowaniu z rzutu wolnego w pole karne, lotu piłki nie przeciął Andy Robertson, zaś Solly March z najbliższej odległości wpakował ją do siatki.

W 84. minucie mogło być 3:2 dla Mew, jednak Pedro w doskonałej sytuacji uderzył wysoko nad bramką Alissona.

Spotkanie zakończyło się podziałem punktów, teraz zawodników czekają mecze w swoich reprezentacjach, a po powrocie derby Merseyside!

Składy:

Brighton: Verbruggen; Veltman, Igor, Dunk, Gross; March, Baleba; Adingra, Pedro, Mitoma; Ferguson

Liverpool: Alisson; Alexander-Arnold (Gomez 80′), Matip (Konate 73′), Van Dijk, Robertson; Mac Allister, Szoboszlai, Elliott (Gravenberch 46′); Salah, Diaz, Nunez

Doceniasz naszą pracę? Postaw nam kawę! Postaw kawę LFC.pl!

Komentarze (237)

Firmino 08.10.2023 15:49 #
Zasada nr 1: nigdy nie strzelaj pierwszy przeciwko liverpoolowi
MXMC78 08.10.2023 15:52 #
Dokładnie tak. I nawet udało się bez czerwonej kartki :)
Bubek555 08.10.2023 15:50 #
To co? Jeszcze jedna i tradycyjnie do 3-1?
kuczq 08.10.2023 15:50 #
Klopp chyba co kolejkę obstawia u bucha, że pierwszego gola strzeli rywal. Nie widzę innej opcji
lucimar 08.10.2023 15:51 #
Elegancko. Grali piach a dwie wcisnęli
użytkownik zablokowany 08.10.2023 15:51 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Kijoraptor 08.10.2023 15:57 #
A kto asystował przy bramce Salaha ? I presował przy akcji na karnego ?
użytkownik zablokowany 08.10.2023 15:58 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Fanlive94 08.10.2023 15:58 #
A Alexis stał i czekał. Błąd Virga, ale większy Macci
użytkownik zablokowany 08.10.2023 15:59 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
użytkownik zablokowany 08.10.2023 16:00 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
użytkownik zablokowany 08.10.2023 16:03 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
everlast 08.10.2023 16:03 #
Jakby Virgil nie podawał miedzy 3 graczy Brighton to nic by się nie wydarzyło. Do tego podanie za lekkie. Tak samo podał do Trenta i stracilismy bramkę i jeszcze pare było sytuacji podobnych, ale sie obyło bez gola.
Po co podaje w tłum, gdzie jedynie gracz moze podac spowrotem do niego, do tego jest naciskany. Do tego te podania są z nieadekwatną siłą
użytkownik zablokowany 08.10.2023 16:05 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
użytkownik zablokowany 08.10.2023 16:06 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
adamne 08.10.2023 16:06 #
Miał zrobić to co zawodnik BHA czyli pobiec w kierunku piłki a nie stać i czekać aż się doturla. Moim zdaniem winni obaj po połowie.
radoLFC 08.10.2023 15:51 #
Uff, fatalna nasza gra przez większość pierwszej połowy, dobrze że udało się to opanować
użytkownik zablokowany 08.10.2023 15:52 #
Znowu Darwin kluczowy przy sytuacji bramkowej. I kolejna asysta. Nieźle jak na jedną z najsłabszych 9 w Europie cytując pewnego znawcę.
AndyLFC 08.10.2023 16:03 #
No sam się zastanawiam ile on ma asyst już wywalczonych.
hoster 08.10.2023 15:52 #
Dobrze, że udało się wyjść na prowadzenie ale gra musi się poprawić w drugiej połowie. Brighton lepiej operuje piłką ich gra jest płynna musi ich bardziej dociskać.
saw 08.10.2023 15:52 #
Brighton przy własnym polu karnym jest bardziej elektryczne niż najbardziej elektryczna defensywa Liverpoolu kiedykolwiek.
kuczq 08.10.2023 15:54 #
Oni grają zbyt ambitnie jak na ich kadrę, a zwłaszcza defensywę.
Zalewsky 08.10.2023 15:55 #
Oni grają w piłkę i to przyjemnie dla oka i o to chodzi w futbolu. Futbol na tak.
saw 08.10.2023 15:57 #
I chyba to rozumiem. To nie jest klub, który będzie osiągał wielkie sukcesy, a tak chociaż zadowolą swoich kibiców ładną piłką. A wyniki też jak na ich warunki są bardzo dobre.
AlleyLFC 08.10.2023 15:54 #
nasze rozgrywanie dziś to poziom crystal palace.. Zero pomysłu i te żółwie tempo w obronie. Mac i Elliot bardzo słabo.
Pabloitto 08.10.2023 15:54 #
Graliśmy kaszanę przez większość czasu, a wygrywamy. Van Dijk się nie popisał podaniem do Maca, ale to wychodzenie Alissona poza 16 mnie stresuje.
MXMC78 08.10.2023 15:54 #
Od startu mieliśmy "turbodziurę". Teraz się rozkręci. Co za zwrot wydarzeń !.
Snatchi 08.10.2023 15:55 #
Wystarczy przeczekać rywala i po czasie wyruszyć z agresywnym stylem gry. W międzyczasie przestać sobie samemu gole strzelać. Ruszyliśmy na przodzie pod Brighton i już mają problemy. Gegenpressing to świetny system. Widać też, że przez większość czasu nie atakujemy na maxa. A potem bam :) Rywal w szoku.
CzerwonyBartek 08.10.2023 15:55 #
Tak z ciekawości. Darwin zmarnował w pierwszej jakąś setkę? Dopiero retransmisje obejrzę jak wrócę a ciekawi mnie to mocno 😅
Kijoraptor 08.10.2023 15:55 #
Nie miał żadnej sytuacji bramkowej.
Snatchi 08.10.2023 15:56 #
Jedna asysta i druga "prawie asysta" :)
użytkownik zablokowany 08.10.2023 15:55 #
I pomyśleć że wielu chciało sprzedawać Salaha do Arabii
Kijoraptor 08.10.2023 15:55 #
Grunt, że potrafimy grać z niczego. Nie szło całą połowę, a mamy dwie bramki wykorzystując błędy rywala. Jak nie drzwiami to oknem. Salah fajnie dzisiaj, dobrze Szoboszlai podłączył się do akcji i wywalczył karnego. Niewidoczny TAA cały czas. Diaz jak to on, mało widzi, ale nie ma nikogo w jego miejsce. Elliot do zmiany i Ryan na boisko.
kuczq 08.10.2023 15:55 #
Mam nadzieję, że Klopp nie będzie miał klapek na oczy przez te magiczne ostatnie 5 minut drugiej połowy. Pierwsze 40 minut zagrane na stojąco
Shelby666 08.10.2023 15:56 #
Widać że Darvin coś boi się wykańczać akcje. Nie wiem czy się z tego cieszyć czy raczej obawiać o jego niepewne nastawienie do strzałów. Mimo wyniku połowa bardzo słaba. Mac i Szobo poniżej swoich umiejętności.
Snatchi 08.10.2023 15:57 #
Tak szczerze, to nie widziałem dla niego w tym meczu klarownej sytuacji.
Shelby666 08.10.2023 15:57 #
Przed karnym mógł uderzać.
AlleyLFC 08.10.2023 16:00 #
przecież tam był trzymany i bramkarz był blisko, więc idealnie odegrał w ostatniej chwili. Jakby strzelał, to byłby tu zjechany, bo gola na pewno nie zdobyłby.
RedKoks 08.10.2023 15:58 #
Ryan za Elliotta, uspokójmy ten chaos i zakończmy to klasycznym 3-1.
paranormalnY 08.10.2023 16:00 #
Patent z TAA wchodzącym w drugą linie się sprawdza to teraz próbujemy z Alim?
MSalah11 08.10.2023 16:00 #
Póki co tradycja zachowana. Tracimy pierwsi bramkę, żeby bardziej zmotywować ofensywe do gry i może znów dzisiaj 3:1 dla nas
ivers 08.10.2023 16:01 #
Co Mo Salah?Mo talent😁
AndyLFC 08.10.2023 16:02 #
Może i Darwinowi ta skuteczność troczks szwankuje, ale jestem ciekaw ile on ma już asyst (wywalczone karne lub ostatnie podanie przez karnym powinno się liczyc), bo wydaje mi się, że pod tym względem ma dobre liczby.
Edum 08.10.2023 16:05 #
Jeśli chodzi o ten sezon to druga asysta w PL, w tamtym miał 3. W LE ma też jedną asystę + w zeszłym w LM miał jedną. A wywalczone karne to nie wiem. W tamtym chyba 0, a w tym chyba miał jednego, ale mogę się mylić.

Jeśli chodzi o puchary krajowe, to jedna asysta w pucharze ligi w tamtym sezonie.
Edum 08.10.2023 16:05 #
I nie rozumiem zdania - "ostatnie podanie przez karnym powinno się liczyc"
cider 08.10.2023 16:04 #
Może warto by się skautami z Brighton zainteresować?
kuczq 08.10.2023 16:05 #
brawo Klopp za zamianę w 45 min
unnamed 08.10.2023 16:05 #
Miałem racje 😄
Shelby666 08.10.2023 16:09 #
Robertson przełożony jak dziecko.
Edum 08.10.2023 16:09 #
Robertson od dłuższego czasu idzie na raz.
el_pistolero 08.10.2023 16:09 #
Karny? Był kontakt! Gol, co? Jesteś zadowolony z decyzji? To był karny. Nie. Sprawdzenie ukończone
użytkownik zablokowany 08.10.2023 16:11 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
kuczq 08.10.2023 16:11 #
Sędzia dostał na słuchawkę, że dwa karne dla Liverpoolu to już gruba przesada
kacciq 08.10.2023 16:12 #
Doceniam żarty ale bez przesady, Salah był pierwszy przy piłce ale nie został sfaulowany, nogę sam sobie podwinął. Nie powinno być karnego.
użytkownik zablokowany 08.10.2023 16:09 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Snatchi 08.10.2023 16:10 #
Ali szef
użytkownik zablokowany 08.10.2023 16:10 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
kuczq 08.10.2023 16:13 #
ale pech
Edum 08.10.2023 16:13 #
Gravenberch bawi się w Nuneza.
Snatchi 08.10.2023 16:14 #
Cichaj, takie cos sie zdarza.
Edum 08.10.2023 16:14 #
Wiemy, że się zdarza. Oglądamy Nuneza od ponad roku :P
Snatchi 08.10.2023 16:13 #
Nieeee Graveeeeennn
kuczq 08.10.2023 16:15 #
xg. 0.99
RedMat 08.10.2023 16:16 #
Czyli jak widać wszyscy mogą nie trafić piłki zwanej potocznie setki
Owen89 08.10.2023 16:15 #
Dobrze ze nie Nunez XD
kuczq 08.10.2023 16:16 #
to chyba Nuneza by strzelił. Ale pewny nie jestem
użytkownik zablokowany 08.10.2023 16:15 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Kijoraptor 08.10.2023 16:16 #
To co sprzedajemy Ryana ?? :)))) żart.
Mac Allister przeciwko starej drużynie widać ni nadaje rady. Dla dobra drużyny powinien zejść, tylko Endo pozostaje.
Kolumbjajo 08.10.2023 16:16 #
Okradł Dominika z asysty
burmanek8 08.10.2023 16:17 #
Nunez dzisiaj dobry mecz ale i tak trzeba mu wypominać pudła nawet jak to kto inny nie trafia...
Czarodziej 08.10.2023 16:17 #
Podanie Darwina do Szobo 10/10. Nunez zrobił ogromny postęp względem zeszłego sezonu. Jeszcze częściej niech trafia do bramki i nikt mu miejsca w pierwszej XI nie zabierze :)

Skolei Mac dziś za długo zwleka z piłką w niektórych sytuacjach.
kacciq 08.10.2023 16:23 #
Mac to ogólnie od początku sezonu jest bardzo wolny, notuje w każdym meczu kilka strat. Nie wiem czy widziałem w ogóle jakikolwiek jego sprint, nawet po swojej stracie wraca w stylu Krystiana Bielika z meczu z Francją... przy takim Elliocie albo Gravenberchu wygląda jakby kompletnie nie miał energii w nogach.
kacciq 08.10.2023 16:25 #
Napisałem - i od razu dwie świetne akcje Maca po balansie ciałem :) jednak czasem lepiej się zamknąć ;)
użytkownik zablokowany 08.10.2023 16:19 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Edum 08.10.2023 16:20 #
Najlepiej takiego jednego LO z Brighton ;)
adamne 08.10.2023 16:21 #
Akurat przed chwilą miał dobrą interwencję w polu karnym, ale faktycznie dzisiaj niezbyt.
użytkownik zablokowany 08.10.2023 16:22 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Kijoraptor 08.10.2023 16:23 #
Fatalnie ? Ile akcji w polu karnym przeciął? Co najmniej trzy groźne. Przy interwencji Alisona był rozpędzony i pojechał na raz, ale po za tym solidny występ. Czego tu się czepiać ?
użytkownik zablokowany 08.10.2023 16:25 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Edum 08.10.2023 16:21 #
Nie sądziłem, że to napisze, ale na TEN moment Mitoma w kieszeni Trenta.
kuczq 08.10.2023 16:23 #
Mitoma 90 min w czwartek i to widać
kuczq 08.10.2023 16:22 #
W Nunezie widzę coraz mniej napastnika, a bardziej skrzydłowego rozgrywającego
Lapaino 08.10.2023 16:23 #
Nowy Firmino xD
Edum 08.10.2023 16:25 #
Gra Gravenbercha robi wrażenie.
kuczq 08.10.2023 16:25 #
Sędzia ma żółte kartki w kieszeni?
everlast 08.10.2023 16:27 #
Ma. A co?
kuczq 08.10.2023 16:27 #
o ma jednak
Snatchi 08.10.2023 16:26 #
Mac jest świetny na przodzie, a musi sie marnować na 6. Dramat.
everlast 08.10.2023 16:27 #
Trent jednak cos potrafi bronic :)
adamne 08.10.2023 16:28 #
Skoro Szobo dostał za ten faul żółtą to Mitoma za faul na Matipie też powinien był dostać.
Kijoraptor 08.10.2023 16:29 #
Diaz szuka przełamania chyba. Głowa w dół i strzał, nie poszuka lepi j ustawionych kolegów.
Edum 08.10.2023 16:31 #
Między nim a Mane są tak z 2, jak nie 3, poziomu różnicy.
kuczq 08.10.2023 16:30 #
Matip tragedia. Kiedy wchodzi Konate?
Edum 08.10.2023 16:30 #
A kiedy gra Francja?
użytkownik zablokowany 08.10.2023 16:30 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
everlast 08.10.2023 16:31 #
Strzal wzdluz bramki, najpierw w udo. Za to karny to byloby przegiecie. Nawet jakby trafil bezposrednio w reke.
To taka podworkowa nabita typowa byla.
everlast 08.10.2023 16:32 #
Klopp co dzis robi zmiany to niewierze.
kacciq 08.10.2023 16:36 #
A jakie ma robić?
everlast 08.10.2023 16:43 #
No wlasnie takie jak zrobil i w takim czasie
Kijoraptor 08.10.2023 16:33 #
De Zerbi się rozjuszył jakby to był 100% karny, a tu nie było podstawy żadnej do gwizdania.
kuczq 08.10.2023 16:34 #
cholera szkoda, że tego Rayan nie trafił na 3-1. Strasznie śmierdzi remisem
everlast 08.10.2023 16:38 #
I wykrakales
kacciq 08.10.2023 16:36 #
Zrobiliśmy 2 zmiany i już nie mamy kogo wprowadzić, kto nie obniży jakości na boisku. Brakuje trochę tej kadry, w końcu nie mamy aż tak dużo kontuzji/zawieszeń.
Edum 08.10.2023 16:37 #
W ogóle nie mamy. Jones, Jota, Gakpo, Thiago, Bajcetić.
kacciq 08.10.2023 16:41 #
Umiesz czytać ze zrozumieniem czy nie bardzo?
Ralf088 08.10.2023 16:38 #
i uj 2-2...
kuczq 08.10.2023 16:38 #
wiedziałem. Gol z dupy
Snatchi 08.10.2023 16:38 #
Ale krycie chłopaki xD
Kijoraptor 08.10.2023 16:39 #
Kurwa, Andy tak zjebać. :((((
użytkownik zablokowany 08.10.2023 16:39 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Firmino 08.10.2023 16:41 #
XXDDD
Firmino 08.10.2023 16:41 #
Idz się leczyć
użytkownik zablokowany 08.10.2023 16:42 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Isengrim 08.10.2023 16:42 #
Michniewicz jest wolny
caharin7 08.10.2023 16:48 #
A co to ma za znaczenie?
użytkownik zablokowany 08.10.2023 16:49 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
caharin7 08.10.2023 18:15 #
Aha,kolega Firmino czy ja?,ten fałszywiec
stoigniew 08.10.2023 22:14 #
Ssij.
użytkownik zablokowany 10.10.2023 20:21 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
burmanek8 08.10.2023 16:39 #
Co zrobił Robertson? Odsunął się od piłki:/
użytkownik zablokowany 08.10.2023 16:39 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
kuczq 08.10.2023 16:39 #
zemściła się setka Rayana
Kolumbjajo 08.10.2023 16:39 #
Dziękujemy Ryan
kacciq 08.10.2023 16:58 #
Jesteś tym samym typem co po meczu z totkami pisał że Matip zaprzepaścił pracę całej drużyny? Przepadnij
Kolumbjajo 08.10.2023 17:48 #
Po meczu z totkami napisałem Joel YNWA, możesz sprawdzić. Przepadnij
użytkownik zablokowany 08.10.2023 16:39 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Jedi13 08.10.2023 16:39 #
Mac dzisiaj naprawdę słabo
kacciq 08.10.2023 16:39 #
Co za masakra, Salah, Robertson, Mac i Konate mogli po kolei wybić tę piłkę, a żaden nawet nie kiwnął palcem...
Edum 08.10.2023 16:39 #
Ta zmiana Gomeza to na utrzymanie 2:2 czy co?
Czarodziej 08.10.2023 16:40 #
Robertson to jest Arek Milik obrony...
Bubek555 08.10.2023 16:40 #
Faul z dupy. Wszedł sobie zawodnik Brighton pomiędzy 2 obrońców i się położył, a sędziowie z Anglii od 10 lat się na to nabierają.
P1LSH1 08.10.2023 17:10 #
Przecież to jest faul, w każdej lidze to gwiżdżą.
Edum 08.10.2023 16:41 #
Mac Allister to kryminał dzisiaj gra.
użytkownik zablokowany 08.10.2023 16:45 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
kacciq 08.10.2023 16:46 #
Ale on dzisiaj gra tak samo jak we wszystkich poprzednich meczach
użytkownik zablokowany 08.10.2023 16:47 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
kacciq 08.10.2023 16:48 #
To musisz oglądać te mecze połową oka
kacciq 08.10.2023 16:48 #
Z jego strat w tym sezonie można by już ułożyć solidną kompilację na YT
Isengrim 08.10.2023 16:41 #
Klopp juz za bardzo nie ogarnia
CursedMike91 08.10.2023 16:43 #
Wybitny defending by konate. Najpierw faul później nie poszedł do piłki z którą minął się Robertson. My chyba potrzebujemy nie jednego a czterech obroncow bo mamy slabych
użytkownik zablokowany 08.10.2023 16:44 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
CursedMike91 08.10.2023 16:47 #
To nie ja widocznie byłem
GoatNUNEZ 08.10.2023 16:43 #
Setka Ryana boli jak drzazga w fiuc...
Edum 08.10.2023 16:44 #
Gomez cóż za zmiana.
kuczq 08.10.2023 16:45 #
Gomez wędka szybko
Kijoraptor 08.10.2023 16:45 #
No to Gomez daje popis, nie ma co.
kacciq 08.10.2023 16:45 #
Zmiana TAA na Gomeza może nam położyć ten mecz
pazienza 08.10.2023 16:45 #
gomez ze 3 razy juz obleciany xd
kluskow 08.10.2023 16:46 #
Jaki ten gomez to jest parodysta jakim cudem Jurek go tak często wystawia
użytkownik zablokowany 08.10.2023 16:46 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
kacciq 08.10.2023 16:49 #
Chłopie ty naprawdę nie oglądasz tych meczów xD Przecież to Gomez dał się zrobić na raz i potem goniąc Mitomę go sfaulował
CursedMike91 08.10.2023 16:59 #
No tak przecież to Gomez i jego błędy zremisowały nam ten mecz. Widziałeś jak grał konate jak wszedł?
kacciq 08.10.2023 18:38 #
Przeklęty Majku zluzuj majty do Konate bo rozmawiamy tu o jednej konkretnej sytuacji a nie całokształcie, polecam trening czytania ze zrozumieniem, elo
Shelby666 08.10.2023 16:46 #
MITOMA MOTM
mnk2 08.10.2023 16:47 #
Gomez wszedł na kilka minut i jest gwałcony przez Mitome i Marcha.
Czarodziej 08.10.2023 16:47 #
Końcówka meczu to stand-up naszej obrony... Całej.
carrot 08.10.2023 16:47 #
Rzecz do poprawy od dawna to obrona stałych fragmentów. Od poprzedniego sezonu mam wrażenie że każdy stały fragment grany przeciw nam przez bardziej rozgarnięta drużynę to zagrożenie.
everlast 08.10.2023 16:48 #
Diaz nie dojechal dzis na mecz
Kijoraptor 08.10.2023 16:49 #
Ostatnio rzadko kiedy dojeżdża.
użytkownik zablokowany 08.10.2023 16:49 #
Robertson to najslabsze ogniwo w 11. Czas na ogarniecie klasowego nastepcy.
Jedi13 08.10.2023 16:54 #
oho szambo0 się wylało na gościa który od 6 lat gra najrówniej ze wszystkich
użytkownik zablokowany 08.10.2023 16:59 #
Gra równo, ale jest jednowymiarowy i ma ciągle te same zagrywki. Jest już za słaby w stosunku do reszty ekipy.
użytkownik zablokowany 08.10.2023 17:05 #
Każdy przeciwnik wie jak z nim grać, dlatego nie ma już takich liczb. Sory, ale zwykłe bieganie wzdłuż boiska, zatrzymanie się i: a) próba dośrodkowania na pałę, b) zatrzymanie się i odegranie ze stojącej piłki, nie jest wystarczające. Tutaj potrzeba kogoś takiego jak Cancelo czy James, co potrafią zaskoczyć przeciwnika.
użytkownik zablokowany 08.10.2023 16:51 #
A Diaz to zwyczajnie ostry downgrade w stosunku do Mane, nie jest to topowy pilkarz.
kuczq 08.10.2023 16:52 #
kontuzje go osłabiły
Edum 08.10.2023 16:58 #
I tu się z Tobą zgodzę. On to taki jeździec bez głowy.
kuczq 08.10.2023 16:52 #
Trudne mecze niestety zweryfikowały nasz Liverpool
Edum 08.10.2023 16:53 #
A niektórzy byli tak pewni 6 pkt z Tott i Brighton xd
everlast 08.10.2023 16:53 #
O czym ty mowisz? Tym tydzien temu? Gdzie nas sedziowie wydymali?
Dzis tez gramy lepiej tylko nie ma wyniku
użytkownik zablokowany 08.10.2023 16:54 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Jedi13 08.10.2023 16:54 #
Mecz z Kogutami wpłynął pośrednio na mecz z Brighton.
Edum 08.10.2023 16:55 #
No nie wiem, czy Liverpool grał dziś jakoś dużo lepiej. imo Remis sprawiedliwy.
użytkownik zablokowany 08.10.2023 16:56 #
Zweryfikowały? Jak na wyjazdowe mecze daliśmy sobie nieźle radę. Gdybyśmy nie popełniali debilnych błędów jak dziś Van Dijk to byłyby może i komplety punktów.
użytkownik zablokowany 08.10.2023 16:54 #
Van Dijk to gwiazdorek. Porusza się jak paw
paranormalnY 08.10.2023 16:55 #
Takimi meczami nie zdobywa się mistrzostwa
B9K 08.10.2023 16:56 #
Przecież faworyt jest tylko jeden w tym sezonie i to nie my.
Edum 08.10.2023 16:56 #
Bo my nie gramy o żadne mistrzostwo. Widziałeś kiedyś mistrza Anglii bez defensywnego pomocnika? TOP4 to priorytet.
użytkownik zablokowany 08.10.2023 16:58 #
Gravenbercha można zrobić defensywnym pomocnikiem ale to już musi zrobić Klopp, a nie kisi Allistera na 6.
użytkownik zablokowany 08.10.2023 16:55 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
B9K 08.10.2023 16:55 #
No cóż, remis. Ale przy takich osłabieniach jest git. 4 punkty tylko do City.
P1LSH1 08.10.2023 16:58 #
Nie ma tłumaczenia, pierwszy sklad byl bardzo mocny i powinni zamknąć ten mecz jeszcze przed zmianami, nie zrobili tego co pokazuje ze forma nadal jest chwiejna..
Pabloitto 08.10.2023 16:56 #
Dobry mecz, sprawiedliwy wynik, jedziemy dalej.
użytkownik zablokowany 08.10.2023 16:56 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
CursedMike91 08.10.2023 16:57 #
Salah ? To on nam ten mecz pośrednio zremisował holując piłkę najdłużej jak się da. Gdyby nie dali mu karnego i gdyby elliott miał jaja i strzelił na 1;1 to co wyjątkowego zrobiłby salah żeby być motm
everlast 08.10.2023 17:25 #
coś czuje, że przy tak wspaniałej formie Elliotta w pierwszej połowie, to by to zawalil.
użytkownik zablokowany 08.10.2023 16:56 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Maaaciek 08.10.2023 16:58 #
Na prawej też Gomez jest za krótki, jeśli TAA ma grać ŚP.
krzycho765 08.10.2023 16:59 #
Pisałeś po meczu z Westhamem, że tak by wyglądał przyszły mistrz Anglii, gdyby nie City,
B9K 08.10.2023 16:59 #
No bo tak by wyglądał. Tylko jest City, więc o mistrza nie walczymy.
kacciq 08.10.2023 16:56 #
Lepszy remis niż wiadomo co
kuczq 08.10.2023 16:56 #
pozostało trzymać kciuki za remis w meczu Arsenalu z City
adamne 08.10.2023 17:24 #
Chyba raczej za wygraną City, my i tak nie mamy składu na walkę o mistrza w tym sezonie, zabrakło 2-3 dobrych transferów. Dlatego lepiej żeby punkty tracili nasi konkurenci do miejsc 2-4 (5?).
Snatchi 08.10.2023 16:57 #
Strasznie szkoda tego remisu. Widzimy się po tej tragicznej przerwie na reprezentacje.
JareckiYNWA 08.10.2023 16:57 #
Szkoda pudła gravebercha, bo mecz byłby zamknięty myśle
Owen89 08.10.2023 16:58 #
Takimi meczami remisuje się mistrzostwo 😉
Batistuta 08.10.2023 16:58 #
Gdzie tan był faul przy wolnym na 2 2??Kurwa Ci sędziowie są naprawdę ślepi
użytkownik zablokowany 08.10.2023 17:00 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Loku64 08.10.2023 16:58 #
Nerwowo momentami. Dobry mecz Nuneza do 60. Minuty potem zniknął. Strasznie coś ten środek dzis taki sobie, Jones jednak sporo daje. Ryan zawalił setkę i ogólnie dzis strasznie nijaki. Dziwne, ze Endo nie dostał szansy.
adamne 08.10.2023 16:58 #
Dlaczego sędzia doliczył tylko 4 minuty a tydzień temu 6? I zakończył w trakcie akcji pod polem karnym BHA, chociaż w doliczonym czasie dużo czasu ich zawodnicy leżeli za skurczami na murawie.
Snatchi 08.10.2023 16:59 #
Głupi brak logiki. Nie jestem w stanie pojąć, co w głowie miał sędzia.
użytkownik zablokowany 08.10.2023 17:00 #
bo tamten mecz musieliśmy przegrać, a dziś nam odpuścili.
P1LSH1 08.10.2023 17:00 #
Nie boli remis tylko bezradność. Przy wyniku 2:1 powinnismy pójść za ciosem i zamknąć ten mecz.
Piotr72 08.10.2023 17:00 #
Na bezrybiu i rak ryba.
kuczq 08.10.2023 17:00 #
kolejny trudny mecz pod koniec listopada.
Snatchi 08.10.2023 17:01 #
Aż mi się odechciało Arsenal - City oglądać ;P
użytkownik zablokowany 08.10.2023 17:01 #
Brakuje Mane. I to mocno.
stoigniew 08.10.2023 22:13 #
Kierwa tak.
mnk2 08.10.2023 17:02 #
Gra w defensywie nie pozwoli na sukcesy poza jedną dobrą interwencja Trenta i Gomeza który wybił piłkę Mitomie (wcześniej przez niego ośmieszany) defensywa jest tragiczna, kompletnie nikt nie daje rady Van Dijk kryje na radar i stał się wołem jak Matip. O braku DM już nie wspomnę. Przed pierwszym meczem pisałem, że chcąc wygrywać trzeba strzelać po 3 gole bo będziemy dużo tracić.
Gruffi 08.10.2023 17:03 #
Jak się nie wykorzystuje setki to taki skutek. U nas za mało nowych zawodników. W Brighton co wchodzi nowy to coś potrafi.
Edum 08.10.2023 17:03 #
Teraz do połowy grudnia, z wyjątkiem meczu z City końcem listopada, gramy z zespołami z środka/dna tabeli (Everton, Forest, Luton, Brentford, Fulham, Sheffield). 18 pkt w tych meczach jest realne. Tak naprawdę dziś skończyliśmy swój najcięższy moment w terminarzu. Wyjazdy na CFC, Tott, Brighton, Newcastle, czy mecze z AV i WH. 17 punktów to nie jest tragiczny wynik, jak na zespół bez DM i w przebudowie.
ludwik1320 08.10.2023 17:03 #
najgorsze w tym meczu ze gra jako napastnik jakiś paralityk który ani nie potrafi się zastawić ani strzelić, ogólnie nic nie potrafi, cały mecz w 10 plus kolejny nieudacznik eliot(czy jak tam się jego nazwisko pisze)..,. skaranie boskie co on robi w tym klubie i jeszcze jest uważany za jakaś przyszła gwiazdę
Lipaa1960 08.10.2023 22:49 #
No debil
cider 08.10.2023 17:04 #
Brawo za walkę, szkoda pudła Ryana.
W zeszłym sezonie było 0:3 więc jest progress ;)
No i ten łysy w poprzednim meczu dał żółtą Diogo za faul widmo a dziś przydalby się na zmianę za Luisa.
Czarodziej 08.10.2023 17:04 #
Diaz zaczyna irytować. Chętnie zobaczyłbym niedługo, kiedy Cody wyzdrowieje, atak w składzie Gakpo - Nunez - Salah.

Po zawieszeniu Jones wraca do I składu. Brak 6ki w składzie jest oczywisty, ale Szobo i Mac też dziś nie zagrali swoich najlepszych spotkań, przez co tworzyliśmy incydentalnie zagrożenie pod bramką. Nunez bez ani jednej okazji. W poprzednich meczach miał ich przynajmniej 2-3 na mecz.
RedFan1892 08.10.2023 17:05 #
Faulu na 2:2 nie powinno być, nic tam nie było. Gdyby siadła setka Gravenbercha to mogłoby się inaczej to wszystko potoczyć. Myślałem że wyjedziemy z 3pkt. Jedziemy z 1pkt. Trudno, głowy do góry i jazda dalej.
YNWA!!!
cezarkop 08.10.2023 17:06 #
Ten Endo to musi być kawał piłkarza skoro zamiast niego gra Elliot.
Czarodziej 08.10.2023 17:08 #
Ale jakie artykuły o Endo były po meczu z Leicester City. Nowy Makelele i Mascherano w jednym. I coś w tym oczywiście jest, bo obecnie Makelele i Mascherano też nie łapaliby się do pierwszej jedenastki :)
Bubek555 08.10.2023 17:11 #
Gdzie niby były takie artykuły?
hoster 08.10.2023 17:46 #
Przecież był artykuł w którym była mowa o tym, że Rice ma problem w grze między liniami Caicedo nie potrafi grać jako samotny DM a Endo ogarnia to wszystko jedynym jego problemem jest wzrost.
Ventress 08.10.2023 20:09 #
potężne PRZEŁAMANIE Endo skończyło się po jednym meczu w Carabao Cup ze słabym Leicester i obrońcy tragicznego transferu Azjaty już obsrani
ivers 08.10.2023 17:07 #
Typowy mecz na remis,nam zabrakło jakości na ławce w postaci Joty i Gakpo,żeby ten mecz wygrać.
mazi 08.10.2023 17:07 #
Dobry i remis, trudny teren i rywal, nie ma źle
Duża intensywność, fajny meczyk
AirCanada 08.10.2023 17:08 #
W takich meczach właśnie nam takiej typowej szóstki klasowej brakuje, gdy pojawia się na boisku chaos, jak dziś na Amex. Kogoś kto uspokoi grę, przetrzyma piłkę. Niestety Macca kimś takim nie jest, więc nie można mieć do niego pretensji większych, chociaż oczywiście przy pierwszym golu musi zachować się lepiej.
Czarodziej 08.10.2023 17:09 #
Przy pierwszym golu 70% winy Van Dijka, który wpuścił Alexisa na minę.
AirCanada 08.10.2023 17:10 #
Jestem mimo wszystko nieco odmiennego zdania.
Edum 08.10.2023 17:14 #
Ja również, moim zdaniem MacA powinien wykonać ruch do tego podania i zagrać do Robbo na lewej stronie i byłby koniec, a chłop stał jak kołek. To podanie VVD wcale nie było jakieś mega ryzykowne, proponuję obejrzeć powtórki.
Loku64 08.10.2023 17:15 #
Zabrakło komunikacji nieco, nikt Alexisowi nie krzyknął.
everlast 08.10.2023 17:23 #
jak ktoś gra w piłkę to wie, że takie podanie jest mega ryzykowne i zazwyczaj kończy się stratą. przeciwnik rusza zanim twoj kolega kopnie piłke i w momencie jak ona juz leci, to jest rozpędzony a ty nie masz z czego wystartować i czekasz na piłkę. co innego jak jestes w ruchu i musisz tylko przyspieszyć.
cider 08.10.2023 17:30 #
70% winy Maca, 30% Virgila.
Mac na stojąco, za takie zagranie to w meczu juniorów trener by go zjeb..
użytkownik zablokowany 08.10.2023 17:41 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
cider 08.10.2023 17:58 #
@Hanys grałeś kiedyś w pilķe przynajmniej na poziomie trampkarzy w jakimkolwiek klubie?
Za granie na "stojąco", jak Mac w tym zagraniu, dostajesz opierdol od trenera.
RedKoks 08.10.2023 17:59 #
A dlaczego nikt w tej sytuacji nie mówi o Alissonie, po przechwycie akcja chwile trwała, a uderzenie było flakiem sprzed pola karnego i wcale nie blisko słupka.
Hasan 08.10.2023 19:38 #
Ogólnie to widać jak się marnuje potencjał Macci na pseudo DMie. Robi co może,baa, gra na tej pozycji bardzo poprawnie ale to nie będzie nigdy klasowa 6stka. Myślę, że w zimie warto przemyśleć taki transfer
camelman 09.10.2023 14:38 #
A dlaczego nikt w tej sytuacji nie mówi o Alissonie, po przechwycie akcja chwile trwała, a uderzenie było flakiem sprzed pola karnego i wcale nie blisko słupka.
Dokładnie to samo chciałem napisać. Przecież to w większości jego wina. Niby się cofa do bramki, potem zostaje i w efekcie puszcza farfocla, którego spokojnie by obronił, gdyby tkwił w bramce, na co miał sporo czasu. To widać
kuczq 08.10.2023 17:08 #
Martinelli w sytuacji Diaza wali po ziemi w długi słupek.
Pietrek 08.10.2023 17:09 #
Robo to zajebał niesamowicie
B9K 08.10.2023 17:10 #
Ogólnie 17 punktów w 8 meczach przy takim terminarzu jest dobre. Gdyby nie sędziowie to byłoby 20, ale to już inna rzecz.
kacciq 08.10.2023 17:15 #
Dokładnie, wynik dobry i, patrząc na terminarz i nastroje przed sezonem, powyżej oczekiwań. Jak jesteśmy w gazie to listopad/grudzień są zawsze mocne w naszym wykonaniu, jestem przekonany że teraz będzie podobnie i na Boxing Day będziemy zjeżdżać na 1-2 miesjcu w tabeli.
Edum 08.10.2023 17:18 #
Do tego dochodzi nasz obecny terminarz, gdzie powinniśmy naklepać punktów aż miło. Priorytetem jest powrót do TOP4, nie mistrzostwo, dlatego to 17 pkt nie jest złym wynikiem.
użytkownik zablokowany 08.10.2023 17:23 #
Priorytetem jest zajęcie możliwie jak najwyższego miejsca.
unnamed 08.10.2023 17:11 #
To jest tak jak tracimy głupio bramky.
użytkownik zablokowany 08.10.2023 17:14 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Ares 08.10.2023 17:20 #
Zabrakło zmienników po przerwie (Jota, Gakpo, Jones) plus szalejący po drugiej stronie boiska Mitoma - to przesądziło, że nie wywieźliśmy 3 punktów
Edum 08.10.2023 17:22 #
Akurat Mitoma to może zrobił jedną dobrą akcję i to dopiero jak wszedł Gomez, bez jaj, Mitoma dziś słabo zagrał.
RedKoks 08.10.2023 17:41 #
Nie tyle martwi kolejna strata punktów, co ten chaos w grze, zerowy spokój i destrukcja drugiej linii, oraz błędy w obronie.
Ze słabszymi zespołami gramy swoje, natomiast przeciw tym co potrafią grać do przodu brak klasowej 6 nie pozwoli nam ustabilizować formy...
cider 08.10.2023 17:43 #
Sky Sports mówi, że zgodnie z przepisami Gross powinien dostać czerowną kartkę za faul na Szoboszlaiu bo nie był to atak na pilķę.
Także Antony T. się popisał.
Kolejne przeprosiny?
everlast 08.10.2023 17:48 #
juz nie przesadzajmy z ta czerwoną.
cider 08.10.2023 17:51 #
Potrafisz zrozumieć co to są przepisy? I nie ma znaczenia, że fauł nie był brutalny czy, że Szoboszlai nie wychodził 1:1 z bramkarzem
Kopruch 09.10.2023 07:24 #
@cider
Dokładnie, za ciągnięcie za koszulkę czerwona kartka, takie przepisy jakby wchodził wslizgiem i chciał trafić piłkę a trafił nogi to była by żółta. (Nistety chore przepisy wymyślili, ale jednak przepisy więc powinni się ich trzymać). Inna sprawa, że kolejny raz Salah jest ciągnięty i faulowany, sędzie nie gwizdże a następnie bardzo miękki faul w bocznej strefie, po którym tracimy bramke na 2:2. Inna rzeczą jest, że dziś było widać po chłopakach, że im się nie chciało grać 40% gry przy piłce było w Lini obrony między 4 obrońców i alisonem, może czasem podanie do Mac'i
mnk2 08.10.2023 18:17 #
Oglądam Arsenal z City i Kovacic wykonał identyczne zagranie jak Curtis, dostał tylko żółtą był var ale podtrzymał decyzję po chwili znów faul wślizgiem prosto w kostki i bez żółtej. Skandal a sędziuje Olivier którego jeszcze do dziś uważałem za przyzwoitego sędziego, nawet nie podszedł do monitora, zastanawiam się czyja to decyzja czy jego czy Var. W takim razie po co ta wideoweryfikacja
kombajn 08.10.2023 18:22 #
Gdyby Kovacic byl zawodnikiem Liverpoolu, to na bank wylecialby juz przy pierwszym wejsciu. To nie jest przypadek.
użytkownik zablokowany 08.10.2023 18:25 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
adamne 08.10.2023 18:50 #
Zdecydowanie faul Kovacica nie był identyczny jak Curtisa, był dużo gorszy bo Jonesa tłumaczyło to że zaatakował piłkę ale była mokra i pechowo noga po niej objechała a Kovacic faulował kiedy piłka już była daleko.
kubjar 08.10.2023 18:22 #
"Zawodnik meczu z Brighton?" wyjątkowo po dzisiejszym spotkaniu zrezygnowałbym z tej pozycji. Niestety nikomu z naszych nie należy się taki tytuł.
Madara 08.10.2023 18:40 #
Niech Arsenal zremisuje z City i będzie dobra sytuacja w tabeli. Dziś remis w pełni zasłużony, niestety VvD się nie popisał, słaby Mac Allister ale na tej pozycji się nie dziwię, czy Gravenberch nie grał dziś wyżej po wejściu na boisko niż Mac?
Hasan 08.10.2023 19:36 #
zdecydowanie grał wyżej od Macka
cynar 08.10.2023 18:40 #
Ryan mógł ,,zamknąć" ten mecz, ale tak naprawdę to z samej gry na pewno nie zasłużyliśmy dzisiaj na więcej niż remis. Bez klasowego ŚPD nie będziemy mieć odpowiedniego balansu pomiędzy ofensywą a defensywą, a bez tego balansu nie będziemy na dłuższą metę w stanie grać o najwyższe cele w lidze.
nadaj4 08.10.2023 19:07 #
248!!!
Tyle komentarzy jest jak wszedłem na LFC.pl

nie czytałem żadnego komentarza bo w sumie po co?!

ja mam jedno pytanie
co ten GOMEZ robi w takiej drużynie? drużynie w TOPu europejskiego....
Jechałbym go jakbym chciał na meczu a jestem zwykłym gościem z futsalu... ten gość to jest paranoik! on ma szczęście w życiu że jest tu gdzie jest!
Jego wejśćie zepsuło wszystko!!!!!!

Salah < Mitoma kto oglądał to widział czym jest różnica w mijaniu przeciwnika i rozbijaniu obrany przeciwnika, a salah dalej bazuje wyłącznie na mocnych nogach przy zastawce - zero techniki zero fantazji zero kiwki! mega przereklamowany!!!! WIEM KU.... WIEM strzelił 2 gole :) ale gdyby nie Elliot i karny to powąchałby wyłącznie dupska obrońców BHA!

Słaby mecz, chaotyczny! ale z BHA było to do przewidzenia!

GOMEZ nigdy już nie powinien wyjść w składzie LFC!

YNWA!
Hasan 08.10.2023 19:33 #
Tydzień temu, Mitoma przeciw Aston Villi nie miał 3 dobrych rajdów i ogólnie zgasili go obrońcy i pomocnicy jak wypalonego peta. Wybitne mecze przeplata z totalnie miernymi. Dla mnie na ten moment Salah jest lepszym piłkarzem i często nawet jak gra słabo to przynosi liczby
Edum 08.10.2023 19:47 #
Nie sądziłem, że kiedykolwiek zobaczę tutaj dyskusję, kto jest lepszym piłkarzem - Salah czy Mitoma XD.
adamne 08.10.2023 22:20 #
Więcej wykrzykników!!!
Pippen 08.10.2023 23:08 #
jakbym czytał/słuchał wypociny młodego Koseckiego.... jechałbym go byłbym jakbym chciał... zmień leki i lekarza te które bierzesz rujnują Ci zdrowie...
Edum 09.10.2023 10:50 #
A propo wejścia Gomeza, bramkę na 2:2 straciliśmy przed Jego wejściem, więc pisanie, że "Jego wejśćie zepsuło wszystko" jest bez sensu.
Karasu 08.10.2023 19:26 #
Komentarz ukryty z powodu złamania regulaminu.
Sadiio 08.10.2023 20:40 #
Prze*ierdalają oni, ale wygrywamy już my XD to mój pierwszy komentarz na stronie, ale powiem tak: wiele osób stąd nie ma bladego pojęcia o piłce, o kibicowaniu tym bardziej :-) pozdrowienia dla wszystkich. LFC! YNWA
RedKoks 08.10.2023 19:29 #
Rodri zawieszony na 3 mecze, City 3 porażki. To pokazuje jak kluczowa jest to pozycja. Będziemy sobie pluć w brode cały sezon, bo ten zapowiada się wyrównany, a klasowa 6 mogła spowodować, że mistrzostwo było by realne.
użytkownik zablokowany 08.10.2023 19:41 #
Remis z Brighton niczego nie przekreśla. Nawet dobrze jak na wyjazdowy mecz z tak ciężkim rywalem. City jeszcze wiele razy uwali punkty cos czuje. Grają prawdopodobnie 2/3 sezonu bez De Bruyne.
Horseman_LFC 08.10.2023 19:47 #
Chłopie, przestań jojczyć. Mamy 3 pkt do 1 miejsca.
Level 08.10.2023 19:51 #
Znów gramy o 13:30 po przerwie na repry :)
adamne 08.10.2023 22:17 #
Od kiedy Jurgen powiedział że nie lubi grać o tej godzinie, cały czas dostajemy te mecze.
PiotrS 09.10.2023 14:34 #
Obronę na razie mamy tragiczną, a właśnie obroną zdobywa się mistrzostwa.

Pozostałe aktualności

Wyjściowy skład na Gironę!  (17)
10.12.2024 17:35, Zalewsky, liverpoolfc.com
Liverpool U-19 zremisował z Gironą  (0)
10.12.2024 15:36, Bajer_LFC98, liverpoolfc.com
Girona: przedstawienie rywala  (0)
10.12.2024 12:46, Vladyslav_1906, liverpoolfc.com
Alisson wraca, co dalej z Kelleherem?  (22)
10.12.2024 11:49, Bartosz_Becker, The Athletic
Wieści kadrowe przed meczem z Gironą  (0)
10.12.2024 09:25, AirCanada, liverpoolfc.com
Wywiad z Alexisem Mac Allisterem  (0)
09.12.2024 23:49, AirCanada, as.com
Przedmeczowa konferencja Arne Slota  (1)
09.12.2024 22:34, Olastank, liverpoolfc.com